Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
31 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten.
Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden.
In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar.
Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld.
Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee.
Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden.
De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort.
Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!
De laatste bestellingen waren niet de manier, die ik gewend ben .De pyama's , dat ging nog, daarentegen de levering van de leren jas is onvoldoende. Ik heb nooit iets ontvangen, terwijl ik een e`mail krijg, waarin staat ,dat ik de jas heb teruggestuurd, die ik nooit heb gezien .U krijgt de jas terug van iemand anders en ik krijg het bericht ,jas is uitverkocht en kan niet meer geleverd worden!!!
Deel van de bestelling kwam snel en perfect binnen. Van de twee ontbrekende artikelen kwam op een gegeven moment bericht dat één niet meer leverbaar was. Een vraag over het tweede artikel werd onbevredigend beantwoord. Weer veel later ook hierover bericht dat dat niet meer leverbaar is... Jammer van de slechte communicatie!
Beoordeling melden
2 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Zorgen als er van eigenaar wordt gewisseld dat je alles beter op orde hebt.
Dat is ditmaal ver beneden het peil dat ik van de laatste jaren gewend ben geweest.
Normaal deel ik vijf sterren .
Beoordeling melden
30 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Zijn overgenomen. Je kunt je bestellingen,betalingen en retouren niet meer zien. Jammer bestelde daar graag maar nu niet meer
Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
Beoordeling melden
Antwoord van www.babista.nl
2 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
30 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een overhemd besteld
Ik heb een overhemd besteld, uit het Babista bestelboekbe, maar moet wachten tot augustus, september dit jaar. Overigens niet de eerste keer. Ook zijn jullie prijzen net zo hoog of laag dan bij andere aanbieders. Onderscheiden doet Babista zich niet.
Antwoord geven op een vraag via e-mail is ook zonde van je tijd, want antwoord geven is er niet bij. Helaas een tands des tijds. Maar het blijft onbehoorlijk.
Vriendelijke groet, H
De Wilde
Beoordeling melden
Antwoord van www.babista.nl
2 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat het gewenste artikel in uw maat niet dieect op voorraad is. Wanneer u ons een e-mail stuurt zullen wij zo spoedig mogelijk uw e-mail beantwoorden. Met vriendelijke groet, team Babista
12 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
lerenjack besteld. Prachtig jack maar bleek 1 maatje te klein. Telefonisch 1 maat groter besteld kon hierbij kortingscode niet gebruiken scheelde € 40,-. Volgens persoon aan telefoon geen probleem. Betaal met nr van eerste factuur het bedrag dat daarop staat en dan komt het goed. Dit gedaan en inderdaad geaccepteerd. Jammer dat je niet automatisch kan ruilen als maat niet naar wens is.
Beoordeling melden
Antwoord van www.babista.nl
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
29 apr 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik kan niet een DHL service punt kiezen. Dat is al bijna een jaar zo. Uw website suggereert echter dat het binnenkort is opgelost. Dat staat er ook al een jaar.
Ook is de maatvoering niet consistent. Soms past een maat 52, soms een 54. Als gevolg daarvan bestel ik nu beide maten en moet ik er altijd 1 retour sturen. Dat is zonde.
Beoordeling melden
Antwoord van www.babista.nl
1 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback over de keuze voor een DHL punt en de maatvoering. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Babista
20 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Telefonisch contact gehad overopebstaandefacturen welkealdoormij betaalbare Kreeg keurig antwoord dat de betalingen via Duitslandlirpjen en dat hetdaardoorkwam daterniets wasafgeborkt maar ikhoefde me niet ongerust te maken maar kwam een voorstel om een week daarnanog eens tabellen voor mijn eigen gemoedsrustHeel vriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van www.babista.nl
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
12 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Betrouwbaar en hulpvaardig.
Helaas bleken ze de jas (voor mijn man) niet meer te hebben, terwijl hij nog wel op de site stond.
Toen ik daarover belde, werd er voor mij gezocht of hij nog wel bij een zusterbedrijf werd verkocht. Daar vonden ze bij Happysize
De jas. Jas besteld en mijn man is heel tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van www.babista.nl
13 dec 2023
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Wij wensen uw man veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Babista
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.