k-parts.nl- Logo - Beoordelingen

k-parts.nl

8.335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.495 beoordelingen in totaal

Had een stator nodig, eerst bij de concurrentie besteld, maar na 10 dagen onderdeel nog niet binnen, dat andere bedrijf antwoord mij zelfs geen eens terug. Na 4 dagen de stator toch maar bij K-Parts besteld even voor middernacht en op de volgende middag bezorgt. Bleek dat ook mijn magneten van vliegwiel stuk waren. Deze ook maar bij K-Parts besteld en weer de volgende middag geleverd. De prijs van deze 2 losse onderdelen waren zelfs voordeliger los als complete ontsteking van de concurrentie. Niets dan Lof voor K-Parts, 2 bestellingen snel gehad voor betere prijs. De concurrentie laat mij al meer als 2 weken wachten zonder terug te mailen. Ik heb al week weer kunnen rijden dank aan personeel K-Parts anders had ik nu nog met kapotte scooter gestaan. Top bedrijf en dat zeg ik als oud automonteur, niets is zo erg als weken wachten op onderdeel !!
PV
Patrick V.
Dordrecht

8 aug 2023
Dinsdag 01-08-23 een bestelling geplaatst welke 03-08-2023 werd geleverd. Helaas bleek dit een artikel te zijn wat ik niet besteld had, zelf had ik 9 artikelen besteld bij K-parts. In eerste instantie gebeld met de klantenservice, maar deze konden mij niet verder helpen. Ik moest contact leggen d.m.v. de mail. Dat gedaan te hebben kreeg ik te horen dat ik via het retourformulier een retour moest aanmelden en het verkeerd geleverde artikel moest terugsturen. (Mijn bestelde producten worden pas naar mij opgestuurd wanneer het verkeerd geleverde product retour wist ontvangen, behoorlijk belachelijk) Zaterdag 05-08 het verkeerd geleverde paketje op de post gedaan, maar helaas tot op heden nog niks van K-parts vernomen te hebben. Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van K-parts, maar deze kunnen niets inzien en hebben geen bevoegdheden. Ik moet weer contact met het hoofdkantoor leggen d.m.v. mail. We zijn nu een week verder na de bestelling die ik geplaatst heb, en er is nog geen teken van bestelde en betaalde producten welke mijn kant op komen. Het adverteren met voor 23:59 besteld, morgen in huis kunnen jullie wel van de site halen al vraag je het mij. En de telefonische klantenservice kan je net zo goed opdoeken, onvriendelijk en nergens tot bevoegd...

Beoordelingen voor k-parts.nl

27 aug 2023
Ik geef 2 sterren de service was goed maar het geen dat ik besteld heb was minder naar 1 keer gebruiken is de schroefdraad al dol iets minder dus
12 nov 2023

Helaas niet mogelijk om gratis te retourneren!

Snelle levering. Wel een hele slechte punt is dat je niet gratis kan retourneren Ik zal volgende keer niet zo snel iets bestellen bij K-Parts
24 dec 2023
Er stond dat het gewoon leverbaar was maar na een dag een mailtje dat het niet meer leverbaar was . Jammer geen vergoeding niks gekregen .
22 okt 2023

Missende producten

Nooit problemen en bij mn laatste bestelling miste ik artikelen en 5 keer proberen te bellen en mails gestuurd maar geen reactie ontvagen
20 jun 2023
Voorheen altijd goed, maar helaas nu is 1 bestelling niet goed, accu kwam al kapot aan, nu in afwachting hoe de service verloopt
3 jun 2023
Zadelveren besteld voor Tomos a35 maar draaddikte en buitendiameter zijn te groot en de veren passen erg slecht onder het zadel.
Sorry I don't speak dutch. I ordered a helmet at 7:00 in the morning but it came the next day. And i paid extra for that.
24 sep 2023
Ik had nieuwe sproeiers besteld. Krijg ik 2 dezelfde in 1 pakje. Vind ik zelf niet kunnen. Ik eis minimaal 15 euro terug!
10 sep 2023

Bezorging was heel snel maar....

Bezorging was heel snel. Cdi kastje in de scooter geplaatst na een kilometer of 20 zekeringen er door en accu kapot
17 jun 2023
Heb jullie een mail gestuurd omdat jullie de verkeerde maat hebben bezorgd maar nog steeds geen antwoord gekregen
18 okt 2023
Had stukken van delorto cabratur besteld maar er paste maar de helft van en er zaten nie alle stukken in.😡
Onderdelen worden verkeerd opgestuurd soms site is sloom en werkt slecht en onderdelen kloppen soms niet
25 sep 2023
De spiegels passen niet de ene schroefdraad is te groot en van het adapterset is de schroefdraad te klein
5 jun 2023

Retourkosten veel te hoog

Retour van een jasje van 49,95€ kost mij zelf 11,95€ aan verzendkosten. Dit vind ik dus wel schandalig.
5 nov 2023
Kilometerteller veelste kort achterlicht paste niet echt meteen erop maar zadel wel prima
10 okt 2023
Het door de K-parts aangegeven “passende” blok. Past niet. Erg jammer van mijn €170 euro.
20 aug 2023
Heb iets niet ontvangen in bestelling, mailtje gestuurd en nog geen reactien ontvangen
20 aug 2023
Geen 2 schroeven bouten en vering erbij gekregen heel nutteloos alleen een standaard.
8 okt 2023
Verkeerde product gezonden nog steeds geen geld terug of retour ticket gekregen
6 okt 2023
Onderdeel past niet en is niet bestemd voor type dat op de verpakking staat .