Babista.nl- Logo - Beoordelingen

Babista.nl

988 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.722 beoordelingen in totaal

Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
TL
Tere L.
Rijswijk

Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!

Beoordelingen voor Babista.nl

FG
frie g.
bergen op zoom
20 jan 2024
goede service

Prima bedrijf!

Duidelijke site Bestellingen goed en op tijd geleverd kleding goede kwaliteit en ook eventueel retour prima geregeld. Wij zijn met dit bedrijf helemaal te vrede.
Nette en mooie spullen, maar de prijzen zijn over het algemeen aan de hoge kant. Verder keurige afhandeling van bestelling en bezorging.
30 dec 2023
Bestaat Babista nog ? Kan niet meer inloggen etcetera
JV
Jann v.
Haaksbergen
1 jan 2024

Goede informatie over maten

Informatie over maatvoering in webwinkel komt 100% overeen met maatvoering geleverde schoenen.
1 jan 2024

Bestelde producten niet beschikbaar

Bestelde sweatshirts blijken na meer dan 4 weken plotseling niet meer beschikbaar.
JB
J k B.
Zutphen
Kwaliteit van de kleding en de pasvorm is voor mijn man belangrijk en die is goed
KS
k.f. s.
den haag
30 dec 2023
Over het algemeen uitstekende kleding met één uitzondering die ik heb gehad
26 dec 2023
Trui van goede kwaliteit, levering geheel volgens belofte van Babista

Tevreden klant

Prima produkten goede levering en goede omschrijving van de produkten
Antwoord van Babista.nl
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
goed contact toen er wat mis was gegaan; daarna snel opgelost.
BK
Betty K.
HAAFTEN
7 jan 2024
Twee pyjama's daar vielen gewoon gaatjes in Zo jammer
Makkelijk bestellen, kwaliteit/prijs verhouding prima
7 jan 2024
Correcte afhandeling van de bestelling! Respect
RL
R. L.
Berkel-Enschot
retour bestelling correct en snel afgewerkt.
23 dec 2023

Correcte afhandeling en goede materialen !

Correcte afhandeling en goede materialen.
Goede kwaliteit en pasvorm, een aanrader
HQ
Hennie Q.
veenendaal
26 dec 2023
Kwaliteit en snelle en nette bezorging
TP
Theo P.
Maastricht
Goede produkten, en goede service.
NN
Nico N.
Kamerik
Betrouwbaar en goede kwaliteit.