melitta.nl

437 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2021
melitta.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
De Melitta Caffeo Purista Series 300 F230-102 zet heerlijke koffie. Helaas maakte hij binnen een week een raar piepend geluid. Op advies van een medewerker apparaat retour gestuurd. Er wordt niet automatisch een nieuw apparaat verstuurd: je krijgt je geld retour en moet dan opnieuw bestellen. Maar daarbij wordt de kortingscode (Consumentenbond) niet meer toegepast. Opletten dus bij het afrekenen, de kortingscode moet eerst gereset worden. Als je daar op wacht zit je wel dagen langer zonder koffiemachine Je kan Melitta niet bellen (als je wel belt krijg je een bandje dat je niet kan bellen), maar je wordt wel teruggebeld door aardige en behulpzame medewerkers. Uiteindelijk heb ik de eenvoudiger SOLO machine besteld. Verbeterpunten: een snellere route op opnieuw te bestellen en mogelijkheid om rechtstreeks te bellen (is tegenwoordig ook verplicht!).

26 okt 2023
zwarte koffie is heerlijk en goed van temperatuur. Niets mis mee. Het lekbakje is ondiep en moet vaak worden geleegd wat een vaste hand vraagt en gootsteen binnen handbereik. Als je de dag door van koffie houdt moet je de voorraad koffie bonen in het apparaat goed in de gaten houden want het reservoir is niet heel groot. Als de machine tijdens het malen ontdekt te weinig bonen te hebben dan gooit hij de gemalen bonen weg, moet je eerst bijvullen en begint de machine weer op nieuw met malen. beetje zonde. Als je van echte cappuccino houdt dan moet je niet de melk opties van dit apparaat gebruiken. Maar rondvraag leert dat dit voor alle espresso machines geldt. Dus melkschuimen doen we met ons severin apparaat met geschikte cappuccino melk.

Beoordelingen voor melitta.nl

2e Melitta Solo gekocht daar de andere na 8 jaar minder goed ging werken. Zaterdag voor de Pasen order geplaatst, deze op 2e Paasdag geannuleerd. Op woendag mail ontvangen dat de order verstuurd was. Op donderdag bericht ontvangen dat annuleren niet meer mogelijk was, daar de order in Duitsland geplaatst werd en de annulering in Nederland niet/ te laat verwerkt was. Hmm, volgens de website kon je contact opnemen met de Melitta als er vragen waren. Daar het plaatsen en annuleren beide in een weekend was had hier sneller op gereageerd kunnen worden. Al met al ben ik wel blij met de aankoop en heb hem gehouden.

Erg veel spoelen!!!!!

Mooi apparaat, lekkere koffie. Maar..doordat het apparaat erg veel spoel beurten inlast en daarvoor veel water gebruikt, is het gevolg dat de lekbak snel vol zit met water. Én dat natuurlijk het water ook veelvuldig aangevuld moet worden. Het zou ons niets verwonderen als ook tijdens het koffiezetten het apparaat al water lekt naar de lekbak!?

Easy

Goed, eenvoudig te gebruiken apparaat. Maalt goed en koffiesterkte ook simpel aan te passen. Het is nog even uitzoeken hoeveel ml het schenkt bij welke stand omdat dit in de draaiknop niet aangeven staat. Maar je hebt snel een goede espresso. Top.
Mooie compacte machine. Maling is prima, temperatuur en volume ook. Smaak is vergelijkbaar met mijn standaard jura machine, echter die was iets duurder..
altijd goede service snelle levering wij zijn zeer tevreden
Goed geprijst en langdurig en probleemloos in het gebruik .
Goede service en de klantenservice denkt fijn mee!
Snelle service. Superfijn koffiezetapparaatje
31 mrt 2024
Snelle levering en goedkoper dan bv Bol. Com

Snel geleverd en duidelijke communicate

Snel geleverd en duidelijke communicatie
Snelle levering van kwaliteitsproduct.
Snelle levering en goede prijs
Na bestelling snelle levering.
Goede service. Goede koffie.
TV
Tineke v.
Niederlände

Prima geleverd volgens afspraak.

Duidelijke communicatie
niets op aan te merken