rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.62/5.00

1.046 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

Ik bestel 2 barkrukken en een bar in 1 bestelling.Ik bestel omdat alles op voorraad is ik krijg een mail dat mijn bestelling vrijdag wordt geleverd. Ik neem een vrije dag. Door Corona duur om te doen als ondernemer. Ik ontvang alleen krukken, geen bar. Ik bel RV. Die verwijst naar vervoerder. Ik bel vervoer. Die zegt dat bar nog bij RV staat. Dit kost mij nog een dure dag.Waarom niet 1 levering?!
Heb nog steeds geen antwoord ontvangen van de klantenservice die ik heb gebeld en gemaild betreffende fout in levering. Slechte zaak vind ik. Zal niet gauw weer iets via de webshop iets bestellen. Zit nu nog steeds met fout artikel thuis en hoor helemaal niets. Zelfs foto meegestuurd van de foute levering.
Product was kapot. Wil je hem omruilen ga je naar een winkel, ja jammer je hebt het online gekocht dus terug sturen en een nieuwe kopen. Heb het product zelf maar gemaakt. Beetje jammer
broodtrommel met inhoudt gekregen die er waarschijnlijk al 3 mnd in lag... bah... na dit gemeld te hebben kreeg ik excuusbrief dat het jullie speet dat de bestelling niet in goede orde was afgeleverd. ik zou verwacht hebben dat jullie meteen actie zouden ondernemen en zouden melden dat jullie hier veel beter op moeten na zien. jammer maar we kopen hem wel gewoon in de winkel.
Artikelen niet leverbaar wel op factuur maar dat niet vermelden
Geen commentaar
Pakket is erg laat aangekomen en ben hier niet over geïnformeerd.
de leaves lantern kwam met allemaal deuken zo uit de doos, totaal niet gewend van RM en/of de bezorgdienst.
Het glas wat wij besteld hebben, moest ik medere keren over bellen, waarom het zolang duurde, voordat jullie het verstuurde, terwijl ik al betaald hat. Daar na kwam het bestelde artikel, maar met beschadigingen, weer gebeld, nu kan ik en korting krijgen om van te huilen. Wij vinden het en kwalleke zaak.
Het vaasje was helaas al kapot bij aankomst.
Op 8 december een bestelling gedaan welke jullie niet konden leveren. Na veel telefoontjes na een maand eindelijk mijn geld teruggestort gekregen, een bedrag van bijna 5000 waardoor we niet in staat waren om voor kerst nog ergens anders een bank te kopen. De klantenservice was echt heel erg onervaren en onbehulpzaam. Uiteindelijk ontvingen we een doos met helaas erg lullige kanootjes van jullie.
Prijs kwaliteit van de meeste producten staat in geen enkele verhouding. Ik vind de kwaliteit de laatste jaren steeds slechter worden. Op de foto's is het mooi maar eenmaal in huis is het al stuk of gaat het snel stuk. Prijzen zijn veel te hoog. Contact met de klantenservice duurt veel te lang Niet meer van deze tijd
Zeer trage levering. Vraag aan servicedesk kan alleen per mail en wordt niet beantwoord. Nul reactie, echt heel slecht. RM heeft best leuke producten, maar jullie zijn qua klantenbediening een waardeloze club. Als je dat niet snel veranderd krijgt moeten jullie je ernstig zorgen maken over de continuïteit van het bedrijf.
In sept 2017 heb ik 8 Fresh Tea glasses van totaal €103,60 gekocht. Op 1 na zijn alle voetjes inmiddels gesneuveld. Dus zeer slechte kwaliteit. Via klantenservice geen enkele vorm van compensatie voor mijn nieuwe bestelling 7 theeglazen (Lovely drinks double wall). Deze hebben een levertijd van wel 4-5 weken Kortom: levering slecht, klantenservice slecht, kwaliteit product slecht
Services duurt lang
Produkt dat ik had besteld blijkt een levering te hebben van 4 mnd , zonder dat de klant daar enig idee van heeft? Ook zijn ze verder niet heel mee denkend en blijken er bij kortingen online alleen te gebruiken het meeste uitverkocht erg jammer
Heel laat ontvangen. Niet prettig
Bestelling wordt tot nu toe niet volledig geleverd. Je moet zelf achter je bestelling aanbellen waarom hij niet volledig is, er waren bij mij artikelen niet op voorraad. Je zou verwachten dat je dan een mail zou krijgen van Riviera Maison, maar dat is dus niet zo. Ik heb zelfs 1 week gewacht, en dan hoor je nog niets. Ik heb een vipmember pasje, maar online krijg je geen punten
De helft van de bestelde producten bleken niet voorradig te zijn, terwijl wij ze gewoon als te bestellen in de webwinkel staan. Krijg daarom nog geld terug maar, dat heb ik heb nog steeds niet ontvangen. Dus een matige beoordeling.
Producten zijn 5 dagen later verzonden dan op de website en in de orderbevestiging stond aangegeven. Zonder bericht vanuit RM zelf. Zelf contact opgenomen met de klantenservice na het weekend. Producten zouden die dag worden verzonden, maar dit werd uiteindelijk nog een dag later.