purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.936 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Antwoord van purdey.nl
Bedankt voor uw sterrenwaardering. Wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey.
TK
ton k.
eersel
Antwoord van purdey.nl
gastvrij en... zeer behulpzaam. Duidelijke info maat en kleur voor jouw
Goede klantenservice, want er met begrip gereageerd op de problemen van de klant, zoals ik heb ervaren. Bij de privilegecollectie echter zijn te weinig items in voorraad, zodat zelfs bij de allereerste dag online bestelde items in een bepaalde maat of zelfs al helemaal niet meer te krijgen waren!
Heel blij met het kledingstuk dat ik besteld heb! Past prima!
Prachtige collecties ( altijd), steeds excellente service, correct, steeds heel tevreden.
zorgvuldig verpakt en netjes afgeleverd
Antwoord van purdey.nl
Keurig verpakt en zeersnel geleverd
AW
Antwoord van purdey.nl
Duidelijkheid en snelle bezorging!!
Antwoord van purdey.nl
Bij een winkel bezoek is er meestal wel iets wat bij me past, wat me goed zit en wat enige tijd mee gaat. Vooral gedurende de afgelopen jaren, de kwaliteit is nu geloof ik niet meer DAT alhoewel ik het niet helemaal kan beoordelen daar ik nog maar zelden in een stad kom waar een Purdey zit. Maar laatst was ik in de gelegenheid vintage purdey zomerkleding te kopen , beeldig , goed materiaal, goed gemaakt en helemaal mijn stijl, ben zeer tevreden . Maar heb dus helaas het gevoel dat dat tegenwoordig allemaal wat minder is