Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl

608 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.926 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mrt 2019
Cameraland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Ik was online op zoek naar Nikon 35 mm en 50 mm prime-lenzen en na onderzoek van enkele websites kwam ik Cameraland tegen. Ik had voor mijn aankoop nog nooit van Cameraland gehoord. Ik heb mijn product gevonden waarnaar ik op zoek was en ik kan zeggen dat ze een zeer concurrerende prijs bieden. Maar ik was verbaasd om te zien dat hun tweedehandscollectie de juiste deskundige beoordeling en beschrijving van de productconditie had. Om mijn aankoop te bevestigen, zag ik veel recensies van andere klanten die ook blij waren met de Cameraland-ervaring, waar ik het vertrouwen uit putte. Ik ben erg blij met mijn aankoop en het product, en de uitzonderlijk snelle levering met geweldige verpakking.

20 aug 2023
Optionele sd kaart niet compatibel met geinstalleerde firmware. Bij een koude start en direct maken van foto, wordt de foto niet opgeslagen en gaat de camera uit. Indien de camera enkele minuten aanstaat geeft het geen problemen. Echter de camera gekocht voor straatfotografie, dus aanzetten en klicken... Vrijdag middag cameraland gebeld en probleem voorgelegd. Ik kreeg het verzoek om probleemomschrijving op de mail te zetten zodat ik vanaf maandag een reactie op zou krijgen. Het probleem heb ik nu zelf opgelost om een sd kaartje te gebruiken volgens de specificaties van Ricoh gr3x. Heel jammer dat deze specifieke parate kennis niet aanwezig is bij Cameraland. Nu heb ik het telefoongesprek onbevredigend afgesloten en ben een halve zaterdag aan het uitvogelen geweest. Voor het overige is het een geweldige camera!

Beoordelingen voor Cameraland.nl

24 okt 2023

Een absolute aanrader

Uitgebreid productaanbod, snelle, correcte en vriendelijke service. Afspraken worden stipt nageleefd. Een absolute aanrader! Misschien een eenvoudigere procedure voor professionele klanten.
Soepel verlopen bestelling van UV filter. Verbeterpunt is vraag voor Fuji onderdelen doorverwezen. Blijkt lastiger foutgevoelig en vooral traag te verlopen
28 okt 2023
Bij vragen altijd even contacten of langs gaan. Misschien wat foto,s inclusief.instellingen op facebook / Instagram plaatsen.
12 mei 2023
Snelle, en correcte oppak van de bestelling en vlotte levering van een product dat aan al de verwachtingen voldoet.
10 sep 2023
Bestellingen worden op tijd en netjes afgeleverd. Het personeel in de winkel is vriendelijk, geeft goed advies
10 nov 2023
Snelle levering, goed aanbod. Prijzen van tweedehands producten kunnen nog wel wat scherper naar mijn mening.
21 nov 2023

Prima

Geen ervaring met de fysieke winkel, maar mijn online bestelling werd supersnel en goed verpakt geleverd.
12 nov 2023
vooraf correct info gekregen via chat ivm met de staat van 2dehands objectief.
31 aug 2023
Vind het vervelend dat een brievenbus pakje er 8 dagen over moet doen!
11 jun 2023

Goed genoeg

Camera land doet wat het beloofd en dat is voor mij goed genoeg.
Levering zo als afgesproken en goede backoffice help👍👍
AL
Arthur L.
Amsterdam
Hebben hun best gedaan om de bestelling af te leveren
16 jul 2023
Bestelling is netjes volgens afspraak verwerkt.
12 mei 2023
Goed contact! Houden zich aan de afspraken!
30 jun 2023
Juiste voorraad en snelheid van leveren.
AL
Arthur L.
Amsterdam
Heeft de bestelling goed afgelverd
RJ
Rene J.
Den Haag
16 jun 2023
Netjes geleverd en snelle service
18 aug 2023
Beste prijs en snelle levering.
15 okt 2023
goede prijs-kwaliteitverhouding