purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.257 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.074 beoordelingen in totaal

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Goed spul en tijdig geleverd. Je moet alleen wel verzendkosten heen maar ook retour betalen. Dat maakt het een dure grap als iets niet past….
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat de bestelling naar wens is geleverd. Onder de €75,- wordt er bij een online bestelling €4,95 verzendkosten gehanteerd. Op het moment dat u het item aan ons retourneert, houden wij op de terugbetaling €5,95 retourkosten in. Dit zijn 2 aparte kosten. U kunt het wel gratis ruilen/retourneren in 1 van onze winkels. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Langzamerhand weet ik wat voor mij perfect geschikt is van Purdey! Iedere keer weer genieten als ik iets zie wat ik graag wil aanschaffen!!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Mega leuk om te lezen! Heel veel kijk en shopplezier. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Is een mooie winkel Graag ook jurkjes die niet strak in de taille zijn Veel mooie sjaals en vestjes Ben tevreden over Purdey
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat super leuk te lezen dat u graag bij ons winkelt. Wellicht in een volgende collecties zijn er jurkjes te koop, die naar uw smaak zijn :-) Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Onduidelijk wanneer of de bestelling in de zaak aankomt
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Als uw bestelden item(-s) in voorraad zijn op ons centraal magazijn, kan de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen verzonden worden. Is het niet in voorraad, dan ontvangen wij het item vanuit 1 van de winkels. Dit zorgt ervoor dat wij binnen 2 a 5 werkdagen kunnen verzenden. Op het moment dat de bestelling is geleverd in de desbetreffende winkel zoals u heeft aangegeven als afleveradres, dan wordt u daar per mail over geïnformeerd. Onze excuses als dit bij u niet is gebeurd. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
stijlvolle kleding
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat super leuk te lezen dat u onze collectie stijlvol vind :-) Heel veel kijk en shopplezier. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
24 feb 2024
Beter kleuren omschrijven dacht dat het of white was met donkerblauw maar was beige.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Een foto op onze website is altijd lastig te beoordelen qua kleur, aldaar dit te maken heeft met onder andere lichtinval/schaduwen en dergelijke. We proberen dit zo goed en duidelijk mogelijk weer te geven en te omschrijven. Aldaar beige, Kit en Off-white ook lastige kleuren zijn om te omschrijven. Onze excuses als u hier in uw ongemak in ervaart. Mocht het een mogelijkheid voor u zijn, dan adviseren wij om wellicht in 1 van onze winkels te kijken/shoppen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Een aantal jaren geleden vond ik de mode leuker: jasjes, rokjes ....
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te lezen dat u zich nu niet helemaal kunt vinden in onze collectie. Wellicht een volgende keer zitten er weer items tussen waar u wel weer enthousiast van wordt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
6 okt 2023
Het duurde lang ,voordat het bestelde kledingstuk bij mij arriveerde. Je weet ,dat er altijd wel iets goeds uit de bus moet komen, maar dit keer was het erg verfomfaaid , dat was jammer . Ik had geen zin om te klagen , dus heb ik het zo geaccepteerd ! Misschien is het toch belangrijk om beter op het inpakken te letten ! Ik ben blij ,dat ik bij jullie kan bestellen ,er is hier helaas geen Purdey in de buurt.( Friesland , Gauw )
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. Graag ontvangen wij via de mail wellicht wat foto's en uw nadere omschrijving met hoe u de bestelling heeft mogen ontvangen. Dit kan dan intern worden opgepakt. We willen namelijk dat elk pakket wel netjes wordt geleverd. U mag het mailen naar klantenservice@purdey.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

Tot maat 46 nemen

Jullie hebben maar tot maat 44 zou daar graag maat 46 aan willen toevoegen mensen zijn in het algemene dikker
14 okt 2023
Het nieuwe boekje met alle aanbiedingen was weer als vanouds!! Zeer veel mooie kreaties, jammer dat maat 40 zeer snel uitverkocht was!! Maar een volgende keer zal ik er rekening mee moeten houden dat ik er eerder bij ben!!! Vroeger stonden mijn vriendin en ik al 's,-morgens om 8 uur voor de deur in Hillegersberg!!! Een hartelijke groet, B. van Velzen.
17 okt 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooi compliment over onze Privilege collectie. Het is in deze dagen altijd erg druk en inderdaad kan het dan voorkomen dat een bepaalde artikel binnen no time is uitverkocht. Wij denken ook nog vaak terug aan die tijden dat er rijen dik bij de winkels stonden voordat deze Privilege Dagen van kracht gingen. Nu zitten heel veel klanten rond middennacht al online klaar op onze website, om hun favoriete items te bestellen. We zien u graag weer de volgende keer ;-) Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
13 jan 2024
Mijn ervaringen met Purdey zijn al jaren goed. Mijn enige kritiekpunt is de maattabel. Ongeacht welk merk of product je wilt hebben de maatvoering is voor alles hetzelfde. Mijn ervaring is dat dat al vaak per merk anders is. Bij bestellen via internet zou dat wat specifieker mogen zijn.
31 aug 2023
Vond het wel wat langer duren dan gewoon. ik heb geen enkel berichtje gehad dat mijn betaling ontvangen was, of dat het pakketje onderweg was, dat vind ik wel een groot minpunt. De verpakking was prachtig, lief notitie boekje erbij, leuke kaart, dat was echt super.
31 aug 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij proberen de bestellingen binnen 1 a 2 werkdagen te versturen. Dit lukt ons ook als het item in voorraad is op ons centraal magazijn. Het kan voorkomen dat als het er item niet is, dit via 1 van onze winkels binnen dient te komen. Dan hanteren we 2 a 7 dagen levertijd. Wel ontzettend fijn te vernemen dat u het een cadeautje vond om uit te pakken. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
12 okt 2023
Goede kwaliteit. Mooie, eigentijdse kleding, ook heel geschikt voor de oudere dames. Ik heb een pantalon gekocht, mooieux van materialen zoals wol en viscose. Prima model ook. Een klein puntje: jammer dat er geen voering in verwerkt is, gezien wol kan kriebelen.
4 jul 2023
Mooie shirts, dragen prettig; jurk is feestelijk; ben alleen minder tevreden over de verzending via DHL; in zak zat een scheur en jurk was erg gekreukeld; heb al eerder mindere ervaring via DHL. Verder prima
4 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de mindere ervaring met de bezorging. U mag dit altijd via de mail aan ons kenbaar maken, zodat onze klantenservice dit met de pakketdienst kan oppakken. Wens u wel veel plezier met uw nieuwe items en wellicht weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
5 aug 2023

In de uitverkoop niet alles leverbaar

In de uitverkoop heb ik dingen besteld en betaald die uiteindelijk niet leverbaar waren. Na enige tijd kwam er toch nog een besteld item. Duurde lang. Maar heel verzorgd verpakt en van goede kwaliteit.
LE
Lucia E.
Zoetermeer
12 okt 2023
Goede service en vaak vlotte kleding voor mijn moeder die al jaren elk seizoen wel iets aanschaft bij Purdey. Vroeger ging zij naar een van de winkels, tegenwoordig bestel ik online voor haar. Ik
30 dec 2023
Retourkosten. Bij retourneren van 1 pakket is 2x retourkosten gerekend. Welliswaar zijn het kledingstukken uit 2 bestellingen maar toch nog steeds is get maar 1 pakket die retour gaat.
AW
13 jan 2024
Dat wat ik bestel komt altijd goed en snel. Ook retourneren gaat vlot alsmede het te retourneren geld. Soms valt de kwaliteit wat tegen, maar dat is all in the game. Ik heb geen klagen.
Ik ben echt fan van Purdey kleding, maar ik vind wel dat de prijzen van dit merk omhoog gevlogen zijn dit seizoen en de kwaliteit van de wolblend truien/vesten vind ik zeer matig!
6 okt 2023

In de winkels vooral in Den Bosch

In de winkels, vooral in Bosch ,zeer attent geholpen, maar via internet gaat alle steeds fout. Nu blijkt dat huisnummer steeds niet was toegepast op pakket.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over de winkel in Den Bosch. Echter wat jammer te vernemen dat het online niet zo na tevredenheid is. U mag dit altijd kenbaar maken door een mail te sturen naar de klantenservice. Wellicht dat mijn collega's van de klantenservice daarin kunnen helpen en/of verbeteren wat er via de Webshop mis is gelopen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare