k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

8.348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.572 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

8 aug 2023
Dinsdag 01-08-23 een bestelling geplaatst welke 03-08-2023 werd geleverd. Helaas bleek dit een artikel te zijn wat ik niet besteld had, zelf had ik 9 artikelen besteld bij K-parts. In eerste instantie gebeld met de klantenservice, maar deze konden mij niet verder helpen. Ik moest contact leggen d.m.v. de mail. Dat gedaan te hebben kreeg ik te horen dat ik via het retourformulier een retour moest aanmelden en het verkeerd geleverde artikel moest terugsturen. (Mijn bestelde producten worden pas naar mij opgestuurd wanneer het verkeerd geleverde product retour wist ontvangen, behoorlijk belachelijk) Zaterdag 05-08 het verkeerd geleverde paketje op de post gedaan, maar helaas tot op heden nog niks van K-parts vernomen te hebben. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van K-parts, maar deze kunnen niets inzien en hebben geen bevoegdheden. Ik moet weer contact met het hoofdkantoor leggen d.m.v. mail. We zijn nu een week verder na de bestelling die ik geplaatst heb, en er is nog geen teken van bestelde en betaalde producten welke mijn kant op komen. Het adverteren met voor 23:59 besteld, morgen in huis kunnen jullie wel van de site halen al vraag je het mij. En de telefonische klantenservice kan je net zo goed opdoeken, onvriendelijk en nergens tot bevoegd...

Beoordelingen voor k-parts.nl

9 mrt 2024
De omschrijving van het artikel was zeer misleidend (Yamaha TY50 kabelhuls grijs 10mm binnenmaat). De lengte ervan was niet gespecificeerd, waardoor ik een veel te kort stuk kreeg toegezonden.
Geen aansluitschema nog op website als levering bij laatste verwacht je toch een sluitschema
Verkeerde onderdelen ontvangen, wat bekend was bij K-parts, daar betaling via paypal werd terug gestort. Verder geen uitleg gehad om alsnog het juiste artikel te leveren, maar dat hoeft nu niet meer. Inmiddels ergens anders besteld.

Dure verzending

Verzending qua snelheid prima, maar door misleidende advertering het verkeerde product besteld en nu meer dan 15 euro verzendkosten kwijt…
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen omdat ie op een andere plek is bezorgd …
11 nov 2023
Bestellingen niet allemaal in 1 doos gooien gewoon een extra doosje nemen is niet zo moeilijk toch? dit heeft me al honderden euro's gekost op de laatste 4 bestellingen. Nieuwe kappen met aanzienlijke schade aangekregen die nu bij de lakker liggen. Yasuni R met diepe krassen en een bluts in klant ontevreden, dr70 waar de lak van de cillinder is, polini original look uitlaat met lakschade. Enzovoort enzovoort

Geen klantgerichte service

Een tijd geleden een windscherm gekocht op advies van k-parts. Bleek niet het juiste windscherm te zijn. Contact met de klantenservice ging erg moeizaam, kreeg weinig hulp en geen tegemoetkoming. Vervolgens nieuw windscherm gekocht. Geen gebruiksaanwijzing ontvangen, ook niet beschikbaar op de website. Klantenservice helpt niet, en ik word wederom verwezen naar de algemene e-mail. Met mijn klacht wordt weinig gedaan. Kortom: slechte klantenservice.
Gratis retour labels aangezien ik 5,95€ moet betalen om een item terug te sturen en het met verzendkosten erbij 20€ was om het te versturen na mij en wie werkt er nog met postnl en moet je het retourlabel zelf printen want wie heeft er nog een printer in huis niemand toch ? terwijl ut zoveel makkelijker gaat want bij postnlpunt zeiden ze ook maar ookal print je dat uit heb ik nog steeds geen barcode om hem in te scannen
10 sep 2023

Manco levering

Ik heb een complete cilinder voor een Yamaha FS1 besteld, en inderdaad heel snel in huis, maar helaas geen zuigerveren erbij geleverd.Heb gelijk gebeld maar dan moet je eerst een formulier invullen en wordt je terug gebeld zodat het probleem opgelost wordt. Maar helaas zijn we inmiddels al weer twee dagen verder en nog steeds niks gehoord. Jammer ik dacht dat het een mooi en goed bedrijf was.
15 nov 2023
Ik heb geen enkele mail of bevestiging ontvangen na bestelling… na zelf contact opgenomen te hebben kreeg ik te horen dat de cilinder niet meer leverbaar was en er ook geen levertermijn beschikbaar was. Na een week wachten dus eigelijk van jullie niks gehoord van die situatie. Jullie hebben dit achteraf wel fijn opgelost en mijn geld terug gestort dus communicatie is meer dan ok!

Loesche50€ voor beste kommentaat, stop ermee

Ik had reeds mijn tijd genomen voor een positieve recentie te plaatsen ivm mijn aankoop, maar ik was niet bereid om zo veel emails te krijgen waar hetzelfste wordt gevraagd voor dezelste ene aankoop, en met een niet te vertrouwen "kans" op 50€ voor de beste mening... Aub laat een mens toch met rust, 't was een mooie aankoop maar dat loesche gedoe met 50€ is toch wat over
30 jun 2023
Verkeerde product in doos geleverd. Een verkeerde accuoplader PMU 3 ipv PMU4. Retourzending liep goed en geld terug gestart. Maar wil wel de juiste oplader hebben en niet alleen geld terug. Niemand kan mij vertellen of bij een volgende bestelling weer niet een verkeerde in de doos zit !! Bij wie moet je dan zijn? Beter om een oplossing te bieden ipv std geld terug storten
16 okt 2023

Slecht contact en bezorging

Het pakket was voor 22:00 besteld. Om 1 uur om precies te zijn. Zou volgende dag bezorgd worden. Eindstand 2 dagen te laat en geen contact te krijgen met de klanten service. Ook op whatsapp geappt. Hier nogsteeds geen reactie meer op gekregen, alleen 3x opnieuw de vraag voor toestemming. Echt super kut. Hier ga ik niet meer bestellen. Had de spullen echt optijd nodig.
De service is op zich prima en de prijs ook. Alleen is het product ondermaats en voldoet niet aan de verwachting. Het betreft een windscherm voor een Fiddle 2 die erg slecht tot niet past. De boutjes zijn ook van slechte kwaliteit en draaien direct dol. Ik moet met een drempel aan de slag om e.e.a. weer los te halen.
13 okt 2023

Stickervel als pakket verstuurd…

Stickervel besteld. Had gemakkelijk als brief verstuurd gekund maar nee, deze Pipo’s hebben het stickervel in een doos gestopt waar een 2liter melkfles in past! Door de verzendkosten werd het stickervel 2x zo duur. Het pakket werd wél snel verstuurd en was idd de volgende dag in huis.
14 sep 2023
Werkt in mijn geval niet goed. Na 3 dagen loopt de band net zo hard weer leeg. Gelukkig heb ik de gok niet genomen om op deze manier naar mijn afspraak 30 km verderop te rijden dan had ik een probleem gehad. Had gehoopt dat het in ieder geval voor 2 weekjes even goed was gebleven.
28 okt 2023
Het is beschreven met alle olis maar het zat geen motoroli in dus bijna de nieuwe motor getribe stuk gemaakt wegen geen oli in zat dat is echt slecht voor een nieuwe motor betalen en niet zeker kunnen zijn of het goed is en nog steeds niet alle onderdelen in huis
6 jun 2023
Ik heb op de dag van de levering te horen gekregen dat een onderdeel niet op voorraad is en hierdoor niet direct te leveren is. tot op heden weet ik niet wanneer/of het nog gaat komen. gezien het een cruciaal onderdeel is kan ik dus niet rijden.
4 okt 2023

Teleurgesteld

Zondagochtend een bestelling gedaan en helaas op woensdag nog niet bezorgd. Gebeld en het bleek nog geneens verstuurd, maar nog in het magazijn te staan!! Erg teleurgesteld, vooral onze zoon die niet met zn scooter op pad kan.