k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

8.335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.495 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

8 aug 2023
Dinsdag 01-08-23 een bestelling geplaatst welke 03-08-2023 werd geleverd. Helaas bleek dit een artikel te zijn wat ik niet besteld had, zelf had ik 9 artikelen besteld bij K-parts. In eerste instantie gebeld met de klantenservice, maar deze konden mij niet verder helpen. Ik moest contact leggen d.m.v. de mail. Dat gedaan te hebben kreeg ik te horen dat ik via het retourformulier een retour moest aanmelden en het verkeerd geleverde artikel moest terugsturen. (Mijn bestelde producten worden pas naar mij opgestuurd wanneer het verkeerd geleverde product retour wist ontvangen, behoorlijk belachelijk) Zaterdag 05-08 het verkeerd geleverde paketje op de post gedaan, maar helaas tot op heden nog niks van K-parts vernomen te hebben. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van K-parts, maar deze kunnen niets inzien en hebben geen bevoegdheden. Ik moet weer contact met het hoofdkantoor leggen d.m.v. mail. We zijn nu een week verder na de bestelling die ik geplaatst heb, en er is nog geen teken van bestelde en betaalde producten welke mijn kant op komen. Het adverteren met voor 23:59 besteld, morgen in huis kunnen jullie wel van de site halen al vraag je het mij. En de telefonische klantenservice kan je net zo goed opdoeken, onvriendelijk en nergens tot bevoegd...

Beoordelingen voor k-parts.nl

6 jun 2023
Ik heb op de dag van de levering te horen gekregen dat een onderdeel niet op voorraad is en hierdoor niet direct te leveren is. tot op heden weet ik niet wanneer/of het nog gaat komen. gezien het een cruciaal onderdeel is kan ik dus niet rijden.
4 okt 2023

Teleurgesteld

Zondagochtend een bestelling gedaan en helaas op woensdag nog niet bezorgd. Gebeld en het bleek nog geneens verstuurd, maar nog in het magazijn te staan!! Erg teleurgesteld, vooral onze zoon die niet met zn scooter op pad kan.
13 sep 2023
De bevestigingsring van de luchtfilterslang was enorm verbogen, waardoor hij niet rond meer was en niet goed bevestigd kon worden. Ik heb dit uiteindelijk zelf moeten buigen met een tang, dit is niet ideaal. Vrij slordig.
1 aug 2023

Geduld kan een schone zaak zijn...

Onderdelen gekocht voor een goede prijs, maar moet ze nog erop zetten, heb ze nog niet gecontroleerd. zit nog in de 14 dagen bedenktijd, maar wordt wel vol gespammed met reviewmails. Heb een beetje geduld aub....
3 dec 2023
Ik had bar end spiegels gekocht voor een zip. Helaas heb ik hierdoor mijn gashendel kapot gemaakt. Dat grapje heeft mij toen 130 euro gekost. Er stond niet duidelijk bij het product voor welke type het was
Expresslevering in verkeerde wijk, verkeerde adres. Hoe moeilijk kan het zijn. Uiteindelijk kwam het zondag pas binnen, eerlijke ontvanger kwam langsbrengen. Vrijdagavond was geleverd., maar niet hier.
20 sep 2023

Verkeerde artikel, verzendkosten

Beschrijving van het product op de site komt niet overeen met het product zelf, om te retouren moet ik zelf de verzendkosten betalen en dan ook nog eens voor het vervangende product de verzondkosten.
29 jul 2023
Volgens site ene dag besteld volgende dag geleverd Had volgende dag wel een bevestiging maar geen track&tracé Op 25juli besteld en op 29 juli pas bezorgt na telefonisch. En whats app bericht
9 nov 2023
Ik heb de sierbeugelset voor de Sym Fiddle 2 besteld. De pas vorm is slecht en de beugels zijn niet gelijk met elkaar dus de ene kant zit strak op de kappen en de andere kant zit 2 cm los.
31 aug 2023
Uitlaat past slecht maar gezien de prijs niet onoverkomelijk. Echter is uitlaat geleverd zonder bijbestelde pakking terwijl daar wel voor betaald is. Gelukkig de oude nog kunnen gebruiken.
16 okt 2023

incomplete bestelling

geleverde onderdelen zijn goed, jullie zijn alleen iets vergeten (stickerset) en daar heb ik contact over opgenomen en ik krijg geen reactie... heb er wel 33 euro voor betaald.
20 aug 2023
Sorry voor de weinige sterren maar jullie hadden het verkeerde onderdeel naar mij toegestuurd. Ik had een kilometerteller besteld maar kreeg een cilinderkit. Jammer
17 jun 2023
Artikelen beschadigd aangekomen en verkeerd onderdeel geleverd, terwijl erbij staat dat het geschikt is voor mijn model scooter. Reageren heel traag op berichten.
28 aug 2023
somige materialen en onderdelen zijn echt slecht. de handrem hendel voor tomos bijv. is van zon slechte kwaliteit dat je het eigenlijk niet zo moeten verkopen.
31 dec 2023
Controleer de spullen die je verstuurd beter ik krijg een buddyseat die kapot is en de helft van de moertjes zaten los niet zo als het hoort een beetje jammer
Andere bezorgdienst in huren want post nl is rond uit scha daling jullie zegge dat ik vandaag men pakket zou hebbe en nu is het pas morge vindt dit niet kunne
AS
Armand S.
Helmond
1 okt 2023

Bestelling stuur links schakelaar speedfight 3

Hallo, zit nog steeds op mijn bestelling te wachten,had hem donderdagmorgen besteld volgende dag binnen. Heb tot op heden niets ontvanger. Jammer zeg!!!
13 sep 2023
2 artikelen besteld, waarvan 1 ontvangen, 2de artikel was niet op voorraad en zou binnen 2-4 werkdagen worden verzonden, nu 9 dagen niets meer vernomen
6 sep 2023
Heb pakket besteld ( die makkelijk door de brievenbus had gepast) maar moest toch verzendkosten van 5,95 betalen. Dat is niet echt klant vriendelijk.
2 sep 2023
Verzending super snel echt super het onderdeel alleen niet goed thermostaat gaat al open bij 40 graden en motor word dus ook niet warmer als 40 graden