purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.952 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

stijlvolle kleding
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat super leuk te lezen dat u onze collectie stijlvol vind :-) Heel veel kijk en shopplezier. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
24 feb 2024
Beter kleuren omschrijven dacht dat het of white was met donkerblauw maar was beige.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Een foto op onze website is altijd lastig te beoordelen qua kleur, aldaar dit te maken heeft met onder andere lichtinval/schaduwen en dergelijke. We proberen dit zo goed en duidelijk mogelijk weer te geven en te omschrijven. Aldaar beige, Kit en Off-white ook lastige kleuren zijn om te omschrijven. Onze excuses als u hier in uw ongemak in ervaart. Mocht het een mogelijkheid voor u zijn, dan adviseren wij om wellicht in 1 van onze winkels te kijken/shoppen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Een aantal jaren geleden vond ik de mode leuker: jasjes, rokjes ....
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te lezen dat u zich nu niet helemaal kunt vinden in onze collectie. Wellicht een volgende keer zitten er weer items tussen waar u wel weer enthousiast van wordt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Vroeger was er n leuke winkel op de Van Baerlestraat in Amsterdam en kwam ik er 2 keer in de maand. Nu met auto naar Amstelveen kom ik er 2 keer per jaar.
11 feb 2024
snel verstuurd, maat en materiaal totaal anders dan verwacht. Gebeld en goed geholpen. Naar filiaal Veenendaal gegaan en omgeruild.Tevreden opgelost!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te vernemen dat het item niet helemaal naar wens was. Gelukkig snel voor u opgelost door de winkel in Veenendaal. Superfijn! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snel verstuurde pakketjes. Duur voor niet altijd even goede kwaliteit en meteen alweer kortingen, je bent wel gek als je de volle pond betaald.
21 jan 2024
bezorging was onduidelijk. Op het moment dat je een wijziging aanbrengt geeft DHL hier niet duidelijk een bevestiging van door. Dat is jammer
3 feb 2024
Alles prima verlopen. Het zou prettig zijn als er bij benadering aan gegeven kan worden hoelang het duurt voor de bestelling wordt verzonden.
LB
Luc B.
Voorburg leidschendam
Heel prettige verkoopsters en kon mijn on line bestelling in het filiaal bij mij in de buurt ophalen. Kon het artikel nu ook nog passen.
11 feb 2024
Helaas zit er op het jasje”goudlovertjes”.Teruggebracht en kreeg binnen een dag het bedrag op mijn rekening.Tot ziens.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn te horen dat alles vlot is verlopen met zowel het bestellen als het retourneren. En wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey webcare
Product voldoet aan verwachtingen! Soms is de foto mooier dan het daadwerkelijke kledingstuk. Dat is nu niet
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Online op onze website proberen wij de foto's van onze collectie, zo goed mogelijk in beeld te brengen. Dit heeft echter met veel factoren te maken waardoor het soms in werkelijkheid er wellicht iets anders uit kan zien. Denkend aan: waar de foto gemaakt wordt/is (bijvoorbeeld in een studio), belichting, schaduw en het model die het item draagt. We hebben gelukkig 26 winkels waar de kleding ook hangt en mocht er winkel bij u in de buurt zijn, dan is het wellicht het advies om daar eens te kijken en te passen :-) Voor nu in ieder geval heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
10 feb 2024
Pakje kwam verzorgd aan. Had alleen graag eerder een ontvangst bewijs gehad en een trac en tracé
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Op het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat, wordt er een mail gestuurd met een track & trace code. Deze mail kan soms in de ongewenste mailbox/SPAM belanden. Soms kan er ook een foutief mailadres (typefout) in de bestelling staan, dan zal de mail inderdaad niet aankomen. Aan de hand van uw gegevens, kan ik dit nu niet voor u nakijken. Mocht u dit graag willen, dan zou u onze klantenservice even een mail kunnen sturen, zodat zij in uw bestelling kunnen kijken welk mailadres er bij ons bekend stond. Met vriendelijke groet, Purdey webcare
27 jan 2024
De bestelling duurde deze keer lang maar er werd snel op mijn reclame ring gereageerd.
De inspanning die gedaan werd toen ik een verkeerde maat had besteld.
Vriendelijk kundig en behulpzaam personeel.
Snelle afhandeling met een retour zending.
LR
Liesbeth R.
Dordrecht
Snelle levering en duurzame verpakking.
AV
De zending was snel en netjes verzorgd.
Snelle en correcte online levering.
Goede service en betrouwbaar.