Certificaat voor rivieramaison.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.097 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.252 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Altijd tevreden. Mocht er iets niet in orde zijn wordt het keurig opgelost.
Jammer dat de maandelijkse kado’s niet automatisch bij de bestelling toegevoegd worden.
Dit vergeet ik nog wel eens en kom er dan pas achter als ik de mooie doos open maak
5.00

Ik moest mijn bestelling snel in huis hebben, men heeft mij uitstekend hierbij geholpen Heel goed advies gekregen met het kiezen van een cadeau. Het pakje was heel mooi verpakt, met nog een leuke verassing Heel tevreden en goede service
5.00

Heerlijke winkel, meedenkend personeel , niet opdringerig en fantastische winkels
5.00

Snelle service. Veel zorg besteed aan de verzending Erg attent.
Slecht

bestellen gaat makkelijk, het is leuk verpakt en een een feestje om uit te pakken
5.00

Zeer tevreden van de service en de geleverde goederen.

Alles was prima in orde

Netjes geregeld
4.33

Was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste, super blij dat ik deze kalender weer gevonden heb. Dit jaar had ik hem gemist, nu besteld en in 3 dagen thuis bezorgd , echt super van jullie. Bedankt hiervoor, dus een dikke 10 verdiend. Ga zo door.
Groetend , H Janssen
5.00

Altijd goed Riviera maison , snelle levering , en veilig ingepakt .
5.00

Prima webwinkel en in een prachtige doos ook geleverd met mooie producten. Ben geen fan van post nl. Vandaar 1 sterretje minder
4.67

Fantastic service, products and quick delivery. What à Nice surprise. I am preparing a new order...thanks for all and congratulations for the job.
5.00

Helemaal geweldig ook zeker de manier waarop ze de spullen verpakken
5.00

Kapotte kopjes gehad. Vervolgens klantenservice gebeld en afgescheept met een antwoord dat ik foto's moest maken ervan en dat in een mail versturen. Heb ik 4 maal moeten doen voordat de mail echt verstuurd was omdat hun mailbox volzat.
Slecht

het was zeer goed verpakt dat mogen andere winkels wel een voorbeeld aannemen.
5.00

Zulke mooie hebbedingetjes, dat je eigenlijk teveel uitgeeft. Zowel in de winkels als in de web-shop (9)
5.00

Snelle levering.Producten van mooie kealiteit
5.00

Alles netjes verlopen. Redelijk op tijd, maar wij wonen in een uithoek.
4.00

Het is super alles is goed gegaan top
5.00

slecht product was kapot moest ik terug sturen was duurder dan het product zelf en vervolgens moest ik er zelf steeds achteraan bellen , ik bestel niet veel online maar ben een zeer goede klant , jammer dit
Slecht

netjes verpakt, was een feest om uit te pakken en daarna te bewonderen
4.67

Vindt het belachelijk dat het zo veel geld kost om te bezorgen.
3.00
Redelijk

Vond het een heel leuke verpakking en de kerstboompjes en dennenappels daarin vond ik echt super.Heb nog nooit zo een leuke verzending ontvangen. Zal in de toekomst nog bestellingen doen. Doe zo verder zou ik zeggen echt super.Dank U.

Snel en netjes
5.00

Via webshop betaald gedeeltelijk met Yourgift kado kaart en het restant met Ideal. Na 5 dagen nog niks ontvangen en dan blijkt de bestelling op on hold te staan omdat er iets mis is met de kadokaart. Mij is hier niet eerder iets over gezegd en heb dat dus zelf moeten achterhalen. Maandag krijg ik meer te horen nou we zijn benieuwd. Van de uitstekende service in de RM winkel is bij de webshop weg

Weer prima, zoals gewoonlijk
5.00

Zeer goed ingepakt in stevige doos en genoeg luchtzalkjes tussen de spulllen

Fantastische winkel ook in Amstelveen Goede service
4.00

het was een snelle levering en mooi ingepakt
5.00

ben zeer tevreden de manier waarop jullie heb bezorgd en verpakt hebben me compliment hier voor.
5.00

Vlotte en snelle levering Ik ben echt blij met de gekozen producten.

Vlotte levering.
Als fan van Rivièra Maison ben ik meestal tevreden over de producten.
5.00

In een deellevering aangekomen. Helaas de give away er niet bij. Voor de rest prima geregeld.
4.67

de bestelling kwam in 5 etappes. dat moet makkelijker kunnen. voor de rest erg goede service.
4.33

Super
5.00

prima levering van een mooi product

snelle levering

Heel goed verpakt.

rivieramaison.nl klantbeoordeling

rivieramaison.nl

rivieramaison.nl werd op 28-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Beiraweg 15

Rivièra Maison B.V.
Beiraweg 15
1047 HN Amsterdam
KVK 34115327
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met rivieramaison.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen