ultiembuitenleven.com- Logo - Beoordelingen

ultiembuitenleven.com

94 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden159 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2022
ultiembuitenleven.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Best grappig, ze leverden 2x het verkeerde af, belden meteen netjes bij de eerste al dat het verkeerd ging, dus bij de de tweede was ik alert en controleerde de verpakking en kon het meteen terugsturen met dhl. We kregen onmiddellijk de volgende dag het goeie pakket, daarom 5 sterren voor hun doorzettingsvermogen. Misschien stond er net een tiener met zijn of haar eerste vakantiebaantje.

Ik wacht al bijna een week op mijn bestelling die blijft liggen in het sorteercentrum van DHL. Misschien andere verzending kiezen.

Beoordelingen voor ultiembuitenleven.com

Snel en precies wat ik wilde. Ik moest de website even nazoeken, want ik kende de verkoper niet. Toch altijd even spannend, iets bij een onbekende website bestellen. Wat reviews gelezen en de gok genomen. Geen spijt! Exact wat ik wilde is snel en goed geleverd. Helemaal top!
29 apr 2024

Top

Super netjes verpakt. Snelle levering en goede communicatie omtrent leverdag en tijd.
Goede website/communicatie/levering
1 mei 2024

Alles snel en goed gelevery

Alles snel en goed geleverd
2 mei 2024

Zeer snelle leverin

Zeer snelle levering
21 apr 2024
Supersnelle levering
18 apr 2024
20 mrt 2024
Zoals op de website vermelde levertijd nagekomen. Alles perfect geleverd.
Goedkoopste shop en verzending binnen 1 dag.
13 apr 2024
13 apr 2024
19 mrt 2024
GV
G v.
Beverwijk

Mooie ledkaarsen niet te onderscheiden…

Mooie ledkaarsen niet te onderscheiden van echt. Goede kwaliteit goede prijs en snelle levering
HV
Harrie V.
Posterholt
21 jan 2024
redelijk snelle levering
23 jun 2023
Perfecte service. Nadat ik na drie dagen wachten op mijn bestelling ineens bericht kreeg van de pakketdienst dat mijn pakket werd terug gestuurd omdat er een beschadiging was geconstateerd, heb ik meteen contact opgenomen met ultiem buitenleven. Nog voordat zij zelf het pakket retour hadden ontvangen, kreeg ik het bestelde opnieuw geleverd. Nou, dat noem ik nou klantvriendelijkheid.
PV
Paul v.
Zevenaar
22 mei 2023

Service in hoofdletterd

Bij binnenkomst van mijn bestelling, bleek dat ik niet het juiste had besteld. Ondanks dat de fout bij mijzelf lag, is mijn bestelling omgeruild voor hetgeen ik wél nodig had. Dit artikel stond zelfs niet meer op de website maar er was er nog wel een in het magazijn beschikbaar. Service word bij ultiem buitenleven hoog in het vaandel met hoofdlettersgeschreven.