Countrywood- Logo - Beoordelingen

Countrywood

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden535 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2021
Countrywood voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Zeer mooie afgewerkte tafel. Mooie metalen poten eronder. Helaas wel een schade aan het houten blad op de rand maar omdat ik 'm als bureau gebruik komt die aan de achterkant. Helaas waren er tekort schroeven voor de poten te bevestigen meegeleverd. Ik denk dat die er wel bij hebben gezeten maar in transport eraf gevallen zijn want zat met plakband aan de poten. Beter is om ze aan de houten tafel te bevestigen want die zat volledig beschermd en daarin hadden die zakjes er zeker ingebleven.

Hang en sluitwerk is veel te klein en te licht. Ik zal zwaarder sluitwerk moeten kopen. Op de afbeeldingen van het tuinhuisje Hugo met de kleuren groen en geel zijn wel voorzien van beter sluitwerk. Dit is wel jammer. Verder kunnen de beschrijvingen iets gedetailleerder. Verder zijn de maten van de bijgevoegde schroeven niet op het plasticzakje vermeld, dus een heel zoekers. Dat het opzetten van dit huisje een fluitje van een cent moet zijn lijkt mij een beetje voorbarig. Mogelijk kunnen jullie hier iets aan doen. Ik vindt dit jammer te moeten constateren. Misschien krijg ik nog een feedback.

Beoordelingen voor Countrywood

Mijn picknickbank?

Ik bestel een picknickbank. Op de dag van aflevering (ik was thuis gebleven) belt men om te zeggen dat men de bank niet meer kan leveren. Dit wordt niet per email bevestigd. Ik hoor niets en bel, dan krijg ik opties voor andere picknickbanken. Die vind ik niet leuk. Ik wil mijn geld terug en bel weer. Men stuurt de credit-factuur. Na een week nog geen geld op mijn rekening te hebben ontvangen bel ik ze op. Ik sta 10 minuten in de wachtrij wanneer een stem mij zegt dat men niet telefonisch bereikbaar is, de verbinding wordt verbroken. Dan maar weer een mailtje? Volgens mij valt er wel wat te verbeteren.
Terugbellen en beloften nakomen
26 nov 2023
Beste Jan, Bedankt voor je review. We nemen je feedback mee naar onze inkoop. Alle tuinkasten zijn conform montage handleiding verpakt, dus ook voor het hang en sluitwerk. We hebben foto’s bij je opgevraagd van de geleverde kast het geleverde materiaal komt overheen met onze productinformatie en foto’s online. Wij kunnen het helaas niet veranderen dat je hier zelf hogere verwachtingen aan stelt.
10 nov 2023
Het product bleek bij nader inzien voorlopig even niet leverbaar, helaas. Het geld werd netjes teruggestort.
10 nov 2023
Beste Roelofs, Bedankt voor je review. Door een fout in het systeem van ons warehouse bleek het product toch niet meer op voorraad te liggen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Kim van Countrywood
Beter op maat aanleveren
10 nov 2023
De informatie op hun site klopt niet
10 nov 2023
Beste Wim, Bedankt voor het schrijven van je review. Helaas is de zending vertraagd door problemen bij de externe transporteur. Op je verzoek hebben we de zending geannuleerd en het geld direct teruggestort. Met vriendelijke groet, Kim van Countrywood