Intoleran

668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden668 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2023
Intoleran voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben zeker tevreden. Na wat proefmonsters geprobeerd te hebben ben ik uitgekomen op lactase 10.000. Aangezien het aangetoond is dat ik intolerant ben voor lactose kan ik met deze pillen beter het eten verdragen. Ik let weliswaar goed op het eten en beperk veel in de lactosebevattende levensmiddelen. Maar schat ook nog vaak niet goed in of 1 pil lactase 10.000 genoeg is voor de vertering van een maaltijd. Kom erachter dat ik er vaak minimaal 2 nodig heb. Dit omdat er in zoveel dingen lactose zit…

LS. Donderdagavond, voor 22.00uur, mijn bestelling gedaan. Zou vrijdag bezorgd worden, tussen 11.00uur en 21.30 uur. Thuis geweest, niet bezorgd. Zou 2e Paasdag bezorgd worden, 11.00u - 15.00uur, thuis geweest, niet bezorgd. Zou woensdag, 3-4 komen, tussen, 11.00 - 15.00uur. Om 13.00 uur, gaat de intercom, ik open de voordeur, loop naar de tussendeur, en trap, zie, de chauffeur wegrijden!!!! Het pakje, is beneden, in de hoek, gesmeten, en bezorger weg!!!! Vindt dit geen manier van doen, zit dringend op de supplementen te wachten. Al met al, duurt het 6 dagen, om te bezorgen, en het wordt niet PERSOONLIJK overhandigd. En de onrust, dat het maar niet wordt bezorgd. Zou bijna contact op nemen met Radar, of NVWA, waar mijn dochter werkzaam is! Hoop, dat uw reactie, naar het vervoersbedrijf, verbetering, geeft. Heb zelf deze ervaring niet! Afpoeier systeem!!!! Met vriendelijke groet, Marieke Keizer

Beoordelingen voor Intoleran

3 mei 2024
soms moeilijk te weten hoeveel er moet genomen worden. Te veel in 1 keer (2 tot 3) kan constipatie geven. Soms heel goed resultaat, soms minder.
Antwoord van Intoleran
Het kan inderdaad lastig zijn om te bepalen hoeveel capsules je bij een bepaalde maaltijd in moet nemen, dit is afhankelijk van de grootte van de maaltijd. Je zult hier even mee moeten spelen en het zal niet bij elke maaltijd hetzelfde zijn. Van de meeste klanten horen we dat ze na een aantal keer proberen wel ongeveer weten hoeveel capsules ze bij de maaltijd in moeten nemen. Hopelijk lukt het jou ook om hier snel wat meer duidelijkheid in te krijgen.
25 apr 2024
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat je zo'n slechte ervaring met de verzending hebt gehad, onze excuses hiervoor. Wij zullen je bericht doorgeven aan onze verzendmaatschappij, hopelijk gaat de verzending de volgende keer beter.

Die verpakking kan echt niet en die nieuwe doosjes druk je kapot

Het product is prima, ik bestel het al jaren, maar mijn voorkeur gaat wel echt naar de vorige doosjes. Deze doosjes druk je kapot bij het openschuiven dus ik verplaats nu steeds een deel naar een oud doosje wat ik nog heb. Die zag er ook leuker uit. Normaal zou ik geen review schrijven, maar nu kreeg nu 1 doosje en 1 potje in een belachelijk grote doos en moest ik wat zeggen. Waarom is dat? Is het niet mogelijk om meerdere maten dozen in voorraad te hebben? Er is karton-schaarste en toch krijg je als consument de belachelijkste grote dozen aangeboden. Kan dat echt niet anders?
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat je niet tevreden bent over onze nieuwe blikjes. Je kunt de blikjes het beste open schuiven door de zijkanten van de deksel vast te pakken met met je duim en wijsvinger in plaats van met je duim te drukken op de deksel. Wanneer je het blikje op deze manier open maakt, dan zou het blikje zeker niet kapot moeten gaan. Op de foto zie ik dat de doos inderdaad wel heel groot is voor je bestelling, dit zal een technische fout bij het inpakken zijn geweest. Onze excuses hiervoor, deze klacht zal ik verder doorzetten.
Bij de druppels is de dosering lastig. Ik gebruik een medicijn dat ik moet oplossen in water waar lactose in zit. Slechts 2,35 milligram. met 6 druppels 24 uur in de koelkast werkt niet. Ik ga 1 tablet per dag nu uitproberen. Ook overdag zit in voedsel vaak nog lactose verborgen dat niet op de bijsluiter staat. Ook dan is gericht doceren ook lastig. Er zou een lijst moeten komen. Ik weet niet dat het ene tablet per dag bij het korte darmsyndroom wel werkt.
Antwoord van Intoleran
De druppels zijn bij medicatie inderdaad wat lastiger te doseren dan bij lactose bevattende voedingsmiddelen. Mocht je de medicatie echter niet in de koelkast willen laten staan, dan kun je ook 5-10 druppels per 120 ml toevoegen. Je kunt je medicatie dan direct gebruiken. Hopelijk werkt de once a day goed voor je!
IL
INGRID L.
Borgerhout
31 mrt 2024
1ste keer online bestelling bij jullie, geen goed gevoel. Pakje nog niet ontvangen! Ik ontving een mail dat pakje niet kon bezorgd worden, waarom niet? Naar mijn mening kon het in mijn brievenbus Ik krijg mail dat pakje geleverd werd (1 dag later dan beloofd) met als afleveradres MIJN adres maar pakje is hier nooit aangekomen. Waar is het naartoe???
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat de bezorging niet helemaal gegaan is zoals je gehoopt had. Ik zie in de track and trace staan dat de bestelling bij een pick up point geleverd is, ik heb je hier zojuist ook een mail over gestuurd.
19 mrt 2024

Dosering?

Ik kan er nog niet de vinger opleggen waarom het de ene keer goed werkt en de andere keer niet zo. Neem ik dan te weinig?
20 mrt 2024
Het kan zeker zijn dat je te weinig van een bepaald supplement inneemt, maar ook andere factoren kunnen een rol spelen bij de werking van onze producten. Ik heb je een mail gestuurd, hopelijk kunnen we dan achterhalen waarom onze supplementen niet altijd voor je werken.
Ik heb voor niks betaalt, deze medicijnen doen niks
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat onze supplementen niet voor je werken. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, hopelijk kunnen we samen achterhalen waarom de supplementen niet voor jou werken.
Werkt niet
10 mrt 2024
Pakket is niet aangenomen Ze antwoorden meteen op mijn mail, ben nu benieuwd naar het vervolg. Nog steeds niets ontvangen
Antwoord van Intoleran
We hebben je vraag al bij PostNL neergelegd, die zijn een onderzoek gestart. Meestal zien we dat het pakketje na 1 a 2 dagen weer opduikt en nog bezorgd wordt.
Ik ben op histamine dieet ik gebruik het alleen indien ik weg moet kan dus geen juiste beoordeling geven
Antwoord van Intoleran
Hopelijk werken onze supplementen wel goed wanneer je ze gebruikt!
Werkt niet zoals het moet. Ik heb altijd diarree en het werd alleen maar erger. Dus ik koop het niet
Antwoord van Intoleran
Vervelend om te horen dat de fructase niet voor je werkt. Onze supplementen bevatten alleen spijsverteringsenzymen en een vulstof, in principe zouden de supplementen geen extra bijwerkingen moeten geven. Ik heb je een mailtje gestuurd met een aantal facturen die wel een invloed op het verergeren van de diarree kunnen hebben.

Bezorgklacht traag opgepakt.

Helaas heeft DHL de oorspronkelijke zending spoorloos laten verdwijnen. Hoewel ik direct na ontdekking van de vermissing zowel DHL als Intoleran verwittigd had, ontkende DHL na een kleine week dat het pakket niet bezorgd was, en duurde het bijna 1,5 week en wat E-mails voordat Intoleran eindelijk een vervangend pakket opstuurde. En dat werd door DHL dan ook nog op een servicepunt 12 km verderop gedumpt, i.p.v. het servicepunt op 400 m van mijn woning (in de thuisbezorging van DHL heb ik totaal geen vertrouwen meer). Naar mijn idee heb ik onnodig lang moeten wachten op mijn zending.

Dus eigenlijk geen sterren

Heb m’n bestelling 2x lactase drops nog steeds niet ontvangen, zit er heel de week al op te wachten, zit zonder, maar is wel betaald! Mss dat daar verbetering in komt. Dus een foto erbij kan ook niet!
Antwoord van Intoleran
Vervelend dat je je bestelling van 4 dagen geleden nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen over je bestelling. Ik zal via de mail contact met je opnemen, dan kunnen we opzoek gaan naar een passende oplossing.
10 feb 2024
De intoleran is helemaal niet slecht. Maar ik verdraag het gewoon niet.
10 feb 2024
Tot twee keer aan toe een onvolledige bestelling ontvangen.
4 feb 2024

7 days - no difference

Been using for 7 days now. No difference.
Antwoord van Intoleran
I'm sorry to hear that you didnt experience an effect yet. I see that you ordered the once a day, this product has a 5-14 days introduction period, it could be the case that it takes 14 days before the once a day helps to digest lactose. I recommend you to try the once a day a little longer!
14 nov 2023
1e keer werd een verkeerd product gestuurd, via het contact formulier contact gezocht en geen reactie. 2e gemaild en toen werd er onverschillig gereageerd. Uiteindelijk is er ruim een week later geleverd zonder ook maar 1x excuses te maken.
21 nov 2023
Beste Leon, Vervelend dat je onze levering en service zo slecht ervaren hebt. Bij deze wil ik daar als nog graag mijn excuses voor aanbieden. Hopelijk ben je wel tevreden over onze producten!
CW
Chantal W.
Hippolytushoef
14 nov 2023
Voor mij helaas geen oplossing. Ik heb als nog last van een mega opgeblazen buik en alle andere klachten die ik normaal ervaar wanneer ik "iets verkeerds eet"
21 nov 2023
Beste Chantal, Vervelend om te horen dat het product voor jou niet werkt en dat je nog steeds last hebt van o.a. een opgeblazen gevoel. Via de mail heb ik contact met je opgenomen, hopelijk kunnen we achterhalen waarom het product niet voor jou werkt.