dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nl

343 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.334 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
dezaden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Bij eerdere zoekresultaten staat dat jullie verzenden vanaf een order van €25,-. In de winkelwagen zag ik pas vanaf €30. Ik vind de orderonvang vrij hoog als je het gratis wil laten verzenden. https://www.google.com/search?q=de+zaden+verzendkosten&rlz=1C1EJFA_enNL717NL717&oq=de+zaden+verzendkosten&aqs=chrome..69i57j0i546l2j0i546i649.37047j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas

Beoordelingen voor dezaden.nl

misschien in de toekomst alle zaden er op zeten die er zij van aardbei tot tomaat van alles . poot aardappels ,?
Antwoord van dezaden.nl
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat u de zaden niet allemaal heeft gevonden. Al onze zaden staan op de site. Alleen staan de aardappels onder pootgoed en zaden onder de zaden. Dit doen we om het goed overzichtelijk te houden. U kunt ook altijd het zoekveld gebruiken om missende artikelen te vinden. Met vriendelijke groet, Team DeZaden
altijd goede service en bij problemen goede oplossingen

Goede service

E.e.a. netjes en snel geleverd.
3 feb 2024
Snelle en goede levering.
WD
Wim d.
den Dolder
17 feb 2024

Snel geleverd; Webshop vond ik niet altijd handig werken

Snel gelevrd
GK
Geertje K.
De Hoeve
Supersnelle levering en goede service. Assortiment zou van mij iets mogen aangescherpt, er zitten veel dubbelingen in (zelfde variëteit maar van verschillende merken, dit gaat ook verder dan alleen gangbare en biologische versie). Wat mij betreft graag meer biologische zaden en meer bijzondere variëteiten, maar dat is persoonlijk.
MV
M V.
Arnhem
28 jan 2024
Pakket was netjes ingepakt. De levering door GLS was waardeloos. Beter andere vervoerder zoeken. Volgende bestelling daarom waarschijnlijk niet bij de zaden.nl. Wil niet weer 3 middagen zitten te wachten op levering.
Snelle levering en netjes Het zou fijn zijn als het afgeleverd kan worden bij een aflever punt. Liever niet bij buren
Antwoord van dezaden.nl
Goedemorgen, Op het moment van verzenden krijgt u van de vervoerder een track and trace in uw mail. (Deze kan in de spam box terecht komen.) Via deze kunt u het afleveradres aanpassen naar een afleverdepot in de buurt, een plek rond het huis of bij uw buren. Met vriendelijke groet Team DeZaden
alles netjes en correct afgeleverd
Nette verpakking. Snelle levering
nette levering en keurig verpakt
28 jan 2024
Helemaal goed