lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

3 jun 2023
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

3 jun 2023

Top klantenservice

21 okt 2023
Het artikel paste niet bij ons. Terug sturen is een probleem. je krijgt op het terug stuur formulier een streepjes code die nergens wordt geaccepteerd je moet een qr code hebben. ben er nog mee bezig.
7 jun 2023

Compleet assortiment, scherpe prijzen en probleemloze levering. Veel online commentaar gezien over lange levertijden, maar vanuit Tsjechië in een paar dagen thuis afgeleverd! Dat is toch gewoon top?
16 aug 2023
Nou ben pas voor hét cliënt En ik hoor dat leveringen lang duren Maar ik moet wel snel betalen Welnu ik vanmorgen al de betaling gepost Het kon helaas niet sneller Hét is onderweg Gr J S
Antwoord van lampenmanie.nl
17 aug 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Helaas is het in ons magazijn momenteel erg druk en duurt het langer dan normaal om uw bestelling te verwerken. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
SC
Sab c.
Den Haag
12 okt 2023

Lange levering voor de hoge verzendkosten

5 okt besteld en het is vandaag 12 okt. Nog steeds niet gesorteerd bij de dhl. De verzendkosten zijn zeer hoog en aangezien het product op voorraad was, vind ik dit erg jammer.
28 jun 2023
Bezorging duurde iets langer dan gehoopt. Maar heel vriendelijk contact gehad met klantenservice en daarna gebeurde het ook zoals de dame had gezegd. Dus prima.
11 jun 2023

Prima

Was een beetje huiverig om te bestellen ivm recensies. Maar heb niks te klagen! Makkelijk om te bestellen, duidelijke communicatie dmv mail en snelle levering.
1 aug 2023
Een heel gerichte benadering. En als je vragen zou hebben is er gelukkig nog een klantenservice nummer om te bellen. Maar dat was niet nodig.
WE
Willeke de de E.
Steenbergen nb
Ik vind het een fijne plafonnière geeft ook heel veel licht af waar ik heel blij van wordt Met vriendelijke groeten mevr W de Vos-van Eekelen
12 mei 2023
Uitgebreide site, alleen het afrekenen was niet echt duidelijk, waardoor je snel dubbel gaat bestellen. Maar de lamp ziet er goed uit!
6 okt 2023
Levertijd 1 week ,vanaf bestel datum bijna iedere dag op de hoogte gehouden status van bestelling . Artikel perfect afgeleverd
WS
Wim S.
Reusel
1 aug 2023
Betrouwbaar met een goede communicatie , als het om wat voor een reden wat langer duurt. Een goed bedrijf met goede spullen.
24 jun 2023
Stekkers besteld maar waren de verkeerde Geannuleerd voor ze waren verzonden, direct mijn geld teruggestort gekregen, top!
Levering duurde iets langer, komt uit buitenland. Prima maar kan iets beter gecommuniceerd worden, verwachtingen managen.
20 jul 2023

Plafonnière bruin

Erg mooie lampen en dat voor deze prijs super! En zorgvuldig verpakt! Helemaal tevreden ga hier zeker vaker bestellen.
13 jun 2023

Dik tevreden

Kreeg een bericht van DHL dat er een dag vertraging was. Maar ach, mijn bestelling is keurig de dag daarna bezorgd.
BR
BGAJ R.
Bussum
28 sep 2023
Prima assortiment en lage prijzen. Alleen is de gemiddelde levertijd wat langer omdat veel uit Tsjechië moet komen.
15 jun 2023
Goede communicatie. Duidelijk maken dat de producten uit het buitenland komen en dat daarom de levertijd langer is.
3 okt 2023
Een van de weinige winkels die nog halogeen tegen normale prijs leveren. De levertijd is we wat lang, 12 dagen.
6 mei 2023
Snelheid levering. Reële prijs.Gelukkig bij jullie nog te leveren. In heel Nederland niet meer te verkrijgem.