purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.932 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Ik wacht al meer dan een week op een online bestelling en wordt niet op de hoogte gehouden; dit kan m.i. wel degelijk beter!
jullie zijn vooral op lange slanke mensen gericht, maar weinig op kleine mensen. Het is vaak of te smal of veel te wijd
27 aug 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Onze maatvoering loopt van XS tot en met XXL (34 t/m 44) Vervelend te vernemen dat er net niet iets tussen zit, waar u naar op zoek bent. U mag altijd een bericht sturen naar de klantenservice met welk artikel/artikelen u dit ervaart. Dit willen we altijd bespreekbaar maken intern. Wij waarderen uw feedback. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
9 jul 2023
Was jaren een trouwe klant maar de laatste jaren is de stijl zo veranderd, helaas niet mijn smaak. Ben nu zoekende.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend jammer dat u niet meer kunt slagen in onze collecties. U mag de klantenservice altijd een mail sturen met wat u mist in onze collectie. Wellicht dat u dan in de toekomst wel weer kunt slagen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
29 jun 2023
Ik heb een mail gestuurd met een vraag, maar wacht nog steeds op antwoord Vandaar 1 ster, liever nog geen ster
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Heb dit voor u nagevraagd bij ons afdeling klantenservice en had vernomen dat uw vraag inmiddels naar wens is beantwoord. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
RB
Ria B.
Zutphen
5 aug 2023

Webshop niet up to date

Wanneer je iets besteld en dan bijna een week daarna een bericht krijgt dat dit item er niet is!
MV
Marjolein V.
Bergschenhoek

de bezorging en terugbetaling is traag

Op zich prima, mooi verpakt maar zowel de bezorging duurt vrij lang en de terugbetaling ook.
Kleding uit het mandje gehaald tijdens kopen. Vest gekocht die er uiteindelijk niet meer is
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Op onze website kunnen wij geen items uit uw winkelmand halen. Wel is het zo dat op het moment u een item of items in uw winkelmand plaatst, deze nog steeds beschikbaar zijn voor andere. Oftewel het item of items zijn nog niet definitief geplaatst in een bestelling die u wilde doen. Op het moment dat u een bestelling afrond (na het laatste stap betalen) dan is de bestelling definitief. Daarbij betreft ons voorraad van zowel online als in de winkels een gezamenlijke voorraad. Hierdoor kan het soms voorkomen, dat ons systeem nog wel voorraad ziet, echter bij het nabellen is het item toch niet in de winkel aanwezig en ook niet meer op ons centraal magazijn. Onze excuses dat dit zo is gelopen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
7 nov 2023

Het pakketj zou bezorgd worden dus niet

Het pakketj zou bezorgd worden kan door de brievenbus ook betaald voor bezorging aan huis
7 nov 2023
Beste mevrouw, Wat ontzettend vervelend te lezen dat de levering niet naar wens is verlopen. Neemt u even per mail contact op met onze klantenservice. Zij kunnen dit dan oppakken met de pakketdienst en u hierover informeren. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
29 jul 2023
Ik heb een week moeten wachten voor dat mijn besteld trui in het filiaal afgeleverd was
3 aug 2023
Webshopbestellingen duren erg lang. Nog niets ontvangen en al wel deze vragenlijst.
16 jun 2023
Ik vind zo jammer dat het niet meer is als voorheen. Voor mij de jurkjes en rokjes.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Zo te lezen mist u iets in onze collectie. U mag dit altijd aan melden door een mail te sturen naar klantenservice@purdey.nl Wij waarderen feedback enorm, en wellicht dat we er ook iets mee kunnen in de keuze voor onze nieuwe collecties. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
25 jun 2023
Lange levertijd: soms duurt het (bijna) een week voor je je bestelling ontvangt.
26 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat de levertijd in de Sale Periode wellicht wat langer in beslag neemt, dan u van ons gewend bent. We proberen de bestellingen binnen 2 a 7 werkdagen te kunnen versturen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
WV
Wilma v.
Huizen
12 okt 2023
Besteld op 6 oktober nog steeds niet geleverd bij de winkel in Laren.
Bestelling 1 week geleden gedaan, nog niets gekregen of gehoord.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Het beste is dat u onze klantenservice een mail stuurt met uw bestelnummer. Zodat mijn collega's kunnen kijken naar de status van uw bestelling. In een Actie/Saleperiode kan een bestelling iets langer in beslag nemen zoals u wellicht van ons gewend bent. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
28 jun 2023
Duidelijk vooraf aangeven wanneer de bestelling geleverd wordt
29 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat u niet voldoende geïnformeerd bent. Zodra uw pakket wordt overgedragen aan onze pakketdienst, wordt er een track & trace code per mail verzonden. Hiermee kunt u uw pakket volgen. Deze mail kan soms in de ongewenste mailbox/SPAM terecht komen. Wens u wel veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
MF
Monique F.
Heerlen Nl
Al 3 weken aan het wachten op pakket, ligt het in de winkel .
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend dat de levering zo is verlopen, onze excuses hiervoor. Normaliter als een pakket arriveert in de winkel, wordt er een mail verzonden. Wellicht is deze mail in de ongewenste mailbox/SPAM terecht gekomen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
12 okt 2023
Rok ziet er op het plaatje beter uit! Dunne stof,niet gevoerd.
25 jul 2023
Levertijd erg lang. Wacht nu al een week op mijn bestelling.
27 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u nog niks vernomen heeft over uw bestelling. Dit kan in een Sale of Actieperiode langer onderweg zijn, dan u wellicht van ons gewend bent. Heeft u onze klantenservice al gemaild? Zij kunnen namelijk de status van uw bestelling inzien. Wij zullen bij deze de vraag ook deponeren bij onze collega's van de klantenservice, zodat zij u kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
9 jul 2023

geen levering

meer dan een week geleden besteld, nog niets ontvangen.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u nog niks vernomen heeft over uw bestelling. Het beste is dat u de klantenservice een mail stuurt. Zij kunnen u informeren over de status van uw bestelling. Wel is het in bijvoorbeeld een Saleperiode dat de bestelling wellicht iets langer in beslag neemt , dan u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
6 mei 2023
De retourzending wordt zeer langzaam verwerkt!
8 mei 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat de retourzending langzaam wordt verwerkt. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat u ook contact heeft met onze klantenservice. Uw retourzending is vertraagd bij onze pakketdienst DHL. Daar is inmiddels een onderzoek gestart. Zodra mijn collega's van de klantenservice hier meer over weten, nemen ze contact met u op. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare