purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.952 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

23 mrt 2024
Zorg voor meer Purdey als merk en bezorg sneller.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Zo te lezen bent u niet helemaal tevreden. U mag dit altijd nader toelichten door een mail te sturen naar: klantenservice@purdey.nl Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
14 apr 2024
Altijd mooie kleding voor fijn draag plezier
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Mooi omschreven ;-) En wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snelle levering, mooie blouse
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u de bestelling snel in ontvangst heeft mogen nemen. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
24 mrt 2024
Goede en snelle service
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service. Graag gedaan en wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet. Purdey Webcare
23 mrt 2024
een tevreden klant
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Kort en duidelijk ;-) helemaal top! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
DM
Daniel B. M.
NUENEN - NIEDERLANDE
service top
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review! Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Graag gedaan en wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
13 apr 2024
Antwoord van purdey.nl
Bedankt voor uw sterrenwaardering. Wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey.
MV
Miriam v.
Vlaardingen

Tegenvaller

Bezorging niet erg snel in vergelijking met andere webshops: 7 dagen. Product qua kleur niet conform foto en viel tegen. Teruggestuurd. Kosten retour: circa 6! De reactie/uitleg van Purdey op mijn beoordeling doet niets af van de teleurstellende ervaring met deze webshop!
Bij het inleveren van spaarpunten wordt het bij retourneren van artikelen de spaarpunten niet correct weer gecorrigeerd. Het is wat frustrerend om daar weer achteraan te moeten gaan
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Wat ontzettend jammer dat dit zo is voorgevallen. Zoals ik begreep van de klantenservice is dit inmiddels naar wens voor u opgelost. Normaliter wordt bij het retourproces de ingeleverde spaarvoucher weer teruggezet in uw account. Echter door een technische storing is dit niet automatisch gedaan en heeft mijn collega van de klantenservice dit handmatig voor u gecorrigeerd. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Duurt erg lang eer ik de artikelen kan ophalen in de shop. Heb 1 wk geleden besteld en nog niks ontvangen. Ik had gehoopt vòòr Pasen de bestelling te ontvangen
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Het beste is dat u onze klantenservice een mail stuurt met uw ordernummer. Zij kunnen dit dan voor u uitzoeken en informeren over uw bestelling. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
De kwaliteit van de kleding vind ik matig
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te lezen dat u onze kwaliteit matig vind. U mag dit altijd nader toelichten in een mail naar klantenservice@purdey.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Bestelling is niet bezorgd.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat uw bestelling (nog niet) is bezorgd. Bij interne navraag heeft u contact met onze klantenservice. We gaan ervoor zorgdragen dat uw bestelling uiteraard wordt bezorgd. We vragen echter even geduld, aldaar uw pakket waarschijnlijk vanuit de pakketdienst naar ons retour komt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Goed spul en tijdig geleverd. Je moet alleen wel verzendkosten heen maar ook retour betalen. Dat maakt het een dure grap als iets niet past….
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat de bestelling naar wens is geleverd. Onder de €75,- wordt er bij een online bestelling €4,95 verzendkosten gehanteerd. Op het moment dat u het item aan ons retourneert, houden wij op de terugbetaling €5,95 retourkosten in. Dit zijn 2 aparte kosten. U kunt het wel gratis ruilen/retourneren in 1 van onze winkels. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Langzamerhand weet ik wat voor mij perfect geschikt is van Purdey! Iedere keer weer genieten als ik iets zie wat ik graag wil aanschaffen!!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Mega leuk om te lezen! Heel veel kijk en shopplezier. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Is een mooie winkel Graag ook jurkjes die niet strak in de taille zijn Veel mooie sjaals en vestjes Ben tevreden over Purdey
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat super leuk te lezen dat u graag bij ons winkelt. Wellicht in een volgende collecties zijn er jurkjes te koop, die naar uw smaak zijn :-) Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Onduidelijk wanneer of de bestelling in de zaak aankomt
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Als uw bestelden item(-s) in voorraad zijn op ons centraal magazijn, kan de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen verzonden worden. Is het niet in voorraad, dan ontvangen wij het item vanuit 1 van de winkels. Dit zorgt ervoor dat wij binnen 2 a 5 werkdagen kunnen verzenden. Op het moment dat de bestelling is geleverd in de desbetreffende winkel zoals u heeft aangegeven als afleveradres, dan wordt u daar per mail over geïnformeerd. Onze excuses als dit bij u niet is gebeurd. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare