ultiembuitenleven.com- Logo - Beoordelingen

ultiembuitenleven.com

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden150 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2022
ultiembuitenleven.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Best grappig, ze leverden 2x het verkeerde af, belden meteen netjes bij de eerste al dat het verkeerd ging, dus bij de de tweede was ik alert en controleerde de verpakking en kon het meteen terugsturen met dhl. We kregen onmiddellijk de volgende dag het goeie pakket, daarom 5 sterren voor hun doorzettingsvermogen. Misschien stond er net een tiener met zijn of haar eerste vakantiebaantje.

Ik wacht al bijna een week op mijn bestelling die blijft liggen in het sorteercentrum van DHL. Misschien andere verzending kiezen.

Beoordelingen voor ultiembuitenleven.com

Dat alles netjes is opgelost. Ik was alleen onbekekend met ultiem buitenleven, en wilde achteraf betalen, dat ging nietzo soepel. Kreeg mn bestelling pas als betaling binnen was(begrijpelijk)dus metwen betaald, en netjes afgeleverd. Heb m alleen nog niet kunnen controleren ivm weer.
Vlotte reactie na bestelling, direct een persoonlijke mail en een hulpvaardig en klantvriendelijk contact over de levering. Door omstandigheden moest ik de bezorgdatum wijzigen, hierbij werd in mogelijkheden en kansen gedacht.
NN
Niek N.
Hoek van Holland
Goeie prijs en snel geleverd. De beschrijving van de gekochte tentluifel had beter gekund m.n. de afmetingen (die ontbraken).
20 mrt 2024
Zoals op de website vermelde levertijd nagekomen. Alles perfect geleverd.
Goedkoopste shop en verzending binnen 1 dag.
Snel geleverd, duidelijk wanneer en vriendelijk personeel
GV
G v.
Beverwijk

Mooie ledkaarsen niet te onderscheiden…

Mooie ledkaarsen niet te onderscheiden van echt. Goede kwaliteit goede prijs en snelle levering
HV
Harrie V.
Posterholt
21 jan 2024
redelijk snelle levering
10 feb 2024
Er ontbrak een deel van het product. Nu wachten op de naleverling
30 dec 2023

Er ging iets mis met het product - zeer goed opgelost!

Er ging iets mis met het product. Dat werd zeer snel en goed opgelost. Binnen een dag was het vervangende product ontvangen,. Zeer goed opgelost en vriendelijke communicatie
JV
Jozé v.
Purmerend
6 jan 2024
Snelle bezorging, mooi artikel. Helaas mist er wel een onderdeel van de kerstboom, namelijk het vastzet stukje van de bovenkant.

Een bedrijf met 5 sterren

Goed te bereiken! Fantastisch te woord gestaan en heel goed geholpen! Bedankt voor de goede service.
31 dec 2023
Goed product tegen een redelijke prijs. Snelle reactie n.a.v. contact per email.
Snel geleverd en voortdurend op de hoogte gehouden. Héél tevreden!