basler-beauty.nl- Logo - Beoordelingen

basler-beauty.nl

1.129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 feb 2023
basler-beauty.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben veel in huis, voor normale prijzen, want die rijzen tegenwoordig echt de pan uit je moet echt zoeken naar een goede prijs! En dat doet baslerbeaty al voor jou. Nette levering goed verpakt ! Duurt ongeveer 5 dagen, maar het komt dan ook uit Duitsland. Ik ben super tevreden en zal daar zeker meer gaan bestellen.

1 nov 2023
Bestelling is blijven steken met mijn adres zonder huisnummer en plaatsnaam. Ik heb zelf 3 x gebeld hierover. Krijg bericht dat ze er nu (na meer dan 1 week) achter zijn gekomen dat product niet afgeleverd was en dat ze een onderzoek gingen starten. De bestelling wordt geretourneerd naar de winkel; als alles goed is krijg ik mijn geld terug... Beter is om na de constatering van de fout (of mijn eerste belletje) onmiddellijk actie te ondernemen en de bestelling opnieuw gereedmaken en opsturen, en de oorspronkelijke bestelling annuleren en afwachten op retour van DHL. Ik ga echt niet opnieuw bestellen zolang ik mijn geld niet terug heb van de eerste bestelling dus uiteindelijk zou het weken duren voordat ik het mijn bestelling zou hebben... Andere on-line winkel gezocht. Van hun heb ik de producten al binnen. Ik moet van baslerbeauty nog horen wat de status van mijn oorspronkelijke bestelling is en wanneer ik mijn geld terug krijg. Gemiste kans! Echt 0 - service! 1 ster is al teveel.

Beoordelingen voor basler-beauty.nl

26 apr 2024
Ja ik heb wel een mail dat mijn bestelling is ontvangen maar nog geen spullen duurt wel erg lang
HJ
Henny J.
Harskamp
De bezorgtijd was behoorlijk lang waardoor het pakketje pas een week na de verjaardag kwam
5 mei 2024
Ik zou 10% korting krijgen bij eerste aankoop. Dat is dus niet gebeurd
2 mei 2024
Quality is good. Delivery time toooooo long!
21 apr 2024
Communicatie was goed, levertijd lang.
26 apr 2024
niet liggen tegen klant ik heb 6-05-24 parfum voor mijn vrouw besteld zij was zaterdag jarig en toen heb gebeld naar 08000222273 gevraagd hoe lang kan ik mijn bestelling ontvangen zegt medewerker voor woensdag zal ik ontvangen en woensdag niets cotangent bel ik weer ohh dan zal ik door geven en allen maar liggen vandaag weer maandag 13-05 en heb ik nog niets ontvangen 0640092238
Antwoord van basler-beauty.nl
Geachte klant, bedankt voor uw recensie. Onze klanten zijn onze focus en klantenservice is onze topprioriteit. Het spijt ons dat u ontevreden bent over de service. We zullen deze gebieden onderzoeken om dergelijke gebeurtenissen te voorkomen. Wij betreuren het ten zeerste dat wij momenteel niet zo snel leveren als onze klanten van ons gewend zijn. Geloof ons alstublieft, onze verzendmedewerkers werken hard en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alle bestellingen snel naar onze klanten kunnen worden verzonden. Wij hopen van harte op uw begrip en bieden hiervoor nogmaals onze excuses aan. Uw bestelling is op 11 mei geplaatst. overgedragen aan DHL. basler-beauty team
5 mei 2024
Betreft bestelling 4347217 Ik heb spijt dat ik bestelling heb gedaan bij dit bedrijf (?) Nog nooit eerder gedaan en zal ook nooit meer doen . Duurde veel te lang !!! Tot nu niets meer gehoord - terwijl dezelfde bestelling bij een ander bedrijf heb ik al 7 dgn binnen. Ik ga nu met vakantie - dus wat gebeurt met mijn bestelling??? Totaal amateuristisch !!! Niet meer adverteren!!!
6 mei 2024
Bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat u de goederen nog niet heeft ontvangen. Op 29 april hebben wij de bestelling ontvangen. overgedragen aan DHL. Volgens tracking is het pakket daar sinds 2 mei. in een filiaal en kan worden opgehaald. Heeft u geen melding ontvangen? Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met u op. basler-beauty team
22 apr 2024
Ik heb geen verzendbevestiging gekregen dat pakket is opgestuurd. Na mail sturen waar pakket bleef kreeg ik te horen dat pakket klaar lag bij dhl punt. Moest zelf maar uitzoeken waar. Kon pakket nog net van retourzending aannemen. Jammer omdat vorige bestelling wel netjes met track and trace werd verstuurd.
21 apr 2024
Product 2 weken geleden besteld…… Niets ontvangen want na wat uitzoekwerk kwamen ze erachter dat het product niet leverbaar was. Inmiddels 1 week na dat we daar achter zijn gekomen nog geen terugbetaling ontvangen. Niet kopen !!!
22 apr 2024
Bedankt voor uw recensie. Onze oprechte excuses dat het door u bestelde artikel momenteel niet beschikbaar is vanwege leveringsproblemen bij de fabrikant. Wij doen ons best om het artikel zo snel mogelijk weer in de uitverkoop te krijgen. Het bedrag is vandaag aan u teruggestort. Bedankt voor uw begrip. basler-beauty team
Op 3 mei heb ik een bestelling geplaatst. Het is inmiddels 15 mei in de avond en nog steeds heb ik niets ontvangen. U begrijpt natuurlijk dat ik nooit meer iets op deze site zal bestellen.
Antwoord van basler-beauty.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u de goederen nog niet heeft ontvangen. We hebben de bestelling op 8 mei aan DHL overhandigd. Volgens de tracking van de zending is het pakket sinds 11 mei bij een filiaal en kan het worden afgehaald. Heb je geen bericht ontvangen? Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met je op. basler-beauty team

Trage levering

Na 5 dagen ontving ik bericht dat mijn bestelling was verstuurd en 9 dagen na bestelling pas ontvangen.
Duurt mega lang voor je iets binnen heb. Staat 2 tot 4 werkdagen nog geloof het niet
Zonder reden werd mijn bestelling geannuleerd!
Antwoord van basler-beauty.nl
Bedankt voor uw recensie. Door de grote vraag was het door u bestelde artikel helaas niet op voorraad en kon het niet worden geleverd. Helaas hebben we momenteel geen exacte leverdatum van de fabrikant. Wij vermoeden dat onze e-mailmelding in een spammap is terechtgekomen en daardoor niet door u is gezien. Het bedrag is al aan u terugbetaald. Bedankt voor uw begrip. basler-beauty team
WO
Wouter O.
Oldenzaal
Levering duurt veel te lang.
29 apr 2024
Was een week onderweg
30 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is jammer dat u geen reden heeft gegeven voor uw beoordeling. We willen graag onze klantenservice verbeteren. Volgens DHL is uw bestelling op 24 april geleverd. Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen om de reden van uw review toe te lichten. Met vriendelijke groet, Uw baslerbeauty team
Antwoord van basler-beauty.nl
Geachte klant, bedankt voor uw recensie. Jammer dat u geen reden heeft opgegeven voor uw beoordeling. Wij willen graag onze klantenservice verbeteren. Met vriendelijke groet, uw baslerbeauty-team
Antwoord van basler-beauty.nl
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is jammer dat u geen reden heeft gegeven voor uw beoordeling. We willen graag onze klantenservice verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw baslerbeauty team

Verzending duurde even

Het product dat ik bestelde is wat ik wilde. Het duurde wel even voordat ik het in ontvangst kon nemen. Voordat ik bericht kreeg dat het product verzonden was, liet op zich wachten. Maar… ik heb het!