purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.953 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

27 jun 2023
Prettig en zeer vriendelijke medewerkers geven goed advies👌🏻
29 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u zo tevreden bent. Wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
ED
Elly d.
Delfgauw
23 jun 2023
snelle service, goede kwalitei/prijs
26 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Snelle levering.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat u de bestelling in snelle ontvangst heeft mogen nemen. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
18 jun 2023
Prima, vlotte afhandeling van bestelling
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te horen dat dit naar wens is verlopen. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
JG
Johan G.
Utrecht
Antwoord van purdey.nl
Bedankt voor uw sterrenwaardering. Wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey.
16 jun 2023
Mijn vrouw is vanwege Parkinson sinds maandag opgenomen in de definitieve zorg.
Antwoord van purdey.nl
Beste heer/mevrouw, Heel veel sterkte toegewenst en koester de mooie momenten. Mocht het nog iets zijn wat u gewijzigd wilt hebben in haar account, dan kunt u onze klantenservice een mail sturen. Mailadres: klantenservice@purdey.nl Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
15 jun 2023
Product werd snel bezorgd, mooi verpakt
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te vernemen dat de bestelling snel is bezorgd. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
15 jun 2023
Ben erg tevreden. Misschien levering iers sneller!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat de bestelling langer onderweg was dan u van ons wellicht gewend bent. Dit kan met onze Saleperiode te maken hebben gehad omdat dan niet alle artikelen op ons centraal magazijn aanwezig zijn. Heel veel draagplezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
15 jun 2023
Alles fijn in orde, alleen jammer dat je moet betalen voor tetourzenfing als oets noet past en wolt andere maat! Houd je tegen om opnieuw te bestellen.
14 jun 2023
HD
9 jun 2023
Mooi collectie. Jammer dat ik moest inlog om te kijken of mijn bestelling in de winkel lag.
13 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer van dat ene min puntje. Normaliter als u het afleveradres 1 van onze winkel heeft gekozen, dan wordt u doormiddel van een mail geïnformeerd, dat het pakket is gearriveerd. Toch ondanks bovenstaande heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
7 jun 2023
13 jun 2023
5 jun 2023
Al heel lang opzoek naar een mooi vest. Was iets duurder dan ik wilde uitgeven. Maar dit vest was zo mooi dat ik het er wel voorover had.
6 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review! Wat super gaaf dat u het item bij ons heeft kunnen vinden. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
4 jun 2023
5 jun 2023
31 mei 2023
Pakket zag er keurig uit en prima levering
1 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat de bestelling naar wens is geleverd en in ontvangst is genomen. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
28 mei 2023
28 mei 2023
Geen opmerkingen prima
1 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Kort en duidelijk, helemaal top. Wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
24 mei 2023
25 mei 2023