Certificaat voor rivieramaison.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 861 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.624 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Mijn moeder overleed volkomen onverwacht. Een foto van haar wilden we graag ingelijst op de kist plaatsen. Haast was echter geboden. Als liefhebber van Rivièra Maison gauw 2 fotolijsten besteld. Een mailtje naar klantenservice gestuurd met het verzoek deze bestelling zorgvuldig te bahandelen. Zij reageerden perfect en meelevend. De lijsten waren op tijd. Zeer dankbaar voor de ze servivce
5.00

Perfect ontvangen weer, volgende dag al in huis

Niks op aan te merken
4.00

Jammer dat gewilde items of online zijn uitverkocht of een lange levertermijn hebben
4.33

Altijd een feest als de bestelling bij Riviera Maison wordt afgeleverd

Top service
5.00

Mijn pakket was door post NL afgegeven bij mensen in de straat, ik had geen berichtje hiervan gekregen en op track and trace kon ik alleen zien dat ik het pakket had ontvangen, niet dus Dus het was een hele zoektocht, er vervelend Voor het zelfde geldt zie je je pakket niet meer terug
3.67

De versturing en bestelling is goed gegaan ik kon het volgen met track en trace Super. Ook kreeg ik er een mooie cateloges boek van jullie om in te sneupen.
Bedankt
5.00

Snelle levering. Goede verpakking en mooi produkt
5.00

Pakket werd snel bezorgd en zag er keurig uit.
4.67

zat geen bestelde product in de doos ,op de bestelbon stond niks ,heb er zelf achter aan moeten bellen .waar mijn bestelling was
4.33

Prettige winkels, aardige medewerkers en fijne producten .
5.00

Wat ik jammer vind, is dat je moet betalen als je producten retour doet. ja je kunt ze retour geven in een winkel, maar dan moet er wel 1 in de buurt zijn.

Perfecte service
5.00

Alles is goed en snel verlopen

Snel en goed geleverd.
4.00

Verpakking is wel heel veel 2 enorme dozen voor 1 deurmat en 1 musthave.

Helemaal prima
4.33

zeer lang moeten wachten op mijn teruggaaf van geld na annulering

en het nieuwe produkt dat net uit is gebracht alweer een levertijd van 11 weken voor de boei zeer slecht ingekocht
1.50
Matig

Een week na bestelling al geleverd, het gratis cadeau was al eerder bezorgd. Alleen jammer dat je geen bezorgdag/-tijd kunt kiezen. Wel keurig vantevoren een bericht met de geplande aankomsttijd en dit klopte precies.

heel snel binnen
5.00

Bezorging kan met name grote producten stukken beter en sneller
3.33
Redelijk

Track en tracé was fijn geweest maar voor de rest super
5.00

Inmiddels ben ik een regelmatig terugkerende klant , gewoon omdat ik heel tevreden ben
5.00

Altijd allemaal met zorg ingepakt, helemaal top en geweldig mooie producten

goede service

Super
5.00

Ben zeer ontevreden over de klantenservice.
2.33
Matig

Heel goed
5.00

Voor bestelling van EUR 75,-- moet voor levering EUR 5.95 worden betaald (hetgeen relatief veel is in vergelijking met andere webshops waar bestellingen boven EUR 50,-- vaak gratis worden bezorgd). Gekochte wordt vervolgens geretourneerd en dan moet wéér EUR 6.95 voor verzendkosten worden afgetikt. Kortom EUR 12.95 uitgegeven en er niets voor teruggekregen. Ik koop nooit meer online bij RM.
2.67
Redelijk

Ik heb niks ontvangen, geen berichtgeving wacht nu al vanaf 16 januari. In de mail 4-5 weken... Nu al meer dan 7 weken
1.00
Slecht

Snel geleverd
5.00

Bezorging kan echt beter.
3.00
Redelijk

Alles prima voor elkaar, snelle levering
5.00

Snelle levering mooie nieuwe spulletjes
5.00

Alles is zeer snel en correct geleverd
5.00

De bestelde producten waren meesterlijk goed verpakt
5.00

Uitstekend geleverd. Helaas niet gratis retourneren.
4.67

Heel weinig van de nieuwe collectie op voorraad met lange levertijd. Verder top site met sneel levering
4.00

zeer snelle levering en producten netjes verpakt

rivieramaison.nl

rivieramaison.nl werd op 28-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Beiraweg 15

Rivièra Maison B.V.
Beiraweg 15
1047 HN Amsterdam
KVK 34115327
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met rivieramaison.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen