purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.932 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

6 mei 2023
De retourzending wordt zeer langzaam verwerkt!
8 mei 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat de retourzending langzaam wordt verwerkt. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat u ook contact heeft met onze klantenservice. Uw retourzending is vertraagd bij onze pakketdienst DHL. Daar is inmiddels een onderzoek gestart. Zodra mijn collega's van de klantenservice hier meer over weten, nemen ze contact met u op. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
3 dec 2023
Na 1 week nog niets gehoord over de bezorgimg
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u nog niets heeft vernomen over uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Het beste is dat u onze klantenservice even een mail stuurt met uw bestel/ordernummer. Mijn collega's kunnen uw bestelling dan voor u nakijken en u daarover informeren. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
21 jun 2023
Vorige week besteld en nog niets ontvangen.
22 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. In onze Saleperiode kan de levertijd verzending langer in beslag nemen, dan u wellicht van ons gewend bent. Hierdoor proberen wij de bestelling binnen 2 a 7 werkdagen te kunnen versturen. Hopelijk kunnen wij u snel berichten dat de bestelling is verzonden. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

Retour afspraak niet correct afgewerkt

Retour afspraak niet correct afgehandeld
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Wat vervelend te vernemen dat u aangeeft dat uw retourzending niet correct verwerkt zou zijn. Zou u onze klantenservice een mail willen sturen met onder andere uw ordernummer. Zij kunnen dit dan voor u nakijken en u hierover verder informeren. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
3 mei 2023
Duurt lang voor je je geld retour krijgt.
4 mei 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u de terugbetaling van uw retourzending als lang ervaart. Onze excuses hiervoor. Normaliter staat een terugbetaling binnen 2 a 7 werkdagen op uw rekening. U kunt ook mijn collega's van de klantenservice een mail sturen, zodat zij dit voor u kunnen nakijken Alvast bedankt. Met vriendelijk groet, Purdey Webcare
14 okt 2023
Te duur en maten kloppen niet
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend jammer dat u geen goede ervaring heeft met Purdey. Wellicht dat u per mail nog nader kunt toelichten met welke maten er niet kloppen. Dit mag naar klantenservice@purdey.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
3 dec 2023
Duurt lang voor het er is
16 sep 2023

Niets

Niets. Het was prima.
Ik krijg geen bericht
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u geen bericht ontvangt. Het beste is dat u onze klantenservice even een mail stuurt, klantenservice@purdey.nl Mocht het gaan om een geplaatste bestelling, dan graag uw bestel/ordernummer in de mail verzenden. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

Geen antwoord

Reageren op mails.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u ervaart geen reacties te hebben vernomen op uw mailing. Bij navraag zat er onder andere een weekend tussen en dan wordt er op kantoor niet gewerkt. Verzonden mail wordt binnen 2 werkdagen beantwoord. Klantenservice Purdey zijn werkzaam van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur en telefonisch bereikbaar van ma t/m vrij tussen 10.00 - 12.00 uur en 13.00 - 16.00 uur Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Lengte pantalons