dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
dezaden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Supersnelle levering en goede service. Assortiment zou van mij iets mogen aangescherpt, er zitten veel dubbelingen in (zelfde variëteit maar van verschillende merken, dit gaat ook verder dan alleen gangbare en biologische versie). Wat mij betreft graag meer biologische zaden en meer bijzondere variëteiten, maar dat is persoonlijk.
GK
Geertje K.
De Hoeve

we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas

Beoordelingen voor dezaden.nl

14 jul 2023
Prima levering , service en met extra's.
13 jul 2023
Snel en goede zaden top service
26 jun 2023

account en wachtwoord

Als je een account aanmaakt krijg je een soort lange inlog die je moet invoeren. Vervolgens kun je geen wachtwoord aanmaken, want je komt al in de bestelsite. De keer daarop dat je iets wilt bestellen heb je geen wachtwoord, kun je niet drukken op wachtwoord vergeten en kun je er met dat mailadres dus niet meer in. Verbeter dat!
18 jun 2023
5 jun 2023

klantenservice

Prima geholpen door klantenservice. GLS wat niet heel duidelijk in wanneer er bezorgd zou worden.
23 mei 2023