Babista.nl- Logo - Beoordelingen

Babista.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
Babista.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Babista.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor Babista.nl

1.424 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

24 nov. 2021
Over het algemeen goede service De broek maten beter op elkaar afstemmen,want als ik 2 broeken maat 50 besteld en een vann no de twee broeken moet ik terug sturen om dat hij met zijn lang zal ze leven past en ik 4 maten groter moet hebben waardoor ik dan weer moet bestellen/ terugsturen wat voor mij en voor jullie weer extra kosten met zich mee brengt buiten het wachten voor mij . Dus werk daar is aan

5 nov. 2021
bestelt Het duurde al even en kreeg toen een melding dat pakket was aangeboden bij DHL. Daar nooit aangekomen, vervolgens gereclameerd en na een aantal reactie gekregen dat het pakket retour was gestuurd!. Daarna diverse telefoontjes of ik geld wilde terug hebben of opnieuw bestellen. Ik heb geld terug gevraagd en dat is het netjes gedaan. Al met al na 4 weken geen kleding, ga nu elders kijken naar een bedrijf die wel de bestellingen correct uitvoert.

Beoordelingen voor Babista.nl

van N. v.
Het zijn goede broeken, die ook goed passen. Het is alleen jammer dat er nog steeds veel plastics wordt verwerkt in de kleding.mijn vraag is verminder of laat de plastic eruit, we moeten toch van die plastic soep af, het verwoest flora en fauna en ook de mensheid gaat erdoor ten onder.
8 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en uw score! Wij zullen uw feedback meenemen met betrekking tot de plastic verpakkingen. Met vriendelijke groet, team Babista
4 sep. 2022
Goede Service ..en kwaliteit kleding is redelijk goed ,de prijzen.mogen tijdelijk wel goedkoper gezien dat veel mensen niet meer zoveel te besteden hebben..! Denk aan de Klantenbinding ook in slechte tijden........... s.v.p.
6 sep. 2022
Dank u wel voor uw geweldige score en uw compliment! Met vriendelijke groet, team Babista
11 sep. 2022
2.5 werk geleden 2 delen retour gestuurd en nog niks van gehoord 1,5 week geleden 1 deel terug gestuurd en dst geld is al terug gestort, moet ik hier nu weer achteraan gaan
12 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij raden u inderdaad aan om een e-mail te sturen met uw volledige adresgegevens naar webcare@babista.nl zodat wij u de situatie voor u kunnen nakijken. Met vriendelijke groet, Team Babista
19 sep. 2022
van Ger S.
Mooie kleding er zijn wel enkele opmerkingen wat betreft het ondergoed hier mochten in de pijpjes iets van electies zitten voor een betere aansluit.
19 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback over het ondergoed. Wij gaan dit doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Babista
9 sep. 2022
Niks gehoord over een teruggezonden pakket dat ik ook al betaald had en waarvoor ik zelfs portokosten moest betalen!!!!!!
12 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Een retourzending kan momenteel circa 2 a 3 weken duren. Mocht dit langer geleden zijn geretourneerd, kunt u uw volledige adresgegevens mailen naar webcare@babista.nl. Wij kijken de status graag voor u na. Indien er volgens de retourvoorwaarde een artikel via DHL wordt geretourneerd, is dit kosteloos. Met vriendelijke groet, Team Babista
5 sep. 2022
Ga zo door, we zijn tevreden. Zeker toen we in de laatste mailing zagen dat alle maten gelijk geprijsd zijn.
6 sep. 2022
Hier worden wij heel blij van! Dank u wel en veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
7 sep. 2022
van J H.
we krijgen de bestelde producten meestal op de opgegeven tijd. De artikelen zijn ook van goede kwaliteit.
7 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
bestelling duurt erg lang reclame over 2 fleece truien en moet wachten tot November wel al betaald
Antwoord van Babista.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Om u in de toekomst sneller en flexibeler van dienst te kunnen zijn, vernieuwen wij momenteel onze magazijnsystemen. Dit kan, voor een korte periode, leiden tot vertragingen in de verzending van uw bestelling. Het spijt ons zeer dat u deze keer langer dan normaal op uw pakket moet wachten. Het goede nieuws is dat ons logistieke team alles op alles heeft gezet en dat de eerste pakketten met behulp van de nieuwe systemen inmiddels verzonden zijn. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met een trackinglink. Met vriendelijke groet, team Babista
4 sep. 2022
Twee shirts besteld maar helaas 1 niet meer leverbaar. Er wordt geen alternatief geboden. Jammer
6 sep. 2022
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Babista
Babista Super leuke en mooie spullen en Supergoede Service mij niet vragen niets te klagen
Antwoord van Babista.nl
Dank u wel voor uw complimenten! Veel plezier gewenst met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Babista
al eerder aangegeven dat de kleding van Babista een voortreffelijke uitstraling heeft.
13 sep. 2022
Wat je bestelt, krijg je. Koop al jaren dezelfde maat, ben nooit teleurgesteld!
14 sep. 2022
Dank u wel voor het zijn van een trouwe klant! Met vriendelijke groet, team Babista
Soms staan artikelen in de folder en als je dan kijk is het alweer uitverkocht
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
9 sep. 2022
Sneller geleverd dan obv gegeven informatie werd verwacht, leuke verrassing!
9 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en score! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
van Aly W.
Sneller, maatvoering duidelijker aangeven. Terugsturen ging prima
11 sep. 2022
Nette producten in goede verpakking, track en tracé mag beter,
12 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
De kleur en de pasvorm hij was er erg antisast over bedankt
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Babista
11 sep. 2022
Had een broek besteld bij jullie was heel goede kwaliteit
12 sep. 2022
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de broek. Met vriendelijke groet, Team Babista
14 sep. 2022
altijd correcte levering en kwaliteit van prima niveau
15 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
Erg Lange levertijden En daarna niet meer te leveren
9 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Wanneer een artikel op voorraad is wordt deze veelal bezorgd binnen 3 tot 5 werkdagen. Soms kan het helaas iets langer duren. Met vriendelijke groet, team Babista