Duux- Logo - Beoordelingen

Duux
Beoordelingen:

591 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.639 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

de meest kritische beoordeling

21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Duux

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(16)
(12)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mooi&prijzig apparaat

Ik heb heb even geprobeerd maakt idd aardig wat geluid. Maar ja, beetje herrie of peentjes zweten. Andere apparaten zijn hetzelfde kwa geluid. Waarom ze niet draaien op 5 g alleen op 2.4 ghz is mij een raadsel. Heb nu een gast account aangemaakt op 2.4 en krijg de app niet gekoppeld. Erg jammer van Duux
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
18 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat het geluid van het product tegen valt. Wij willen je graag helpen bij het koppelen van het apparaat. Zou je even contact op willen nemen via service@duux.com. Dan kunnen wij je hierbij helpen
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
I received the product broken, it does not turn on, and the remote does not stick to the magnet, very disappointed with the brand.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
18 apr 2024
I'm sorry to hear. We would like to help you, of course this is not the intention. Would you please contact us at service@duux.com.
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte App

Het apparaat zelf is prima maar wat een waardeloze app die jullie niet onder controle krijgen. Ik heb voor DUUX nu 2 verschillende apps gezien ik de NEO en de BEAM in huis heb. Voor de NEO werkt de app slecht voor de BEAM duurde het weken voor ik hem kon koppelen. Graag beide producten onder 1 app plaatsen. Dit zorgt voor een slechte voor een goed product en voor jullie naam. dank u.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
18 apr 2024
Hartelijk dank voor je review. Het klopt inderdaad dat wij gekozen hebben om een overstap te maken voor een nieuwe app. Helaas zitten er verschillende wifi modules in en kunnen de apparaten niet op beide apps worden toegevoegd. Wij zullen je feedback meenemen!
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

5 Duux 360 kachels en geen app - slecht!

5 Duux 360 kachels gekocht en nu al wekenlang geen app geen aansturing mogelijk. Echt volkomen waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
31 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met de app! Zou je ons een berichtje willen sturen via service@duux.com? Dan kijken we graag even met je mee!
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
de retour verzending kan eenvoudiger en niet zo ingewikkeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
28 nov 2023
Hallo, hartelijk dank voor je review en feedback! Vervelend om te horen dat je problemen had met je retourzending. We gaan je feedback zeker meenemen. Mocht je nog vragen hebben of problemen ervaren kan je altijd contact met ons opnemen!
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Haal niet de gewenste temperatuur , ruimte goed geïsoleerd 24m3 basistemperatuur 17 graden, geraakt niet tot 22graden
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
28 nov 2023
Hallo, vervelend om te horen dat je problemen hebt met je product! Zou je ons een berichtje willen sturen via service@duux.com? Dan kijken we graag met je mee!
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ventilator maak veel geluid!
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
29 aug 2023
Goedemorgen, wat vervelend om te horen! Dat is absoluut niet de bedoeling, zou je even contact op willen nemen met service @duux.com dan gaan wij opzoek naar een oplossing hiervoor! :)
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas meerdere ventilatoren mankement bij aanschaf

In de afgelopen 4 jaren 4 ventilatoren gekocht. Bij 3 daarvan was er iets (verschillends) mis bij ontvangst. Service om het op te lossen is meestal prima. Dat gezegd hebbende, voor 1 ventilator heb ik een vervangd exemplaar ontvangen. De motor ging stuk net buiten de oorspronkelijke garantietermijn van 2 jaren. Duux wilde niets meer aanbieden dan 25% korting op een nieuwe motor. Los van de service verwacht ik meer van een product uit deze prijsklasse, zeker vanaf levering. Moet gewoon niks mis mee zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
29 aug 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat er zoveel is mis gegaan, je hebt inderdaad heel veel pech gehad. Gelukkig hebben wij een goede oplossing hiervoor gevonden en kan je binnenkort weer gebruik maken van onze ventilator. Hele fijne dag nog!
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
prima product echter het was mij niet duidelijk dat ik los hiervan een batterijpakket moest bestellen voor draadloos gebruik.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
29 aug 2023
Hi Wil, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat het product goed bevalt. Bedankt voor je feedback, we hebben dit wel aangegeven op de website. We gaan kijken of we dit nog meer kunnen verduidelijken, excuses voor de verwarring.
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
retourprocedure is wel erg omslachtig, levering is prima, apparaat niet wat ik er van verwachtte.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
7 aug 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je feedback. Dat is jammer om te horen. Wij zouden graag horen wat er tegenviel wij proberen namelijk altijd onze producten te verbeteren!
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Airco werd niet bij de voordeur afgeleverd. Pallet werd voor oud vuil achtergelaten op straat. Nergens te vinden dat dit de wijze van leveren is, anders had ik nooit besteld. Niet serieus genomen door klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
13 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review! Vervelend dat de levering niet is gegaan zoals je had verwacht. De bezorger bezorgd het pakket tot de voordeur, wanneer je in een appartementencomplex woont word deze tot de voordeur van het appartementencomplex geleverd. Onze excuses als dit niet duidelijk vermeld was op de website, dat gaan we zeker doorgeven. We vinden het vervelend dat je je niet serieus genomen voelt door onze klantenservice. Service staat bij ons hoog in het vaandel en dat is nooit onze bedoeling geweest, excuses daarvoor. We wensen je nog een fijne dag en hopelijk heb je ondanks dit toch plezier van je product!
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na bijna een week nog geen levering

Zeer slechte service, ik had hem achteraf bij bol, coolblue of media markt moeten bestellen. Meteen aangegeven bij bestellen dat ik dhl wilde, maar optie verdween ondanks dat t de 1 eur meer dan waard was. Dpd pakketpunt aangegeven maar levering daar naartoe blijkt niet zoals beloofd op tijd te kunnen. Belletje naar de dpd klantenservice; die vinden het allemaal normaal dat je je pakket na meer dan 5 dagen niet hebt waar 2 de belofte is.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
5 jul 2023
Goedemiddag, Wat vervelend dat je het pakketje niet op tijd hebt ontvangen! In ons systeem zie ik dat deze op tijd is aangemeld bij DPD. Helaas heeft DPD het pakketje niet op tijd kunnen bezorgen, onze excuses daarvoor. Hierover hebben we contact gehad en ondertussen is het pakketje gelukkig bezorgd. Excuses voor het ongemak en veel plezier met je bestelling.
1 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen pakketje ontvangen ! Wel betaald!
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
3 jul 2023
Goedemiddag, wat ontzettend vervelend om te horen. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zou je een mailtje willen sturen naar service@duux.com dan gaan wij dit meteen oplossen en een herleving inzetten.
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog altijd niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
3 jul 2023
Wat ontzettend vervelend om te horen! Ik zie dat je dit weekend contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Wij gaan direct een herleving voor je inzetten, zodat je deze morgen in huis hebt!
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
28 jun 2023
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met ons product of service! We horen graag wat hier de aanleiding van is zodat we ons in de toekomst kunnen verbeteren.
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Product werkt niet goed. Klantenservice is niet telefonisch bereikbaar. Contact via WhatsApp met verschillende mensen, iedere keer weer andere antwoorden. Probleem kon zo dus niet worden opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
28 jun 2023
Onze excuses voor het ongemak! Er was vanmiddag een storing bij onze telefooncentrale waardoor we tijdelijk onbereikbaar waren. We helpen u graag verder via WhatsApp of e-mail (service@duux.com) om het probleem op te lossen. Fijne avond!
25 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
26 jun 2023
Wat vervelend om te horen! Kunt u ons een e-mail of WhatsApp bericht sturen zodat we de status van uw bestelling kunnen nakijken?
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de duux flex smart maar ik ben niet tevreden over de duur van de batterij. De batterij loopt leeg terwijl je de ventilator niet gebruikt! Als ik overnieuw moest kiezen nam ik de ventilator zonder batterij Ik heb al 2x een nieuwe batterij van jullie ontvangen maar dat helpt niet.
Beoordeling melden