dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nl

344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
dezaden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Bij eerdere zoekresultaten staat dat jullie verzenden vanaf een order van €25,-. In de winkelwagen zag ik pas vanaf €30. Ik vind de orderonvang vrij hoog als je het gratis wil laten verzenden. https://www.google.com/search?q=de+zaden+verzendkosten&rlz=1C1EJFA_enNL717NL717&oq=de+zaden+verzendkosten&aqs=chrome..69i57j0i546l2j0i546i649.37047j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas

Beoordelingen voor dezaden.nl

26 jun 2023

account en wachtwoord

Als je een account aanmaakt krijg je een soort lange inlog die je moet invoeren. Vervolgens kun je geen wachtwoord aanmaken, want je komt al in de bestelsite. De keer daarop dat je iets wilt bestellen heb je geen wachtwoord, kun je niet drukken op wachtwoord vergeten en kun je er met dat mailadres dus niet meer in. Verbeter dat!
7 nov 2023
Ik heb slechte ervaring met het betalen van een bestelling. De betaling ging via Mollie payment. Deze had twee keer dezelfde betaling van mn bankrekening af gehaald voor één bestelling. Toen heb ik bij u veel moeite moeten doen voor rectificatie en één betaling terug zien te krijgen.
7 nov 2023
Goedemiddag, Zou u contact met ons kunnen opnemen. Het email adres wat u hier gebruikt is niet bij ons bekend waardoor we het niet kunnen nakijken. We willen dit graag netjes met u oplossen.
2 mei 2023
Ik dacht , dat het een brievenbuspakje zou zijn , misschien kunt u dat van te voren vermelden . En GLS heeft geen afgiftepunt in Akersloot , jammer , dan had ik dat punt gekozen .
15 mei 2023
Goedemorgen, Wij versturen al onze producten via GLS. Dit doordat we dan alles kunnen traceren waar de pakjes zijn. Voor u fijn en voor ons ook. U kunt onze vervoerder ook terug vinden via het kopje bezorgen op onze site. Hopelijk bent u over onze producten wel tevreden. Team DeZaden Hopende u hiermee voldoende te he
9 sep 2023
Zakjes zijn netjes verpakt. Ziet er goed uit. Had van mij alleen met een envelop verstuurd mogen worden. Dat bespaart weer (een deel van de) verzendkosten.
7 sep 2023
Dezaden hebben meteen goed de bestelling per mail bevestigd,helaas was GSL minder goed,3 mails dat het bezorgd was maar de bestelling kwam 4 dagen later.
AD
A H d.
Heemskerk
16 mei 2023
Ik werd heel vriendelijk telefonisch geholpen omdat het mij in eerste instantie niet lukte iets via de webshop te bestellen!
6 sep 2023

Gezonde zaden om te kiemen

Snel bezorgd. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit, aangezien er meerdere kiemmethodes zijn.
5 jun 2023

klantenservice

Prima geholpen door klantenservice. GLS wat niet heel duidelijk in wanneer er bezorgd zou worden.
16 okt 2023
We hebben de zaadjes netjes ontvangen. We gaan ze uitdelen tijdens een Allerzielen viering.
Snelheid van levering. Alleen was jammer genoeg één van de dekseltjes voor de ollas kapot.
JW
15 mei 2023
Ruim assortiment, redelijk snel verzonden, goed geprijsd
14 jul 2023
Prima levering , service en met extra's.
Goede info over levertijd en bezorging.
het kwam op tijd aan, was goed verpakt
Fijn om te horen, Team DeZaden
5 sep 2023
Zaad komt goed op. Kiemkracht is goed.
Optijd en keurig verpakt geleverd
13 jul 2023
Snel en goede zaden top service
8 nov 2023

Snelle en correcte levering