lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 30 jul. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
lampenmanie.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lampenmanie.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 jul. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

628 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 jun. 2022
De Philips Shellbark inbouwspots zijn haast nergens meer te krijgen, toch wilde ik nog enkele extra spots in onze woonkamer. Bij Lampmania.nl hadden ze er wel nog enkele. De spots werden volgens wens geleverd. Hoewel de verpakking duidelijk eerder open is geweest, waren de spots in perfecte en ongebruikte staat. Misschien is het toch handig dit te vermelden bij verkoop? Verder ben ik erg tevreden met de inbouwspots, zeker omdat ze 50% goedkoper waren dan oorspronkelijk in de bouwmarkt, maar daar heeft vooral te maken met het feit dat het een outlet product is.

18 jul. 2022
We hebben een tuinlamp Philips Massive met censor en plafond lamp combi ventilator Ronda gekocht. Al lang zochten we naar deze combi plafond lamp+ventilator. Eindelijk hebben we gevonden. Wat blij zijn we. Onze buurman heeft ons geholpen met het installeren. Jammer mogen onze blijdschap niet te lang gaan duren. Tot onze verbazing zat in doos van deze combi lamp+ventilator geen batterij waarmee we deze apparaat kunnen bedien worden met de afstandbediening. Onze buurman proberen alles uit zijn collectie-batterij te vinden, welke batterij past in dit afstandbediening, zo klein. We bekijken opnieuw de doos, nergens is vermeld dat de batterij moet apart bij besteld en om welke batterij gaat hierom!!! Lampenmanie gebeld, waarom wordt nergens vermeldt dat we de batterij nog moeten apart bijbestellen. Want in deze lampen is Exclusief of batterij niet bijgeleverd. [Dan verdienen jullie ook nog extra euro als dit op de website is vermeld]. Het wordt gezegd of we nu de batterij willen bestellen??? Dit batterijtje kost 1, 62 euro. Terwijl de lamp/bestelling kost 238,49 euro. Niemand verkoopt toch mooie bolide zonder accu..? Na lang uitgezocht hebben we "de batterijtje" gevonden bij een lokale handyman winkel.

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

Product is goed, en eenvoudig te monteren. track & trace kon vooral in begin iets duidelijker, plaats van herkomst was wat onduidelijk, in iedergeval oost europees, dat het dan niet de volgende dag meteen in huis is is begrijpelijk. Kreeg vrij kort (in de middag)voor levering(in begin avond) pas het leverings time slot
Snelle levering.Goede track and trace. Goed verpakt. Enige minpuntje was dat de verpakking van de lichtset geopend was. Kon zien dat de spullen uit de verpakking waren geweest . Maar mag niet mopperen lampjes in Nederland zijn 2 x zo duur
Er zat geen leesbare gebruiks aanwijzing bij, alleen met Oost Europese talen. De verpakking was beschadigd en leek te klein voor de lamp. De lamp zag er weg mooi en degelijk uit, afwachting hoe de lamp zich houdt tijdens gebruik
Antwoord van lampenmanie.nl
Beste klant, Bedankt voor uw terugkoppeling. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen dit controleren. Onze klantenserivce neemt contact met u op om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Lampenmanie.nl
9 sep. 2022
4 lampen besteld voor een mooie prijs. goed verpakt, en snel geleverd. Kan ze nog niet in gebruik nemen ivm verbouwing. maar heb ze al wel getest en doen het na behoren. Raad ze zeker aan
Mooi assortiment, maar had niet verwacht dat de levering een week zou duren, en dat het lamp ergens uit Tsjechie zou komen. Verder ben tevreden.
Antwoord van lampenmanie.nl
Beste klant, Bedankt voor de terugkoppeling. Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Wij informeren over ons bedrijf en de levertijden op de website. Wij hopen dat u verer tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier met de producten. Met vriendelijke groet, Lampenmanie.nl
10 sep. 2022
Snelle levering, netjes op de hoogte gehouden . Tip, als je vanuit Nederland besteld dan ook een Nederlandse handleiding erbij doen
3 sep. 2022
De lampjes waren er eerder dan verwacht. Ze waren wel in een grote doos verpakt. Had wel kleiner gemogen, iets met milieu...
van R H.
omschrijving en prijs prima. te groot verschil tussen voorspelde levertijd en daadwerkelijke levertijd
4 sep. 2022
Goed is tip minimale bestelgrootte voor gratis bezorgen. Niet goed is veel te veel “bezorg” meldingen
8 sep. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw terugkoppeling. Onze excuses voor de overlast betreffende de bezorgmeldingen. Wij hopen dat u verder tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Lampenmanie.nl
Best snelle levering en perfect ingepakt. Mijn bestelling zag er keurig uit. Een zeer fraaie lamp
Makkelijk bestellen,communicatie over de levering en track en trace.Ook snel geleverd
bestelling iets langer onderweg. maar is aangekomen netjes verpakt bedankt MARTIEN.
1 sep. 2022
Communicatie. Bij de lamp hoort wel een snoer met stekker aan, vindt ik.
Wel een hele grote doos waar twee kleine doosjes in zaten. Verder ok.
2 sep. 2022
lampen voldoen aan de verwachting. beter communiceren inzake levering
3 sep. 2022
Mooie stof en lam is ook mooi zoals afgebeeld op foto
Keurig bezorgd na een aantal dagen en scherpe prijs.
28 aug. 2022
Goed en kwalitatief spul. Communicatie dik in orde
Super goed geholpen en op tijd geleverd
DE BEZORGSNELHEID UIT CHECHIE SLOWAKIJE