Bij het verzenden gaat het nog al eens fout afgelopen 2 zendingen prima verlopen. Maar mijn vorige zending zou Zondag 10 Julie afgeleverd zijn op het Moleneindplein 29 dat is het adres van een friend van mij die heeft daar een Stomerij maar is zondag gesloten? afgeleverd om 11.56 uur ? Ik geef dan online aan dat ze het moeten afleveren op het service punt van DHL. het Moleneindplein is een winkelplein Bij Post NL heb ik geen problemen ik kan het altijd ophalen hier op het plein hierbij geïnformeerd.
De verwerking van bestellingen vind ik rommelig en onoverzichtelijk.
Voorbeeld: ik bestel voor mijn man een broek, een overhemd en een trui. Het is de bedoeling omdat als “stelletje” te dragen. Al snel kreeg ik bericht dat de trui niet meer leverbaar was. Toch ging men door met het (zeer trage) afwerken van de 2 andere producten. Jammer, want iets meer communicatie zou hebben duidelijk gemaakt, dat als de trui niet leverbaar was, ook de daarbij passende broer en overhemd als bestelling kwam te vervallen. Ik zou de laatste 2 direct en ongeopend retourneren. Onnodige kosten voor de retournering en onnodig verspillen van verpakkingsmateriaal.
Advies: geef bij de bestelling als extra vraag mee: “ als de levering van de trui vervalt, wilt u de andere artikelen dan wel bestellen?”.
Telefonisch contact verloopt moeizaam. Aan de administratie en de contacten met de klant moet wat verbetert worden.
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle kritische beoordelingen weergeven
Beoordelingen voor Babista.nl
Filter
Beoordeling
SorterenRelevantie
Geverifieerde beoordeling
6 jan. 2023
Eerdere bestellingen geen problemen. Laatste bestelling puinhoop. 1maand na bestelling, bericht dat het vertraagd is. In de app gekeken, 1 trui op rood (was groen). Gebeld. Niet meer leverbaar. Geannuleerd. Op site gekeken, leverbaar in dezelfde maat, besteld, paar dagen later in huis. Andere trui wordt maar niet verstuurd, bestelling geannuleerd, weer opnieuw besteld, 2 dagen later in huis.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
9 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, team Babista
Geverifieerde beoordeling
3 jan. 2023
Snelle bezorging van bestelde broeken.
De maat was helaas verkeerd (de broeken bleken véél te groot) en zijn dus teruggestuurd.
Helaas (nog) geen ontvangstbevestiging van Babista ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
4 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw score! Zou de e-mail van DHL wellicht tussen de ongewenste post/spam staan? Met vriendelijke groet, team Babista
Keurig geleverd. Goede kwaliteit bestelde trui. Voldeed niet helemaal qua verwachtingen. Zonder kosten te retourneren en geld snel teruggestort. Goed geregeld!!
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
8 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling en score! Jammer dat de trui niet naar wens was. Met vriendelijke groet, team Babista
Ik had 2 producten besteld van de zelfde maat de ene paste goed de andere was veel te krap.
Ik graag het product gehad maar hadden geen grotere maat ?
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
9 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
Geverifieerde beoordeling
4 jan. 2023
wat ik niet gtoed vond:ik heb13 dec twee truien besteld en 3 Januari ontvangen.
dus ik had liever een berichtje gehad dat het zolang zou duren.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
5 jan. 2023
Dank u wel voor uw review. Excuses dat de zending van de truien lang op zich liet wachten. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.