purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.953 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Snelle levering. Wel vooraf betalen

Snelle levering. Heel jammer dat vooraf betaald moet worden
27 jul 2023
De vriendelijkheid van de bezorger. Snelle antwoord van de klantenservice op mijn vraag. Prima.
27 jul 2023
Prima winkel en mooi merk
MV
Marja v.
Dalfsen
27 jul 2023
Bedankt voor uw sterrenwaardering. Wellicht weer tot de volgende keer bij Purdey.
CD
Christa D.
Nieuwerkerk aan den IJssel
26 jul 2023
Makkelijk retourneren en snel je geld weer terug. Dat is natuurlijk niet het allerbeste van Purdey ;-) Het beste is dat ze mooi en goede kwaliteit kleding verkopen. Ik koop daar graag!
27 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie review. Heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! En ondanks uw retourzending, wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snelle levering goed verpakt
27 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat u de bestelling snel in ontvangst heeft mogen nemen. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Fijn produkt
27 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat mooi te vernemen dat u zo tevreden bent over het artikel. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
26 jul 2023
Ik vind het vervelend dat de levering via DHL gaat die dan mijn huis niet kunnen vinden of doen alsof ik niet thuis was. Mijn adres is correct en postnl geeft nooit problemen. Voor mij een reden om niet te bestellen want ik moet alles in de gaten houden en krijg niet waar ik me al op verheugd had. Kan purdey zelf misschien niets aan doen. Maar toch reken ik het hun aan want zij schakelen DHL in.
27 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat de levering niet heeft plaatsgevonden, om welk reden dan ook. Onze collega's van de klantenservice hebben u gemaild en zijn in afwachting op uw reactie, zodat uw pakket zo snel mogelijk weer opgestuurd kan gaan worden. Wat betreft de melding over de pakketdienst, hiervoor zullen wij een interne melding maken. Onze excuses dat dit zo is gelopen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
goede kwaliteit.
27 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze kwaliteit :-) Heel veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
25 jul 2023
Levertijd erg lang. Wacht nu al een week op mijn bestelling.
27 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u nog niks vernomen heeft over uw bestelling. Dit kan in een Sale of Actieperiode langer onderweg zijn, dan u wellicht van ons gewend bent. Heeft u onze klantenservice al gemaild? Zij kunnen namelijk de status van uw bestelling inzien. Wij zullen bij deze de vraag ook deponeren bij onze collega's van de klantenservice, zodat zij u kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
DV
Correcte levering
25 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat de levering naar wens is verlopen. Heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
24 jul 2023
Bedankt voor uw sterrenwaardering. Wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey.
24 jul 2023
Goede oplossing voor een retour!
24 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat u goed bent geholpen bij uw retourzending. Graag gedaan en wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
IL
Ingrid L.
Terneuzen
24 jul 2023
De snelle nette afhandeling en bezorging.
24 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat super te vernemen dat de bestelling snel en correct is bezorgd. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
23 jul 2023
Snelle levering en eenvoudige terug zending. (Helaas)
24 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te vernemen dat de bestelling niet naar wens was. Wellicht zit er de volgende keer weer iets voor u bij wat helemaal naar wens is ;-) Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
ED
Ellen d.
Overpelt
23 jul 2023
Mooie kleding, goede afwerking. Fijne service
24 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat super te vernemen dat het allemaal naar wens is verlopen. We zien u graag weer de volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
23 jul 2023
Snelle levering van het bestelde product
24 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat de bestelling snel is bezorgd. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
23 jul 2023
Goede kwaliteit en heel goed verzorgd