lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl
Beoordelingen:

204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal  

3,86
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

de meest kritische beoordeling

18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(10)
(10)
(33)
Resetten
21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het artikel paste niet bij ons. Terug sturen is een probleem. je krijgt op het terug stuur formulier een streepjes code die nergens wordt geaccepteerd je moet een qr code hebben. ben er nog mee bezig.
Beoordeling melden
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nou ben pas voor hét cliënt En ik hoor dat leveringen lang duren Maar ik moet wel snel betalen Welnu ik vanmorgen al de betaling gepost Het kon helaas niet sneller Hét is onderweg Gr J S
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
17 aug 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Helaas is het in ons magazijn momenteel erg druk en duurt het langer dan normaal om uw bestelling te verwerken. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
SC
Sab c.
Den Haag
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lange levering voor de hoge verzendkosten

5 okt besteld en het is vandaag 12 okt. Nog steeds niet gesorteerd bij de dhl. De verzendkosten zijn zeer hoog en aangezien het product op voorraad was, vind ik dit erg jammer.
Beoordeling melden
28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind de levering traag. Hopelijk is de lamp wel in orde en daarmee het wachten waard
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
29 mei 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter uitleg bij site . Boven kant van lamp is papier of kartoon op foto lijk metaal.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
2 okt 2023
Beste klant, wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. Deze informatie hebben we doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede levering. Maar de dozen zijn al een keer open gemaakt en beschadigd.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
10 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betere vermelding over levertijden en dat het uit buitenland moet komen.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
4 jul 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ruim een week lang onderweg is te lang
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
29 mei 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
1 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering duurde nog al lang
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
3 okt 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren via mail
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
12 jun 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling /reclamatie. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Graag nemen wij contact met u op om over het communiceren per mail verder te praten. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
18 mei 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling /reclamatie. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kort gezegd: oplichterszaak. Ik koop in de categorie bamboelampen een solarlamp op zonne-energie. Ik krijg de bevestiging en vandaag de lamp ontvangen: wat denk je: er zit net zoveel bamboe aan als in mijn houten tafel: compleet metaal. Daarnaast blijkt dat de lamp via Tsjechië komt, klopt ook niet: want op de bijgeleverde doos staat dat de lamp uit Oostenrijk komt. Kortom: nooit meer iets kopen bij deze organisatie. Deze beoordeling mag gerust op het net.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
1 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen goede beschrijving bij de lamp, hoe de lampen erin te krijgen. Dat moet dus wel van boven af de lamp en de onderzijde. Raar, want als lamp eenmaal hangt is dit bijna niet meer te doen. Dat moet je met z,n 2en doen. Bij het bevestigen knapte de glazen zware plaat.ik had ervoor nog gebeld hoe het nou werkte. Er zit een beschrijving bij maar die is standaard. Niet voor deze lamp
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
13 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. We hebben uw mail gezien en zullen de zo spoedig mogelijk voor u proberen op te lossen. Tevens hebben we u gisteren tevergeefs geprobeerd telefonisch te bereiken. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd zou 48 uur zijn daarom hier besteld terwijl ze hier 2 x zo duur zijn als ergens anders. Vervolgens moest het helemaal uit Tsjechië komen terwijl het op voorraad stond. 8 dagen later zijn ze nu eindelijk onderweg met nog steeds niet thuis binnen. Heel duur geintje dit.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
6 jun 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzendkosten bijbetalen

Door een fout van jullie in het magazijn zijn de lampenkappen die we hebben besteld nog niet leverbaar. Gevraagd om de rest van de bestelling alvast te versturen. Hiervoor wordt er gevraagd om 2x verzendkosten te betalen. En dus maarliefst nog €17.80 bij te betalen. Erg jammer
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
6 jun 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling /reclamatie. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hele lange levertijd. Kreeg na 1.5 week te horen dat een deel van mijn belangstelling niet op voorraad was en niet verzonden kon worden. Hierna moest de bestelling nog verstuurd worden. 10% korting gekregen hiervoor maar ook dat weer niet ontvangen. BESTEL HIER NIET.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
3 jul 2023
Beste Elsemieke, Hartelijk dank voor voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. We hebben momenteel met u emailcontact. Voor het niet op voorraad zijnde artikel is reeds het betaalde bedrag teruggestort en de beloofde 10% zal ook aan u worden uitbetaald. Hartelijk dank voor uw geduld. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
11 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Fouten internetsite

Er staan producten op de site die ze niet kunnen leveren. Ook geen vermelding "niet leverbaar" o.i.d. Kan ze wel bestellen. Dan dient er betaald te worden. DAARNA pas een melding dat ze niet kunnen leveren. Pluspunt: wel snel geld teruggestort.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
12 mei 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen over de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
2 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stiekem een ongevraagd lidmaatschap tussen stoppen, bij de betaling kun je niet zien wat je betaald, blijkt dus uiteindelijk een waardeloos lidmaatschap te zijn. Bestelling geannuleerd, koop mijn spullen wel bij een eerlijke webwinkel..
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
2 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
6 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De nachtkastjes waren van slechte qualiteit. De nachtkastjes pasten niet exact in elkaar en afwerking was slecht. Bij de montage van de nachtkastjes was een grote ruimten tissent verschillende onderdelen.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
7 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onduidelijk dat het product niet uit nl komt slechte communicatie via mail met onduidelijke manier van werken nu na ruim een week product nog niet ontvangen dus ben benieuwd of het nog binnen komt.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
18 mei 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling /reclamatie. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice