Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
De verwerking van bestellingen vind ik rommelig en onoverzichtelijk.
Voorbeeld: ik bestel voor mijn man een broek, een overhemd en een trui. Het is de bedoeling omdat als “stelletje” te dragen. Al snel kreeg ik bericht dat de trui niet meer leverbaar was. Toch ging men door met het (zeer trage) afwerken van de 2 andere producten. Jammer, want iets meer communicatie zou hebben duidelijk gemaakt, dat als de trui niet leverbaar was, ook de daarbij passende broer en overhemd als bestelling kwam te vervallen. Ik zou de laatste 2 direct en ongeopend retourneren. Onnodige kosten voor de retournering en onnodig verspillen van verpakkingsmateriaal.
Advies: geef bij de bestelling als extra vraag mee: “ als de levering van de trui vervalt, wilt u de andere artikelen dan wel bestellen?”.
Telefonisch contact verloopt moeizaam. Aan de administratie en de contacten met de klant moet wat verbetert worden.
correcte uitvoering van bestelling. Spullen pasten goed en dragen ook fijn. Voor het eerst ook schoenen besteld. Passen perfect = wijdte H Begreep het niet, maar weet nu dat wijdte H - de breefte van de schoen is. Wil voortaan wijdte K.
Antwoord van Babista.nl
47 minuten geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Wijdte G is voor de normale voet en hoe hoger hoe wijder het is. Met vriendelijke groet, Team Babista
DEGELIJK GOED. Altijd correcte levering en bij retourzendingen ook zeer correcte afwerking. Op de app duidelijk aangegeven of spullen nog voorradig zijn. Geen lange levertijden. Prijs kwaliteit in goede verhouding.
Antwoord van Babista.nl
6 sep. 2023
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
Over het algemeen mooie kleding maar vreselijk kreukelende overhemden
Over het algemeen mooie kleding. Behalve dat ze de laatste tijd voor overhemden en soms ook polo's, katoen gebruiken dat verschrikkelijk kreukelt. Heel anders dan voorheen. En ik ben best al een tijdje klant.
Antwoord van Babista.nl
11 sep. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
Beoordeling melden
1 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
In vele jaren nooit echt een probleem gehad . Tip : Klanten met 'n stoma zouden graag een pantalon kunnen kiezen met bandplooi .
Antwoord van Babista.nl
6 sep. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
Beoordeling melden
3 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Wisselde kwaliteit
Ik koop vaak bij BABISTA. Je moet altijd de verzendkosten er bij rekenen. De kwaliteit is meestal goed. Levertijd is vaak lang.
Antwoord van Babista.nl
6 sep. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
GOED IS GOED; moet je niet proberen nog meer te verbeteren, de kans op fouten is dan net zo groot, als de kans dat het mislukt
Antwoord van Babista.nl
46 minuten geleden
Top beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Babista
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.