rivieramaison.com/nl/- Logo - Beoordelingen

rivieramaison.com/nl/

529 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.085 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 okt 2016
rivieramaison.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen

23 aug 2023
Hallo, Kreeg geen bevestigingsmail. Na het bellen bleek ook eens 1 van de producten uitverkocht te zijn. Vervolgens zegt de medewerker als je de overige bestelling niets vind kan je die gratis retouren. Dat zou dan de compensatie moeten zijn. Vind dat super slechte service. Nadat ik dat ook aangaf, zei de medewerker nou weet je ik kan u ook een tegoed mailen met het bedrag van verzendingskosten. Die zou ik dezelfde dag op mn mail ontvangen. Niet gebeurt. Om het nog gekker te maken. Komt eindelijk de overige bestelling binnen en ja hoor, beschadigd. Overal op de riviera maison logo krassen en zie je sommige letters voor de helft....je zou denken dat je kijkt naar het product voor je die inpakt. Heel duidelijk te zien!! Heel jammer dit. Je denkt altijd bij een grote naam als deze dat je dit niet meemaakt!

Beoordelingen voor rivieramaison.com/nl/

RB
Riet B.
PURMEREND
Bestellingen worden altijd snel uitgevoerd. Producten zijn altijd zorgvuldig verpakt. En Riviera Maison doet niet moeilijk als je een keer iets goedkopers besteld. Bij sommige winkels moet je voor een X-bedrag bestellen anders wordt de bestelling niet uitgevoerd.
Ik vind dat het retour wat ik gedaan heb slecht geregeld is. Heb 4x het retour aangemeld en dat lukte nog steeds niet, gisteren gebeld, en toen werd er gezegd dat klopt vandaag mijn retour op de post gedaan.
De verpakking is super,de kwaliteit van sommige artikelen kunnen beter ,zeker voor glas vele fouten in ,anders ik blijf fan ,hele mooie kussens en plaids,af en toe een klein cadeautje is fijn grt carina
Ik kon geen account aanmaken. Heb de klantenservice gebeld daar werd ik heel vriendelijk geholpen. Het artikel heb ik geretourneerd maar nog geen geld teruggestort gekregen.
Het artikel viel tegen maar de service was goed ,moest wel een belletje plegen ivm retour. Zouden een mail krijgen maar die kwam niet. Afwachten wanneer de terugbetaling komt
24 feb 2024
Duidelijke website, goede foto's, goed verpakt en duidelijke communicatie. Maar daar ik een echte fan ben van Rivièra Maison, ben ik waarschijnlijk bevooroordeeld .
SB
sarwie B.
AMSTERDAM

Super Service

Ik heb voor het eerst bij Riviera Masion artikelen besteld alles verliep naar mijn wens . Artikelen heb ik in hele mooie kartonnen dozen ontvangen .
De kaarsenhouder is echt mooi Ik heb mijn bestelling nog steeds niet compleet er is ook geen mail verkeer en dat is niet netjes
Keurig op tijd Op een vriendelijke manier afgegeven. ALLES WAS KEURIG INGEPAKT En de meneer was vriendelijk en correct .Een 10
Goede en snelle levering. Binnen 24 uur pakketje in handen. Goed verpakt zoals ik altijd ben gewend van Riviera Maison.
betrouwbaar en professioneel, was iets fout gegaan bij levering maar binnen een dag opgelost, top
Breekbaar op jullie dozen laten drukken, zou veel helpen dat postnl er niet zo mee gooit. :)
PV
Petra V.
Heemskerk
Had 4 doosjes besteld waarvan een stuk, werd de volgende dag al meteen opgelost..
HV
hellen v.
eindhoven
goede nette en snelle levering , alles goed verpakt , ik ben er kei blij mee
HD
Hanneke D.
St. Annaparochie
Produkt is erg netjes gemaakt. Wel bezorgd in een erg grote doos
YD
Yvone D.
purmerend
Mooie spullen en snelle levering retouren worden snel behandeld
Uitstekend verpakt en snelle bezorging.. Voor herhaling vatbaar
Uitstekend geleverd! Goed verpakt voor breuk tegen te gaan.
Top verzending, product kwalitatief goed. Meer dan verwacht