rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.62 / 5.00

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

3 weken geleden
Op 8 december een bestelling gedaan welke jullie niet konden leveren. Na veel telefoontjes na een maand eindelijk mijn geld teruggestort gekregen, een bedrag van bijna 5000 waardoor we niet in staat waren om voor kerst nog ergens anders een bank te kopen. De klantenservice was echt heel erg onervaren en onbehulpzaam. Uiteindelijk ontvingen we een doos met helaas erg lullige kanootjes van jullie.

Prijs kwaliteit van de meeste producten staat in geen enkele verhouding. Ik vind de kwaliteit de laatste jaren steeds slechter worden. Op de foto's is het mooi maar eenmaal in huis is het al stuk of gaat het snel stuk. Prijzen zijn veel te hoog. Contact met de klantenservice duurt veel te lang Niet meer van deze tijd

Zeer trage levering. Vraag aan servicedesk kan alleen per mail en wordt niet beantwoord. Nul reactie, echt heel slecht. RM heeft best leuke producten, maar jullie zijn qua klantenbediening een waardeloze club. Als je dat niet snel veranderd krijgt moeten jullie je ernstig zorgen maken over de continuïteit van het bedrijf.

In sept 2017 heb ik 8 Fresh Tea glasses van totaal €103,60 gekocht. Op 1 na zijn alle voetjes inmiddels gesneuveld. Dus zeer slechte kwaliteit. Via klantenservice geen enkele vorm van compensatie voor mijn nieuwe bestelling 7 theeglazen (Lovely drinks double wall). Deze hebben een levertijd van wel 4-5 weken Kortom: levering slecht, klantenservice slecht, kwaliteit product slecht

Services duurt lang

Produkt dat ik had besteld blijkt een levering te hebben van 4 mnd , zonder dat de klant daar enig idee van heeft? Ook zijn ze verder niet heel mee denkend en blijken er bij kortingen online alleen te gebruiken het meeste uitverkocht erg jammer

Heel laat ontvangen. Niet prettig

Bestelling wordt tot nu toe niet volledig geleverd. Je moet zelf achter je bestelling aanbellen waarom hij niet volledig is, er waren bij mij artikelen niet op voorraad. Je zou verwachten dat je dan een mail zou krijgen van Riviera Maison, maar dat is dus niet zo. Ik heb zelfs 1 week gewacht, en dan hoor je nog niets. Ik heb een vipmember pasje, maar online krijg je geen punten

De helft van de bestelde producten bleken niet voorradig te zijn, terwijl wij ze gewoon als te bestellen in de webwinkel staan. Krijg daarom nog geld terug maar, dat heb ik heb nog steeds niet ontvangen. Dus een matige beoordeling.

Producten zijn 5 dagen later verzonden dan op de website en in de orderbevestiging stond aangegeven. Zonder bericht vanuit RM zelf. Zelf contact opgenomen met de klantenservice na het weekend. Producten zouden die dag worden verzonden, maar dit werd uiteindelijk nog een dag later.

Het contact met de klantenservice was niet egt soepel en.. Ook geen duidelijke track en tracé code.. Er stond vandaag voor 23:00 besteld morgen in huis... Nou dat klopte ook niet dus dat vondt ik erg jammer was niet egt duidelijk wanner het pakketje zou komen.. Maar al met al ben ik erg blij met mijn product.

Kaarshouder waar waxinekaarsje in gaat sluit niet goed af, valt in de glazen buis. Slordig.

Pakketje is onbeveiligd afgezet aan de deur

Levering tot op heden niet ontvangen. Op track and trace stond een verkeerd afleveradres vermeld terwijl ik mijn adres correct heb doorgegeven. Ik probeerde te bellen..lukt niet. Heb gemaild, maar krijg geen antwoord. Helemaal niet tevreden

Wij hebben in de afgelopen jaren veel in de winkel gekocht maar ook vaker meubels besteld. Altijd zeer tevreden ook over de bezorgdienst uit Haarlem. Nette bezorgers die alles uitpakken en controleren een dikke 10 Maar wat gebeurt er nu TNT Post brengt 2 dozen en zoek het maar uit. Dan pak je het uit en ook nog beschadigd . Ben bang dat deze besparing jullie geld gaat kosten is de toekomst.

Ik heb ee mail gestuurd betreffende kortingsbon maar heb geen antwoord gekregen, jammer

Bestelling werd weer op een foutief adres geleverd. Al voor de 2de maal De personen op dat adres heb ik gecontacteerd maar deze hebben de bestelling niet aangenomen omdat ze het beu waren en ik kreeg de verwijten dat ik het juiste adres maar moet opgeven terwijl ik dit doe maar blijkbaar wordt dit aan PostNL anders meegedeeld. Zeer teleurgesteld

Bij het in gebruik nemen van het product was hij redelijk snel niet bruikbaar. Bleek dat er twee belangrijke schroefjes niet geplaatst te zijn.

Had een bestelling ontvangen waarvan een windlicht alleen in een plastic met papier verpakt was, deze was gebroken en een doisje met 12 bordjes die allemaal gebroken waren. Hierover een e-mail verstuurd op 12 feb en nogmaals op 14 fen. Maar geen enkele reactie ontvangen, ook niet dat de e-mail ontvangen was en in behandeling. Heb inmiddels nieuwe birdjes besteld maar hoop nog wel op terugbetaling.