Babista.nl- Logo - Beoordelingen

Babista.nlReviews

Babista.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Babista.nl

Babista.nl - Beschrijving

Babista.nl is een herenmode speciaalzaak die staat voor hoogwaardige en comfortabele herenkleding voor de zelfbewuste mannen die midden in het leven staan. Bij Babista vindt u uitsluitend gerenommeerde modemerken waar comfort, optimale pasvorm en functionaliteit de belangrijkste aspecten zijn bij de kleding van Babista Bij Babista vindt u zowel casual herenkleding als ook zakelijke en feestelijke mode. Voor iedere situatie is wel een outfit te vinden bij Babista. De kleding van Babista is van hoge kwaliteit waarbij altijd hoogwaardige natuurlijke stoffen worden gebruikt. Het principe van Babista is dan ook “mannenmode op zijn best”. Daarnaast is de mode van Babista ook beschikbaar in grote maten, waarbij ook de mannen met een maatje meer gemakkelijk een passend outfit kunnen vinden.
K - Mail Order GmbH & Co. KG
Sachsenstraße 23
75177 Pforzheim
Duitsland
Amtsgericht Mannheim HRA 500185
Armin Bischoff

Beoordelingen voor Babista.nl

1.407 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Babista is voor mij dé kledinglijn die bij mij past. Babista heeft goede producten voor weinig geld. Babista geeft goede service. Indien jij dat wil, kan je binnen twee achteraf betalen of in drie termijnen zonder rente.. Binnen een paar dagen indien voorradig in huis. Is uw kledingstuk niet zoals was verwacht dan kan je het kosteloos retourneren. Ik heb één vaste kledinglijn en dat is Babis

bestelt Het duurde al even en kreeg toen een melding dat pakket was aangeboden bij DHL. Daar nooit aangekomen, vervolgens gereclameerd en na een aantal reactie gekregen dat het pakket retour was gestuurd!. Daarna diverse telefoontjes of ik geld wilde terug hebben of opnieuw bestellen. Ik heb geld terug gevraagd en dat is het netjes gedaan. Al met al na 4 weken geen kleding, ga nu elders kijken naar een bedrijf die wel de bestellingen correct uitvoert.

Beoordelingen voor Babista.nl

Toezending van de bestelde broeken was goed. Broeken zagen er goed uit. Bleken echter bij het aanpassen rond mijn heupen rare plooien te veroorzaken. Daarom beide broeken - waarvan ik er één al had betaald - geretourneerd. Ik heb nog geen bericht gehad van ontvangst van de broeken en hoe men dat afhandelt. Daarom één ster minder.
Antwoord van Babista.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien de betaling via iDeal is voldaan, wordt de betaling automatisch terugbetaald.Als er achteraf is betaald, komt het als tegoed op de klantrekening te staan. Een retourzending kan uiterlijk twee weken duren. Nadat u de retourbevestiging heeft ontvangen, kunt u een e-mail sturen met uw IBAN-nummer en de melding dat het bedrag terugggestort kan worden. U kunt mailen naar service@babista.nl. Met vriendelijke groet, Team Babista
Perfect zittende kleding, je kan merken dat het Duits georiënteerd is qua maatvoering. Het past mij perfect. Dat ik geen 5 sterren geef komt een beetje door de prijzen die zijn wat duur maar de kwaliteit is toch goed. Dus de prijs misschien wel waard.
Antwoord van Babista.nl
Heel erg bedank t voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Babista
Maattabel werkt uitstekend. Controleer je maat met deze tabellen en terugsturen i.v.m. verkeerde maat hoeft niet meer! Doen! De kleding heeft een modern tintje en valt echt op! Ga zo door Babista!
Antwoord van Babista.nl
Bedankt voor uw top beoordeling. Fijn om te lezen dat het u zo bevalt. Met vriendelijke groet, team Babista.
van Fre W.
Een tijd geleden polo gekocht die ondanks fijn was toch korter geworden was, teruggestuurd en geld terug gekregen. Super service.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
Kwaliteit 's modieuze en comfortabel Herenbroek wat mij toch betreft voor een maatje meer en voor een prijs om u tegen te zeggen
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
van R L.
Goede en mooie artikelen, van bestellen, berichtgeving, verzenden tot ontvangen prima verzorgd!
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Babista
Fijne shirts gekocht. Prima kwaliteit tegen scherpe prijs. Snelle levering en leuke website.
Antwoord van Babista.nl
Hier worden wij heel erg blij van! Dank u wel en veel plezier met uw shirts. Met vriendelijke groet, team Babista
Van de bestelling moet nog een artikel binnen komen weet niet wanneer duurt erg lang
Antwoord van Babista.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Voor meer informatie over uw bestelling kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479898 of per mail naar Service@babista.nl. Met vriendelijke groet, team Babista
van Jos d.
Altijd hele mooie en kwaliteitvolle producten. Zéér tevreden met mijn aankopen.
Antwoord van Babista.nl
Wat leuk om te lezen dat u zeer tevreden bent, dank u wel! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Babista
In het begin liep de bestelling wat traag later tot tevredenheid geregeld
Fijn om te vernemen. Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Babista
Goede service en producten van goede kwaliteit. Snelle levering.
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Babista
Interessant assortiment, mooie kwaliteit, wel aardig aan de prijs
Antwoord van Babista.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Babista
Uitstekende kwaliteit, goede service en snelle levering !!
Uitstekende beoordeling. Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Babista
Snelle levering en geleverde goederen zoals omschreven.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
van F.J S.
Mooi op tijd geleverd, uitstekende kwaliteit en pasvorm
Mooie complimenten, dank u wel!Met vriendelijke groet, Team Babista
Goed materiaal, vlotte verzending en heel veel keus.
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Babista
Kleurige kleding voor de man met een maatje meer.
Antwoord van Babista.nl
Bedankt voor de 5 steren! En wij zijn heel blij dat u uw kledij kunt vinden bij ons.Met vriendelijke groet, team Babista
van Jan H.
De juiste artikelen op de aangegeven tijd geleverd
Antwoord van Babista.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Erg prettig om te vernemen dat alles op de aangegeven tijd is geleverd. Met vriendelijke groet, team Babista
Fijn dat de maten kloppen en de kwaliteit goed is!
Super om te vernemen. Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Babista
Makkelijk met klittenband voor mijn oudere vader.