Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
11 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
De Melitta Caffeo Purista Series 300 F230-102 zet heerlijke koffie. Helaas maakte hij binnen een week een raar piepend geluid. Op advies van een medewerker apparaat retour gestuurd. Er wordt niet automatisch een nieuw apparaat verstuurd: je krijgt je geld retour en moet dan opnieuw bestellen. Maar daarbij wordt de kortingscode (Consumentenbond) niet meer toegepast. Opletten dus bij het afrekenen, de kortingscode moet eerst gereset worden. Als je daar op wacht zit je wel dagen langer zonder koffiemachine Je kan Melitta niet bellen (als je wel belt krijg je een bandje dat je niet kan bellen), maar je wordt wel teruggebeld door aardige en behulpzame medewerkers. Uiteindelijk heb ik de eenvoudiger SOLO machine besteld. Verbeterpunten: een snellere route op opnieuw te bestellen en mogelijkheid om rechtstreeks te bellen (is tegenwoordig ook verplicht!).
zwarte koffie is heerlijk en goed van temperatuur. Niets mis mee.
Het lekbakje is ondiep en moet vaak worden geleegd wat een vaste hand vraagt en gootsteen binnen handbereik.
Als je de dag door van koffie houdt moet je de voorraad koffie bonen in het apparaat goed in de gaten houden want het reservoir is niet heel groot. Als de machine tijdens het malen ontdekt te weinig bonen te hebben dan gooit hij de gemalen bonen weg, moet je eerst bijvullen en begint de machine weer op nieuw met malen. beetje zonde. Als je van echte cappuccino houdt dan moet je niet de melk opties van dit apparaat gebruiken. Maar rondvraag leert dat dit voor alle espresso machines geldt. Dus melkschuimen doen we met ons severin apparaat met geschikte cappuccino melk.
Direct na order plaatsen gecancelled (verkeerde apparaat) en klantenservice gemaild. Na twee dagen antwoord dat cancellen niet meer ging, omdat alles via Duitsland wordt geregeld. Opties: laten komen en niet ophalen bij pakketpunt, of retour zenden. Uiteindelijk het laatste gedaan, maar totaal niet duurzaam. In de tussentijd is het pakket pas 3 dagen na het contact verzonden, t&t werkte ook niet.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Voor dat de koffiemachine bezorgt is werd hij terug gestuurd om dat het niet afgegeven kon worden bij Plus supermarkt tevens post.nl servicepoint in stolwijk
Beoordeling melden
22 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Goed product
Tevreden met het volautomatisch koffiezetapparaat. Als dit bedrijf kiest om zaken te doen met PostNL in plaats van DHL dan geef ik de volle puntenscore.
Klaar en duidelijk vermelden dat men vanuit BELGIË NIET KAN BESTELLEN. Wij kunnen GEEN foto mee sturen omdat we niets hebben ontvangen. MVG
Beoordeling melden
26 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Koffie is ok maar veel gedoe
Koffie is ok. Geeft wel eerst wat water voordat de koffie er uit komt. En dan bedoel ik een restje reinigingswater. Apparaat vraagt veel om onderhoud, en verroert ook geen vin meer voor het is opgelost. Vaak moet er na het nieuw vullen ontlucht worden
Beoordeling melden
24 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Nieuw apparaat met gebruikerssporen
Nieuw apparaat besteld, maar een gebruikte opgestuurd gekregen. Mail contact erover gehad. De klantenservice had mij verteld dat deze automaat wellicht getest is na de productie (begrijpelijk) maar dan moeten de koffieresten niet nog aan de automaat hangen. In de mail werd mij verteld dat ik een nieuwe kon bestellen als de gebruikerssporen mij dwars zaten. Dit heb ik gedaan. Hierna kreeg ik een apparaat die nog meer gebruikerssporen bevatten dan de vorige. Dat vond ik erg jammer dus heb ik deze ook maar retour gestuurd.
Beoordeling melden
24 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Kostbare ontkalking
Ter gelegenheid van het voor de eerste maal, na een maand gebruik 4 kopjes per dag. ontkalken van het apparaat bleek dat er voor bijna 20 euro ontkalkingsvloeistof moest worden gebruikt
Beoordeling melden
26 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
zwarte koffie is heerlijk en goed van temperatuur. Niets mis mee.
Het lekbakje is ondiep en moet vaak worden geleegd wat een vaste hand vraagt en gootsteen binnen handbereik.
Als je de dag door van koffie houdt moet je de voorraad koffie bonen in het apparaat goed in de gaten houden want het reservoir is niet heel groot. Als de machine tijdens het malen ontdekt te weinig bonen te hebben dan gooit hij de gemalen bonen weg, moet je eerst bijvullen en begint de machine weer op nieuw met malen. beetje zonde. Als je van echte cappuccino houdt dan moet je niet de melk opties van dit apparaat gebruiken. Maar rondvraag leert dat dit voor alle espresso machines geldt. Dus melkschuimen doen we met ons severin apparaat met geschikte cappuccino melk.
Beoordeling melden
10 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Nog geen machine gezien...
Het product is na twee weken nog steeds niet door de leverancier geleverd. DHL zou dit moeten doen, maar ondanks meerdere afspraken zijn ze telkens niet op komen dagen. Mailtjes naar Melitta hebben het probleem nog niet opgelost. Wel zeer vriendelijk, maar nog steeds geen koffiemachine...
Beoordeling melden
28 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Veranderingen
Er zijn een paar dingen die ik zou verbeteren:
1. Stoppen met het leveren van belangrijke orders met DHL. Zij verzieken namelijk helemaal jullie goede naam.
2. Als er een creditnota gemaakt moet worden en dit duurt 3 dagen. Regel het dan dat dit binnen 3 dagen gebeurd.
Beoordeling melden
20 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
vooralsnog 1 deellevering ontvangen.. volledig onbekend wanneer het restant volgt. Bellen mag niet, want je moet een mail sturen met de vraag.. hopelijk komt de rest van de bestelling nog. Alles is wel vooruitbetaald
Beoordeling melden
5 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
We wachten al 2 weken op bestelling koffiezet apparaat.
Ik vind het slecht dat Melitta dan tegen mij als klant zegt, dat ik dan met dhl contact moet opnemen. Probleem afschuiven naar de klant dus….
Beoordeling melden
9 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Onze koffiekan was kapot en die wilde we bestellen. Maar....helaas kon dat niet! We moesten voor een bepaald bedrag bestellen, wat hoger was dan de koffiekan. Zeer klantonvriendelijk!
Beoordeling melden
19 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Nu een weekje in gebruik bevalt prima goede koffie. Verbeterpunt deksel voor water ingroeien beetje onpraktisch om eraf te halen.
Beoordeling melden
25 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Apparaat functioneert na paar dagen niet meer en het is lastig in contact te komen met de klanten service om dit op te lossen
Beoordeling melden
30 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
De smaak van de koffie valt me toch tegen. Dat kan te maken hebben met een persoonlijke voorkeur voor een pittig bakje.
Beoordeling melden
28 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
De aromaboy was beschadigd: plastic randjes afgebroken en scheur in het reservoir. De netschakelaar lag los.
Beoordeling melden
31 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
slechte service en zeker geen after sales na 2 weken wachten
de koffie machine is top!! de service was echt slecht, 2 weken wachten en dan een volledig ingedeukte doos...
Beoordeling melden
9 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Bevat veel plastic.
Waterreservoir, de streepjes slecht zichtbaar .
Koffie is goed heet en is smaakvol .
Beoordeling melden
18 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Een betere telefonische bereikbaarheid creëren.
Betere garantie verlenen op Melitta-producten.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.