Duux- Logo - Beoordelingen

Duux
Beoordelingen:

587 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.626 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

de meest kritische beoordeling

21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Duux

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(15)
(12)
(13)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mooi&prijzig apparaat

Ik heb heb even geprobeerd maakt idd aardig wat geluid. Maar ja, beetje herrie of peentjes zweten. Andere apparaten zijn hetzelfde kwa geluid. Waarom ze niet draaien op 5 g alleen op 2.4 ghz is mij een raadsel. Heb nu een gast account aangemaakt op 2.4 en krijg de app niet gekoppeld. Erg jammer van Duux
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
12 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat het geluid van het product tegen valt. Wij willen je graag helpen bij het koppelen van het apparaat. Zou je even contact op willen nemen via service@duux.com. Dan kunnen wij je hierbij helpen
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
I received the product broken, it does not turn on, and the remote does not stick to the magnet, very disappointed with the brand.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
12 dagen geleden
I'm sorry to hear. We would like to help you, of course this is not the intention. Would you please contact us at service@duux.com.
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte App

Het apparaat zelf is prima maar wat een waardeloze app die jullie niet onder controle krijgen. Ik heb voor DUUX nu 2 verschillende apps gezien ik de NEO en de BEAM in huis heb. Voor de NEO werkt de app slecht voor de BEAM duurde het weken voor ik hem kon koppelen. Graag beide producten onder 1 app plaatsen. Dit zorgt voor een slechte voor een goed product en voor jullie naam. dank u.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
12 dagen geleden
Hartelijk dank voor je review. Het klopt inderdaad dat wij gekozen hebben om een overstap te maken voor een nieuwe app. Helaas zitten er verschillende wifi modules in en kunnen de apparaten niet op beide apps worden toegevoegd. Wij zullen je feedback meenemen!
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Apparaat werkt super, wifi doet het niet

Apparaat werkt super, maar de wifi werkt niet, omgeruild, werkt weer niet, we gaan nu voor de laatste keer omruilen voor een derde, indien die weer niet werkt, is het klaar.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
19 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons om te horen dat je problemen hebt ondervonden met onze app. We zijn verheugd te kunnen melden dat er sinds 19 februari 2024 een update beschikbaar is (4.0.0), waarmee deze problemen zijn verholpen. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen!
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

5 Duux 360 kachels en geen app - slecht!

5 Duux 360 kachels gekocht en nu al wekenlang geen app geen aansturing mogelijk. Echt volkomen waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
31 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met de app! Zou je ons een berichtje willen sturen via service@duux.com? Dan kijken we graag even met je mee!
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
The Beam Mini 2 was prematurely released. - separate registration for online account, old app, an new app... Why?? - new app doesn't support Homey - there's no mention to thats anywhere - old app supports homey, but already configured my device on the new app. - auto mode is useless - when it starts working, the humidity sensor immediately changes to the set point as it's too close to the vapor the device emits.... Causing the device to continuously stop & start (hence they need for homey integration) - no open api for development (really missing... Specifically a local one that is not dependent on the cloud) Bottom line.- it's a mess and I'm looking for something better.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
12 dagen geleden
I'm sorry to hear. We would like to help you with this, would you please contact us at service@duux.com?
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nogsteeds niet aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
12 dec 2023
Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen, excuses daarvoor! Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd hierover.
JC
Jan pieter C.
Oude-Tonge
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb mijn bestelling nog niet ontvangen .
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
5 dec 2023
Hallo, wat ontzettend vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt! Ik heb dit direct gecheckt en je zojuist een berichtje hierover gestuurd. Excuses voor het ongemak!
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
de retour verzending kan eenvoudiger en niet zo ingewikkeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
28 nov 2023
Hallo, hartelijk dank voor je review en feedback! Vervelend om te horen dat je problemen had met je retourzending. We gaan je feedback zeker meenemen. Mocht je nog vragen hebben of problemen ervaren kan je altijd contact met ons opnemen!
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Haal niet de gewenste temperatuur , ruimte goed geïsoleerd 24m3 basistemperatuur 17 graden, geraakt niet tot 22graden
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
28 nov 2023
Hallo, vervelend om te horen dat je problemen hebt met je product! Zou je ons een berichtje willen sturen via service@duux.com? Dan kijken we graag met je mee!
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Degelijke producten maar geen eerlijke communicatie over integraties op hun website. Duux Threesixty 2 stond op website als compatibel met Homey. Bleek uiteindelijk niet te kloppen en Duux weigerde dit ook aan te passen.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
14 nov 2023
Beste Steven, Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Wij communiceren nergens meer dat deze compatibel is met Homey. Ik zie dat wij in februari 22 ook een mail hebben gestuurd dat we dit erg vervelend voor je vinden, omdat dit voorheen wel mogelijk was. Dit gaat helaas niet meer gebeuren en we hebben je toen ook de mogelijkheid gegeven dat je het product nog kon retourneren. Ik zie dat hier niet meer op gereageerd is.
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een duidelijke handleiding voor het betreffende apparaat leveren en niet bruikbaar voor alle types
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
12 sep 2023
Wat vervelend om te horen dat de handleiding niet voldoende duidelijk was! Mocht u vragen hebben over de installatie of het gebruik van uw product, kunt u ons altijd bereiken via e-mail (service@duux.com) of WhatsApp :-)
10 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is erg bewerkelijk om een verbinding te maken met de smartphone. Tot op heden niet gelukt.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
11 sep 2023
Wat vervelend om te horen! Zou je even contact op willen nemen met onze klantenservice via: service@duux.com dan kunnen wij je hierbij helpen :)
8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde hygrometer werd geleverd met krassen op het display. Overduidelijk een gebruikt exemplaar dat als nieuw is verkocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
8 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor het schrijven van een review! Wat ontzettend vervelend dat hij zo is binnengekomen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je al contact met ons opgenomen via service@duux.com? Dan helpen we je graag verder. Excuses voor het ongemak!
27 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging door dpd was erg slecht. Ze kwamen niet op de afgesproken tijden. Duurde daarna lang en de mails die ik de adgen daarna van dpd kreeg klopte niet. Uiteindelijk heb ik de duuc bij een winkel ergens in de aangenzende wijk moeten ophalen. Ga dit niet meer per internet bestellen. vriendelijke groet, A. van de Water
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
29 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet fijn is verlopen. Wij gaan dit doorgeven aan onze vervoerders. Excuses voor het ongemak en heel veel plezier met het product! :)
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ventilator maak veel geluid!
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
29 aug 2023
Goedemorgen, wat vervelend om te horen! Dat is absoluut niet de bedoeling, zou je even contact op willen nemen met service @duux.com dan gaan wij opzoek naar een oplossing hiervoor! :)
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas meerdere ventilatoren mankement bij aanschaf

In de afgelopen 4 jaren 4 ventilatoren gekocht. Bij 3 daarvan was er iets (verschillends) mis bij ontvangst. Service om het op te lossen is meestal prima. Dat gezegd hebbende, voor 1 ventilator heb ik een vervangd exemplaar ontvangen. De motor ging stuk net buiten de oorspronkelijke garantietermijn van 2 jaren. Duux wilde niets meer aanbieden dan 25% korting op een nieuwe motor. Los van de service verwacht ik meer van een product uit deze prijsklasse, zeker vanaf levering. Moet gewoon niks mis mee zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
29 aug 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat er zoveel is mis gegaan, je hebt inderdaad heel veel pech gehad. Gelukkig hebben wij een goede oplossing hiervoor gevonden en kan je binnenkort weer gebruik maken van onze ventilator. Hele fijne dag nog!
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
prima product echter het was mij niet duidelijk dat ik los hiervan een batterijpakket moest bestellen voor draadloos gebruik.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
29 aug 2023
Hi Wil, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat het product goed bevalt. Bedankt voor je feedback, we hebben dit wel aangegeven op de website. We gaan kijken of we dit nog meer kunnen verduidelijken, excuses voor de verwarring.
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
retourprocedure is wel erg omslachtig, levering is prima, apparaat niet wat ik er van verwachtte.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
7 aug 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je feedback. Dat is jammer om te horen. Wij zouden graag horen wat er tegenviel wij proberen namelijk altijd onze producten te verbeteren!