purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.936 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

is prima correct
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Kort en duidelijk, helemaal top. Graag weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
13 jul 2023
Service en vriendelijke dames in de winkel
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie compliment. De dames in de winkels helpen u graag ;-) Heel veel draagplezier toegewenst met uw (eventuele) nieuw aangekochte item(-s) en wellicht weer tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
12 jul 2023
Zoals altijd: goede pasvorm, mooie materialen en goed te combineren met bestaande kleding van Purdey. Goede communicatie en snelle levering.
13 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat mega leuk te lezen dat u zo enthousiast bent :-) Heel veel draagplezier toegewenst. We zien u graag weer de volgende keer in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
HH
Hanneke H.
Amersfoort
12 jul 2023
Mooie produkten van goede kwaliteit (natuurlijke materialen, snit, kleuren) en prima hulp/advies in de winkel
13 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat mega leuk te lezen dat u zo enthousiast bent :-) We zien u graag weer de volgende keer in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
9 jul 2023
Kunnen selecteren op materiaal zou een mooie aanvulling zijn.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij geven dit graag door aan onze medewerksters van de website. Wellicht is dit iets wat gemakkelijk aangepast kan worden of wellicht in de toekomst. We willen u in ieder geval bedanken voor de tip. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
9 jul 2023
Was jaren een trouwe klant maar de laatste jaren is de stijl zo veranderd, helaas niet mijn smaak. Ben nu zoekende.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend jammer dat u niet meer kunt slagen in onze collecties. U mag de klantenservice altijd een mail sturen met wat u mist in onze collectie. Wellicht dat u dan in de toekomst wel weer kunt slagen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

geen levering

meer dan een week geleden besteld, nog niets ontvangen.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u nog niks vernomen heeft over uw bestelling. Het beste is dat u de klantenservice een mail stuurt. Zij kunnen u informeren over de status van uw bestelling. Wel is het in bijvoorbeeld een Saleperiode dat de bestelling wellicht iets langer in beslag neemt , dan u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Antwoord van purdey.nl
Bedankt voor uw sterrenwaardering. Wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey.
IK
Ine k.
Berlicum
8 jul 2023
Paar blouses teruggebracht en fijne hulp met zoeken van een andere!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat het allemaal naar wens is verlopen met uw ruiling in de winkel. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
SV
S V.
Velserbroek
Mooie kleding
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u enthousiast wordt van onze collectie. Graag weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Kwaliteit en heel verzorgd
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit. Heel veel plezier met uw nieuwe items en wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Goede service. Verzorgde zending. Winkel Haarlem, uitstekend. 👍
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij gaan zorgdragen dat dit bericht ook naar de winkel in Haarlem wordt verzonden. Dat zal bij de medewerksters in de winkel ook zeker een glimlach bezorgen. Heel veel draagplezier toegewenst en graag weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
8 jul 2023
Purdey, een kledingzaak met klasse, verzend z'n dure artikelen (duur, in vergelijking met bijvoorbeeld Wehkamp en Shein) ver onder de maat. Mijn vestjas (100-200 euro) werd in elkaar geprakt tot een klein pakketje, alsof vacantieveilingen je een stapeltje theedoeken opstuurt. Echt not done, maar ook niet leuk om een mooi artikel zo te ontvangen
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor. Ik ga deze melding doorgeven aan onze inpakafdeling. Want dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
7 jul 2023
AB
ANNELIE B.
MAASTRICHT
7 jul 2023
Goede service,op tijd geleverd.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat u de bestelling snel in ontvangst heeft mogen nemen. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare