rivieramaison.nlBeoordelingen

KVK 34115327

Beoordelingen voor rivieramaison.nl

4.59/5.00

1.090 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over rivieramaison.nl

Na telefonisch contact met riviera maison en gehoord heb dat de producten die ik besteld had pas in November terug leverbaar waren, heb ik de levering geannuleerd. De betaling heb ik 2 dagen erna correct terugbetaald gekregen
Ik kreeg een hele scheve mand, omdat het handwerk is blijkt dit normaal te zijn. Zet dan niet een kaarsrechte mand op de site! Dus maar terugsturen, ik hoef geen mandje wat bijna kan kiepen. Juist met de hand kan je de kwaliteit goed controleren...
Handoeken besteld via de 1+1 gratis actie, alleen de bestelde handdoeken gekregen en niet de extra handdoeken die erbij horen te zitten.
Informatie bij artikel niet duidelijk, waardoor ik lampen en gloeilampen apart moest bestellen. Dus ook 2 x verzendkosten!!! Doordat gloeilampen dus later kwamen kon ik lampen ook niet meteen uit proberen. Er bleek 1 lamp niet te branden, die is dus heden teruggestuurd. Wanneer ik nu mijn 2e lamp (goed) krijg is dus de vraag.
Heb via mail een vraag gesteld over product (niet tevreden)Nooit meer iets van gehoord..
Beschadigd product ontvangen. Direct gemaild. Een week later nog geen reactie.
Kreeg een heel ander product geleverd dan als op de foto. Uiteraard is alles Hand Made en verschillend. Maar dit leek er helemaal niet op. Gaat over het busje campervan. Toen ik belde kon het met veel pijn en moeite omgeruild worden. Zaterdag terug gestuurd nu ondertussen donderdag en nog steeds geen andere gezien. Chat,mail,bel ik word ik niet netjes behandeld.
Product is beschadigd voor een vervanging moet ik naar een winkel. Deze zijn helaas niet in Groningen.
Ik bestel 2 barkrukken en een bar in 1 bestelling.Ik bestel omdat alles op voorraad is ik krijg een mail dat mijn bestelling vrijdag wordt geleverd. Ik neem een vrije dag. Door Corona duur om te doen als ondernemer. Ik ontvang alleen krukken, geen bar. Ik bel RV. Die verwijst naar vervoerder. Ik bel vervoer. Die zegt dat bar nog bij RV staat. Dit kost mij nog een dure dag.Waarom niet 1 levering?!
Heb nog steeds geen antwoord ontvangen van de klantenservice die ik heb gebeld en gemaild betreffende fout in levering. Slechte zaak vind ik. Zal niet gauw weer iets via de webshop iets bestellen. Zit nu nog steeds met fout artikel thuis en hoor helemaal niets. Zelfs foto meegestuurd van de foute levering.
Product was kapot. Wil je hem omruilen ga je naar een winkel, ja jammer je hebt het online gekocht dus terug sturen en een nieuwe kopen. Heb het product zelf maar gemaakt. Beetje jammer
broodtrommel met inhoudt gekregen die er waarschijnlijk al 3 mnd in lag... bah... na dit gemeld te hebben kreeg ik excuusbrief dat het jullie speet dat de bestelling niet in goede orde was afgeleverd. ik zou verwacht hebben dat jullie meteen actie zouden ondernemen en zouden melden dat jullie hier veel beter op moeten na zien. jammer maar we kopen hem wel gewoon in de winkel.
Artikelen niet leverbaar wel op factuur maar dat niet vermelden
Geen commentaar
Pakket is erg laat aangekomen en ben hier niet over geïnformeerd.
de leaves lantern kwam met allemaal deuken zo uit de doos, totaal niet gewend van RM en/of de bezorgdienst.
Het glas wat wij besteld hebben, moest ik medere keren over bellen, waarom het zolang duurde, voordat jullie het verstuurde, terwijl ik al betaald hat. Daar na kwam het bestelde artikel, maar met beschadigingen, weer gebeld, nu kan ik en korting krijgen om van te huilen. Wij vinden het en kwalleke zaak.
Het vaasje was helaas al kapot bij aankomst.
Op 8 december een bestelling gedaan welke jullie niet konden leveren. Na veel telefoontjes na een maand eindelijk mijn geld teruggestort gekregen, een bedrag van bijna 5000 waardoor we niet in staat waren om voor kerst nog ergens anders een bank te kopen. De klantenservice was echt heel erg onervaren en onbehulpzaam. Uiteindelijk ontvingen we een doos met helaas erg lullige kanootjes van jullie.
Prijs kwaliteit van de meeste producten staat in geen enkele verhouding. Ik vind de kwaliteit de laatste jaren steeds slechter worden. Op de foto's is het mooi maar eenmaal in huis is het al stuk of gaat het snel stuk. Prijzen zijn veel te hoog. Contact met de klantenservice duurt veel te lang Niet meer van deze tijd