rivieramaison.com/nl/- Logo - Beoordelingen

rivieramaison.com/nl/
Beoordelingen:

563 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.125 beoordelingen in totaal  

4,44
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 okt 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
rivieramaison.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen

de meest kritische beoordeling

23 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hallo, Kreeg geen bevestigingsmail. Na het bellen bleek ook eens 1 van de producten uitverkocht te zijn. Vervolgens zegt de medewerker als je de overige bestelling niets vind kan je die gratis retouren. Dat zou dan de compensatie moeten zijn. Vind dat super slechte service. Nadat ik dat ook aangaf, zei de medewerker nou weet je ik kan u ook een tegoed mailen met het bedrag van verzendingskosten. Die zou ik dezelfde dag op mn mail ontvangen. Niet gebeurt. Om het nog gekker te maken. Komt eindelijk de overige bestelling binnen en ja hoor, beschadigd. Overal op de riviera maison logo krassen en zie je sommige letters voor de helft....je zou denken dat je kijkt naar het product voor je die inpakt. Heel duidelijk te zien!! Heel jammer dit. Je denkt altijd bij een grote naam als deze dat je dit niet meemaakt!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor rivieramaison.com/nl/

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(28)
(18)
(35)
Resetten
RV
R V.
Veghel
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

17-02-2024 kaarsen besteld, niet ontvangen

17-02-2024 kaarsen besteld, nog steeds NIET ontvangen
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nu week later en is er nog niet !
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kon geen account aanmaken. Heb de klantenservice gebeld daar werd ik heel vriendelijk geholpen. Het artikel heb ik geretourneerd maar nog geen geld teruggestort gekregen.
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Rattan planter en paasornamenten besteld.

De rattan handgemaakte producten zijn schots en scheef, ook al bestel je meerdere item dan is het verschil heel groot ook qua kleur. De afwerking is heel slecht, afgeknapte rattan aan de voorzijde producten. Als je mail stuurt dan mag je het retour sturen maar geen idee wat je dan weer ontvangt als je het product graag wilt en weer zou bestellen. Erg jammer!
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Juiste levertijden op de site weergeven. Nu stond er bij een artikel op voorraad, maar kan pas in juli geleverd worden. Op chat berichten wordt niet gereageerd.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kapotte fitting na indraaien
Beoordeling melden
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen.
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind dat het retour wat ik gedaan heb slecht geregeld is. Heb 4x het retour aangemeld en dat lukte nog steeds niet, gisteren gebeld, en toen werd er gezegd dat klopt vandaag mijn retour op de post gedaan.
Beoordeling melden
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij schade moeten we zelf betalen voor terug te sturen en voor hetzelfde product bij bol .com niet .en het komt uit hetzelfde opslagplaats .dan is de keuze vlug gemaakt
Beoordeling melden
IB
ineke B.
maarssen
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had twee een persoons dekbedovertrek besteld online. Stuurde een mail na een week met de vraag dat ik nog niks had ontvangen. Krijg doodleuk een mail dat het juni wordt waarschijnlijk terwijl het op voorraad was. Vandaar niet tevreden.
Beoordeling melden
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet alles van mijn bestelling binnen gehad. En kleine artikelen verpakken in hele grote dozen is echt onzin en milieu vervuiling
Beoordeling melden
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog helemaal niks van ze gehoord. Geen bestel bevestiging, geen verzendbevestiging. Niks. Alleen een factuur van jullie.
Beoordeling melden
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had een lampenkap besteld en die is gedeukt afgeleverd omdat het niet goed verpakt was.
Beoordeling melden
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikelen goed controleren op beschadigingen
Beoordeling melden
CB
Connie B.
Noordhorn
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog geen bestelling ontvangen
Beoordeling melden
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
1+1 actie was niet duidelijk
Beoordeling melden
HD
Heleni d.
Westzaan
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waar is mijn bestelling?

Bestelling gedaan op 3 januari, orderbevestiging ontvangen. Hierna niets meer vernomen. 8 januari een mail gestuurd over de bestelling. Kreeg 9 januari bericht dat bestelling verzonden is. Tot nu toe nog niets ontvangen.
Beoordeling melden