purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.952 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

25 apr 2024
Bedankt voor uw sterrenwaardering. Wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey.
19 apr 2024
23 apr 2024
19 apr 2024
23 apr 2024
18 apr 2024
18 apr 2024
27 apr 2024

Aangeven maten verbeteren .

Ik vind de collectie over het algemeen erg mooi. Wat verbeterpunten betreft ; het beter aangeven van de maten met bijvoorbeeld : valt iets kleiner of groter uit ! Om deze redenen moet ik regelmatig iets terug sturen en een andere maat bestellen. Dit betekent dan extra kosten voor het omruilen van het artikel.
2 mei 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Bij online bestelling is het inderdaad lastig om maten te bepalen. We gaan echter wel onze maattabellen herzien en herschrijven. Wanneer dit aangepast is op de website is nog niet bekend. We zijn er echter mee bezig ;-) Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Betreft het terug sturen , je bent verplicht 7.95 te betalen om het pakje terug te sturen en dan wordt er ook nog 5,95 van het terug gestorte bedrag afgetrokken,dat vind ik wat veel ik denk dat ik niets meer bestel bij purvey want 14,90 om een pakje terug te sturen is denk ik een verdien model geworden.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Sinds 01.02.2024 zijn wij overgestapt van DHL naar PostNL Zij werken tegenwoordig ook met verzendlabel die als retourlabel kan worden gebruikt. Dit staat ook als zin op het verzendetiket. U kunt deze dan bij een PostNL punt afgeven. U betaald dan geen extra portokosten. Op het moment dat wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, wordt de €5,95 retourkosten in mindering gebracht op uw terugbetaling. Wat vervelend te vernemen dat dit bij u wel is gebeurd. Graag vernemen wij bij welke PostNL locatie dit was. U kunt dit het beste doen door onze klantenservice een mail te sturen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
26 apr 2024
Een week geleden een online bestelling gedaan en via track en trace code gezien dat het pakket nog niet eens door post.nl ontvangen is.
29 apr 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat u nog niks vernomen heeft over uw bestelling. Stuurt u alstublieft een mail naar klantenservice, dan zullen mijn collega's u informeren over waar uw pakket is. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
25 apr 2024
Prachtige kleding. In het verleden hele aardige verkoopsters, nu een arrogante tante! Geen vooruitgang….:
29 apr 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u de collectie prachtig vind. Echter wat jammer te lezen dat de ervaring in de winkel minder naar wens is. Onze excuses hiervoor. Zou u dit per mail naar klantenservice@purdey.nl wat nader kunnen toelichten, zoals in welke winkel deze ervaring was? Dan kunnen wij dit oppakken met de winkel. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Omdat het verzendmail adres van jullie niet duidelijk is en omdat de maattabel niet leesbaar is.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u dit zo ervaart. U mag dit met een mail naar klantenservice altijd nader toelichten. Bijvoorbeeld wat u mist op de informatie van uw verzend mail. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
25 apr 2024
Misleidende info over kosten retourneren.
25 apr 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat u dit zo ervaart. Op het retourformulier staan de spelregels met betrekking tot het retourneren. Deze zijn tevens op onze website terug te vinden. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
IV
I v.
Gorssel
17 mrt 2024
Op de website staan niet altijd dezelfde artikelen als in de winkel en omgekeerd. Misschien toeval..Wel fijn dat materialen vermeld worden. Maatvoering soms vreemd: gilet maat 36 is eigenlijk maat 40…al eerder gemerkt bij andere artikelen.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. In principe betreft de collectie online als in de winkels hetzelfde. Mocht u dit anders ervaren, dan zou u altijd de klantenservice een mail kunnen sturen, met welk artikel u mist online en/of in de winkel. Dit geldt hetzelfde over de maatvoeringen. U mag dit altijd per mail aan ons kenbaar maken. Want dan kunnen we het nakijken. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
JZ
Janneke Z.
Amersfoort
14 apr 2024
Leuke blouses. Het assortiment zou wat meer kleur mogen hebben. Het erg veel beige wat niet iedereen staat.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Ik geef dit graag intern door aan onze afdeling inkoop en ontwerpsters. Wellicht in onze volgende collecties iets meer kleur ;-) Voor nu heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snelle levering niet overdadig verpakt en op het plaatje was het net als in het echt
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Bestellingen worden inderdaad als een cadeautje verpakt, zonder teveel verpakkingen en dergelijke. Zo proberen ook wij een steentje bij te dragen in het duurzaam verpakken. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
IP
Ineke P.
Krimpen aan den IJssel
Het kledingstuk paste niet,kon zo terug naar de winkel en kreeg mijn geld terug.👍
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn dat u het snel kon retourneren in de winkel. En wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
CM
24 mrt 2024
Wat ik ontving kwam overeen met mijn verwachtingen en dat is toch wel fijn.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Dat is zeker fijn dat u uw bestelling na uw verwachtingen heeft mogen ontvangen. Zo kunt u uw aangeschafte item(-s) heerlijk showen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare