rivieramaison.nl- Logo - Beoordelingen

rivieramaison.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
rivieramaison.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij rivieramaison.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

1.148 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 jan. 2022
Alles was zeer veilig ingepakt. Er zaten breekbare zaken in de doos en die kwamen onbeschadigd aan. Wel vond ik het jammer dat het zo'n enorme kartonnen doos was; misschien opteren voor lange, smallere dozen. Nu zat er gewoon heel veel lucht in...

13 jan. 2022
Heb pakje weer niet gekregen, volgens Post NL is huisnummer 0 terwijl in mijn account alles correct is ingevuld. Heb dit laten weten aan Riviera Maison 2 dagen geleden en geen antwoord. Vorige keer wel mijn geld terug gekregen, maar mijn telefoonrekening was €15 voor de 2 telefoontjes die ik heb moeten plegen om mijn geld terug te krijgen! Of het computerfout is of menselijke fout laat ik in het midden, maar 2 keer na elkaar hetzelfde probleem duidt toch op een onderliggen probleem. In mijn account staat bovendien bestelling als voltooid, ik kan dus niet nagaan waar pakje nu zit! Heb zelf Post NL gecontacteerd en kreeg dit antwoord (kruisjes heb ik zelf gezet om adres niet publiek te maken: Begrijpelijk dat je hier contact over opneemt. Ik zie dat jouw pakket retour is gestuurd. In track en trace zie ik staan: Jxxxx Cxxxxxlaan 0 xxxx Nxxxxxxxxt België Er is dus geen huisnummer vermeld. En het is niet de procedure dat bezorgers de klanten bellen. PostNL bezorgd het pakket op het adres wat de afzender op het pakket heeft gezet. Lukt dit niet of het is niet bekend dan gaat het retour afzender. Dit is niet meer tegen te houden. Ik wil je vragen om contact op te nemen met de afzender en vragen of die het na ontvangst weer naar je kan sturen met het huisnummer natuurlijk:). Met vriendelijke groeten, Hellen.

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

Vier en half jaar geleden ben ik verhuisd en heb ik mijn adres veranderd in mijn account. Groot was mijn verbazing dat mijn bestelling vorige week voor de zoveelste keer op mijn vorige adres bezorgd werd! 😠😡
Jammer dat er veel dingen 'fout' gaan. Geen factuur bij de levering. Wel als bijlage aangegeven. Klantenservice is erg slordig. Haalt retourneringen door elkaar en duurt lang als je niet vraagt.
Kandelaars en kaarsen gekocht. De kwaliteit is heel mooi. De bestelling is snel en super goed verpakt thuisbezorgd. Ben er blij mee, en ga zeker nog meer leuke artikelen bestellen.
4 sep. 2022
Leuke 'krul-kaarsen' besteld; zijn echt heel mooi in mooie kleuren. En in de uitverkoop goed te doen. Was allemaal goed verpakt en snel bezorgd. Ben een tevreden klant!
Ik ben altijd heel enthousiast wanneer ik mijn favoriete decoratie in ontvangst kan nemen. De levering is gebeurd in een veilige en perfecte toestand.
31 aug. 2022
Mooie spullen en altijd kwalitatief goede producten! Wanneer er sale is, dan heb je ook goede aanbiedingen bij RM! Dat is leuk shoppen.
31 aug. 2022
Alles mbt onze bestelling is uitstekend verlopen, zo ook de wijze waarop onze bestelde glazen waren verpakt! Compliment👍
Prachtige kaarsen besteld! Super bij mee! Branden echt geweldig!! 3x bijbestelling gedaan! Dus kom de winter wel door!
Mijn dochter vond het geweldig het cadeau dat ze kreeg voor haar verjaardag. En ik zelf vond het ook heelmooi
Snelle levering, en altijd super goed en voetbalproof ingepakt. De doos is al een mooi pakket op zich!
8 sep. 2022
Altijd super ingepakt. Alleen de verzending duurt altijd wat langer in vergelijking met andere webshop.
2 sep. 2022
Goede levering, alleen jammer dat er schroefjes ontbraken en de lampenkap een beetje beschadigd was
13 sep. 2022
Geen verzendkosten!Als ik hetzelfde artikel bij bol.com bestel dan betaal ik geen verzendkosten!
3 sep. 2022
Ik vind het zo mooi ingepakt in een prachtige doos, dat ook echt uit ziet als een kado!
Product in de sale gekocht Schitterend van kleur en goede kwaliteit, ben er blij mee
2 sep. 2022
De snelle verzending en ook hoe goed het was verpakt(glas). Echt top
4 sep. 2022
Heel behulpzaam en aardig personeel. Geven goede styling adviezen
13 sep. 2022
Snelle levering, goede service, klantvriendelijke klantenservice
8 sep. 2022
Fijne producten goede prijs, op zijn tijd leuke aanbiedingen
5 sep. 2022
Snel geleverd en goed verpakt! Het ging om wijnglazen.