Certificaat voor rivieramaison.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.022 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.100 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Prachtige kast, zat goed stevig verpakt. Erg blij mee. Geleverd op afgesproken tijdstip.
4.00

had voor 700 euro kasten gekocht afgelopen week. ging naar de winkel en kwam 5 euro tekort voor koffiebeker. dus geen beker. jammer
4.33

De bestelling.is op tijd geleverd
Het was goed ingepakt om schade te voorkomen.
Een 8
5.00

Ik heb vorige week bestelling gedaan en niet het gratis kadootje gekregen hoop dat dit nog opgelost gaat worden k vis bisonspoor 288
2.33
Matig

3 lampen besteld 1 ervan was stuk gebeld vriendelijk te woord gestaan en top opgelost

Sehr zufrieden
5.00

Altijd een feestje om de mooie doos met mooie inhoud te ontvangen
4.33

Binnen de afgesproken termijn geleverd.

Het was weer supergoed

Top winkel
5.00

ik heb nog steeds niets ontvangen en wel betaald vind ik geen goed
2.33
Matig

De producten zijn leuk, ik vind wel de prijs kwaliteit verhouding uit balans. Met name bij de meubels. Nu twee boekenkastjes aangeschaft waarvan de lade er uiterst goedkoop uit ziet. Hij loopt niet correct in de geleider en sluit niet mooi aan in gesloten toestand. Dat valt mij tegen en vind ik jammer.
3.67

Levering is supergoed verzorgd en de artikelen zijn zo mooi

Gewoon een goede winkel
5.00

Vanalles besteld bij riviera maison in de sale Echter 2 poetsdoekjes niet geleverd. Dacht zelf zullen wel nageleverd worden. Maar nu is het 3 weken na levering en nog steeds bijs en ook geen bericht en geen terugstorting van geld. Ga maandag toch maar eens bellen
3.67

Levering was keurig op tijd. Product is 200 naar wens.
5.00

Mooie spullen , alleen jammer dat 80 procent beschadigd is als je online besteld ..... en het terug moet sturen op eigen kosten .... ook de beschrijving van producten online is erg mager waardoor spullen niet naar wens zijn en terug moeten op eigen kosten .... erg jammer
2.67

nog niet alles ontvnagen
3.00

prima en snel
5.00

Zoals altijd prima voor elkaar
5.00

producten moeten beter nagekeken worden voordat ze verstuurd worden. 3 van de 4 borden (€20 p.s) waren helaas al beschadigd. Klanten service kon niet goed helpen. Gelukkig de service in het filiaal alexandrium was perfect.
3.67

Hoe verslavend kan R -M zijn ?
Heel erg maar heel gezellig .
Bedankt voor al het moois .

Prima verzorgd

helemaal top

Alles perfect

Nvt
4.67

Keurig op tijd geleverd.En de verpakking keurig verzorgd.

Perfect
5.00

Tot 75 euro moet je verzendkosten betalen. Dat is veel hoger dan bij andere online-leveranciers die ook (een deel van) het assortiment van Riviera Maison verkopen.
4.00

snel en goed verpakt geleverd ,ik ben heel tevreden
5.00

Alles wederom prima geleverd, netjes en snel
5.00

was heel snel bezorgt dank u wel maar krygen we ook de punten hier by de besteling gr yvonne
5.00

Bestelling prima afgeleverd en alles was Super zoals altijd

rivieramaison.nl klantbeoordeling

rivieramaison.nl

rivieramaison.nl werd op 28-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Beiraweg 15

Rivièra Maison B.V.
Beiraweg 15
1047 HN Amsterdam
KVK 34115327
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met rivieramaison.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen