Certificaat voor rivieramaison.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 749 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.350 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Bestelling is (zelfs in de drukke kersttijd) binnen 1 dag geleverd. Het producten voldoen geheel aan de verwachting.
5.00

Wat een Super verpakking en zoals altijd mooi product, ik ben verslaafd aan Riviera Maison accessoires
Snel geleverd , ben er erg blij mee
5.00

Bij ontvangst van mijn product was die beschadigt , na een mail en foto door te sturen werd ik vriendelijk onthaalt en geholpen ,zelfs zeer snel en mijn product word opnieuw toegestuurd top van jullie Dank u Momerency P
5.00

De bestelling wordt vaak in verschillende leveringen bezorgd... in principe prima maar geen overzicht wat er nog nageleefd wordt.. ook zit er bij elke verpakking opnieuw veel papier.. het zelfde boek. En ik heb wel een doos of 8 gehad. Veel besteld afgelopen 2 maanden. Zonde van het papier.
4.33

Zeer tevreden met het bestelde en de
levering.
A.H. Hoeksma

Super snel
5.00

leuke spullen, vlot en goed bezorgd, en zeer goed verpakt.

Snelle verzending, goed verpakt

goede service
5.00

producten zijn mooi, verpakking is al een cadeau (de doos),snelle levering en een goede service..

toppy
5.00

Ik vind het wel een beetje raar als ik 8 servetten bestel en een doosje kerstartikelen(4 stuks in 1 doosje) ik dit geleverd krijg in 4 dozen. Kan volgens mij gewoon in 1 doos.
4.33

Ik ben zeer tevreden met de service van Rivièra Maison.
RM online winkelen is uitstekend.
Tot op heden ben ik een erg tevreden klant.

PS: levering is super snel Top.
5.00

Enige minpunt die ik kan bedenken is dat er.na de bestelling geen bericht komt . U bestelling word aan gewerkt of u bestelling is ontvangen . Tussen de gedane bestelling en de levering hoor je niets meer.

Super

nooit geen problemen geweldig

Prima verpakt.snelle verzending.

Zeer snelle levering

Weer helemaal top. :)
5.00

Service was top en de artikelen waren snel bezorgd. Een nadeel vond ik al het verpakkingsmateriaal waardoor er drie dozen nodig waren. Ook zat ik elke doos het RM-blad, zonde
4.67

Leuke shop. Super snelle levering van top accessoires.
Enige nadeeltje dat bedenken kan is dat de traceercode niet werkte en dus niet kon zien wanneer op de dag geleverd werd.
4.67

Nalevering tafelkleed was zeer vlot.alles netjs geleverd dank u

Top
5.00

Goed verpakt en levering zoals afgesproken

Gewoon perfect en supersnel

top

snelle levering
5.00

Snelle levering.Producten waren deze keer slordig ingepakt bovendien zat het etiket aan de verkeerde kant van de doos wat ook niet echt bevoordelijk was,gelukkig was alles heel.

Netjes verpakt, snel verzonden
5.00

De producten zijn mooi en goed, de service is uitstekend, je besteld en dag later in huis keurig en goed verpakt. Kortom top ga zo door
5.00

Alles is goed aangekomen, maar het was een cadeautje dus ik miste de luxe verpakking ,zoals die van de winkels.
Kunnen jullie die niet meesturen met het pakketje.

Super
5.00

Zeer tevreden over bestelprocedure en status levering.

Product (keukenorganiser) zou tijdens bestellen (03-01-2017) levertijd van 2-3 weken hebben, na bestelling email ontvangen met leverdatum 9 januari en uiteindelijk 6 januari geleverd

Levering in zeer mooie Rivièra Maison doos :-)
5.00

Zeer goed verpakt en bezorgd
5.00

Snelle levering en prima verpakt,
5.00

Mooie producten gekocht. En prima op tijd geleverd. Leuk ook om het Rivera boek te krijgen.
4.00

Prima producten, slechte klantenservice.
3.00
Redelijk

mooie producten
snel geleverd
super verpakt
4.67

Goede en snelle service en alles is netjes en goed verpakt.
5.00

Prima levering in mooie verpakking, fantastisch product om in huis te hebben

rivieramaison.nl

rivieramaison.nl werd op 28-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Beiraweg 15

Rivièra Maison B.V.
Beiraweg 15
1047 HN Amsterdam
KVK 34115327
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met rivieramaison.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen