Babista.nl- Logo - Beoordelingen

Babista.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
Babista.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Babista.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor Babista.nl

1.598 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

29 aug. 2022
Bij het verzenden gaat het nog al eens fout afgelopen 2 zendingen prima verlopen. Maar mijn vorige zending zou Zondag 10 Julie afgeleverd zijn op het Moleneindplein 29 dat is het adres van een friend van mij die heeft daar een Stomerij maar is zondag gesloten? afgeleverd om 11.56 uur ? Ik geef dan online aan dat ze het moeten afleveren op het service punt van DHL. het Moleneindplein is een winkelplein Bij Post NL heb ik geen problemen ik kan het altijd ophalen hier op het plein hierbij geïnformeerd.

30 dec. 2022
van E. K.
De verwerking van bestellingen vind ik rommelig en onoverzichtelijk. Voorbeeld: ik bestel voor mijn man een broek, een overhemd en een trui. Het is de bedoeling omdat als “stelletje” te dragen. Al snel kreeg ik bericht dat de trui niet meer leverbaar was. Toch ging men door met het (zeer trage) afwerken van de 2 andere producten. Jammer, want iets meer communicatie zou hebben duidelijk gemaakt, dat als de trui niet leverbaar was, ook de daarbij passende broer en overhemd als bestelling kwam te vervallen. Ik zou de laatste 2 direct en ongeopend retourneren. Onnodige kosten voor de retournering en onnodig verspillen van verpakkingsmateriaal. Advies: geef bij de bestelling als extra vraag mee: “ als de levering van de trui vervalt, wilt u de andere artikelen dan wel bestellen?”. Telefonisch contact verloopt moeizaam. Aan de administratie en de contacten met de klant moet wat verbetert worden.

Beoordelingen voor Babista.nl

6 jan. 2023
Eerdere bestellingen geen problemen. Laatste bestelling puinhoop. 1maand na bestelling, bericht dat het vertraagd is. In de app gekeken, 1 trui op rood (was groen). Gebeld. Niet meer leverbaar. Geannuleerd. Op site gekeken, leverbaar in dezelfde maat, besteld, paar dagen later in huis. Andere trui wordt maar niet verstuurd, bestelling geannuleerd, weer opnieuw besteld, 2 dagen later in huis.
9 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, team Babista
3 jan. 2023
Snelle bezorging van bestelde broeken. De maat was helaas verkeerd (de broeken bleken véél te groot) en zijn dus teruggestuurd. Helaas (nog) geen ontvangstbevestiging van Babista ontvangen.
4 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw score! Zou de e-mail van DHL wellicht tussen de ongewenste post/spam staan? Met vriendelijke groet, team Babista
Keurig geleverd. Goede kwaliteit bestelde trui. Voldeed niet helemaal qua verwachtingen. Zonder kosten te retourneren en geld snel teruggestort. Goed geregeld!!
Antwoord van Babista.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en score! Jammer dat de trui niet naar wens was. Met vriendelijke groet, team Babista
8 jan. 2023
Ik had 2 producten besteld van de zelfde maat de ene paste goed de andere was veel te krap. Ik graag het product gehad maar hadden geen grotere maat ?
9 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
4 jan. 2023
wat ik niet gtoed vond:ik heb13 dec twee truien besteld en 3 Januari ontvangen. dus ik had liever een berichtje gehad dat het zolang zou duren.
5 jan. 2023
Dank u wel voor uw review. Excuses dat de zending van de truien lang op zich liet wachten. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
7 jan. 2023
Een pantalon en polotrui besteld, deze zijn apart geleverd en daarvan ben ik op de hoogte gesteld!
12 jan. 2023
Levertijd is erg goed. Goede website Alleen jammer dat er geen zelfde prijs is voor alle maten
13 jan. 2023
Fijn om te vernemen. Met vriendelijke groet, Team Babista
6 jan. 2023
Altijd mooie producten met een fijne pasvorm. Goede kwaliteit en service lijken standaard.
9 jan. 2023
Hartstikke bedankt voor uw review. Veel plezier gewenst met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Babista
2 jan. 2023
De kwaliteit, maar heel belangrijk voor mij persoonlijk een prijs voor alle maten!
3 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
9 jan. 2023
Assortiment overhemden is erg beperkt. Ben tevreden over geleverde artikelen.
9 jan. 2023
Hartstikke bedankt voor uw review en uw feedback. Veel plezier gewenst met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Babista
vlotte toezending, ook na retourzending weer snel het juiste artikel.
Antwoord van Babista.nl
Vest was veel te groot : vest kon retour en afwikkeling ging snel.
Antwoord van Babista.nl
Dank u wel voor uw beoordeling! Jammer dat het vest te groot was. Met vriendelijke groet, team Babista
5 jan. 2023
van B. S.
Het kan niet beter, dat is de grote uitdaging om dit zo te houden.
Onwijs bedankt. Met vriendelijke groet, Team Babista
8 jan. 2023
Alle maten nu dezelfde prijs. Vlotte en betrouwbare levering.
9 jan. 2023
Een vlottere afhandeling van de administratie zou leuk zijn.
Antwoord van Babista.nl
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Babista
9 jan. 2023
Goede kwaliteit, geen probleem met retouren of verrekening.
10 jan. 2023
6 jan. 2023
Goede kwaliteit en leuke acties voor een redelijke prijs.
31 dec. 2022
snelle levering en goede kwaliteit maar niet goedkoop
2 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
1 jan. 2023
Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding
2 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Met vriendelijke groet, team Babista
Goede prijs kwaliteit verhouding. Grote keus