Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
28 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd
Betreft het terug sturen , je bent verplicht 7.95 te betalen om het pakje terug te sturen en dan wordt er ook nog 5,95 van het terug gestorte bedrag afgetrokken,dat vind ik wat veel ik denk dat ik niets meer bestel bij purvey want 14,90 om een pakje terug te sturen is denk ik een verdien model geworden.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
4 dagen geleden
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Sinds 01.02.2024 zijn wij overgestapt van DHL naar PostNL
Zij werken tegenwoordig ook met verzendlabel die als retourlabel kan worden gebruikt.
Dit staat ook als zin op het verzendetiket.
U kunt deze dan bij een PostNL punt afgeven. U betaald dan geen extra portokosten.
Op het moment dat wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, wordt de €5,95
retourkosten in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Wat vervelend te vernemen dat dit bij u wel is gebeurd. Graag vernemen wij bij welke PostNL locatie
dit was. U kunt dit het beste doen door onze klantenservice een mail te sturen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Purdey Webcare
27 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Aangeven maten verbeteren .
Ik vind de collectie over het algemeen erg mooi. Wat verbeterpunten betreft ; het beter aangeven van de maten met bijvoorbeeld : valt iets kleiner of groter uit !
Om deze redenen moet ik regelmatig iets terug sturen en een andere maat bestellen. Dit betekent dan extra kosten voor het omruilen van het artikel.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
2 mei 2024
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Bij online bestelling is het inderdaad lastig om maten te bepalen.
We gaan echter wel onze maattabellen herzien en herschrijven.
Wanneer dit aangepast is op de website is nog niet bekend. We zijn
er echter mee bezig ;-)
Met vriendelijke groet,
Purdey Webcare
25 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Prachtige kleding. In het verleden hele aardige verkoopsters, nu een arrogante tante! Geen vooruitgang….:
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
29 apr 2024
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Wat ontzettend fijn te vernemen dat u de collectie prachtig vind.
Echter wat jammer te lezen dat de ervaring in de winkel minder naar wens is.
Onze excuses hiervoor.
Zou u dit per mail naar klantenservice@purdey.nl wat nader kunnen toelichten, zoals in
welke winkel deze ervaring was? Dan kunnen wij dit oppakken met de winkel.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Purdey Webcare
Bezorging niet erg snel in vergelijking met andere webshops: 7 dagen.
Product qua kleur niet conform foto en viel tegen. Teruggestuurd. Kosten retour: circa 6! De reactie/uitleg van Purdey op mijn beoordeling doet niets af van de teleurstellende ervaring met deze webshop!
Beoordeling melden
28 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de kleding vind ik matig
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
28 mrt 2024
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer te lezen dat u onze kwaliteit matig vind.
U mag dit altijd nader toelichten in een mail naar klantenservice@purdey.nl
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Purdey Webcare
5 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Een aantal jaren geleden vond ik de mode leuker: jasjes, rokjes ....
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
7 mrt 2024
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer te lezen dat u zich nu niet helemaal kunt vinden in onze collectie.
Wellicht een volgende keer zitten er weer items tussen waar u wel weer enthousiast van wordt.
Met vriendelijke groet,
Purdey Webcare
24 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beter kleuren omschrijven dacht dat het of white was met donkerblauw maar was beige.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
26 feb 2024
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Een foto op onze website is altijd lastig te beoordelen qua kleur, aldaar dit te maken heeft
met onder andere lichtinval/schaduwen en dergelijke.
We proberen dit zo goed en duidelijk mogelijk weer te geven en te omschrijven.
Aldaar beige, Kit en Off-white ook lastige kleuren zijn om te omschrijven.
Onze excuses als u hier in uw ongemak in ervaart.
Mocht het een mogelijkheid voor u zijn, dan adviseren wij om wellicht in 1 van onze
winkels te kijken/shoppen.
Met vriendelijke groet,
Purdey Webcare
Ik heb een offwhite broek besteld, maar het is beige. De trui die naast de broek ligt, is offwhite (trui van Purdey).
Zeer teleurstellend.
Levering ging ook al verkeerd
Met vriendelijke groet ,
Josée Hensgens
Beoordeling melden
1 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Heeft wel leuke kleren
Ik heb wel eens kleren gekocht die na 1x dragen zijn stukgegaan maar dat neemt niet weg dat de opzet van Purdey leuk is. Zeker ook voor vaste klanten.
Beoordeling melden
1 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Wat er beter kan is het aangeven of het…zie bovenstaande.
Wat er beter kan is het aangeven of het artikel groter of kleiner uitvalt dan de aangegeven maat. Ik heb kleding van Purdey van maat 38 t/m 42 en van M t/m XL. Ik vind het goed wanneer ik iets terug stuur verzendkosten betaal maar
Ik vind het niet redelijk wanneer je een artikel wil omruilen voor een andere maat ( soms kloppen de maten totaal niet) zelf de verzendkosten moet betalen.
Beoordeling melden
31 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Heb zelf moeten bellen waar mijn bestelling blijft. Inmiddels een week later en nog niets binnen
Beoordeling melden
30 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
De verkoopsters mogen wel klantvriendelijker zijn.
Beoordeling melden
27 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Wij wonen helemaal in Zeeland in `s-Gravenpolder
Het retour van Purdey met DHL moeten we steeds wegbrengen
5 kilometer verderop bij het DHL-point in Kapelle.
Dit is wel lastig.
Fam. Grisnigt
Beoordeling melden
26 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Broeken vallen heel groot en staat er niet bij vermeld
Heel jammer
Ik vond de benadering van degene die me hielp niet geweldig, het ging om de winkel niet de webshop
Beoordeling melden
6 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Moest wel erg lang wachten op bestelling..
Beoordeling melden
27 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling 1 week geleden gedaan, nog niets gekregen of gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
28 dec 2023
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Het beste is dat u onze klantenservice een mail stuurt met uw bestelnummer.
Zodat mijn collega's kunnen kijken naar de status van uw bestelling.
In een Actie/Saleperiode kan een bestelling iets langer in beslag nemen zoals u
wellicht van ons gewend bent.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Purdey Webcare
Voor deze prijs van 50 euro voor armbandje had ik toch verwacht dat het in een mooi doosje of zakje zou steken. Leuk om dit zo als cadeautje te moeten afgeven 😒
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.