Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan
Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit
Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn
Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie
Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving
Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen
Hallo,
Kreeg geen bevestigingsmail. Na het bellen bleek ook eens 1 van de producten uitverkocht te zijn. Vervolgens zegt de medewerker als je de overige bestelling niets vind kan je die gratis retouren. Dat zou dan de compensatie moeten zijn. Vind dat super slechte service. Nadat ik dat ook aangaf, zei de medewerker nou weet je ik kan u ook een tegoed mailen met het bedrag van verzendingskosten. Die zou ik dezelfde dag op mn mail ontvangen. Niet gebeurt. Om het nog gekker te maken. Komt eindelijk de overige bestelling binnen en ja hoor, beschadigd. Overal op de riviera maison logo krassen en zie je sommige letters voor de helft....je zou denken dat je kijkt naar het product voor je die inpakt. Heel duidelijk te zien!! Heel jammer dit. Je denkt altijd bij een grote naam als deze dat je dit niet meemaakt!
De glazen waren voor € 12,95 in de aanbieding maar doordat de website niet was bijgewerkt heb ik € 19,95 moeten betalen. Alles retour gestuurd en het geld heb ik netjes terug gekregen. Tot op heden staan ze nog steeds voor € 19,95 op de site. Dus bij een andere winkel besteld voor de aanbiedingsprijs.
17-02-2024 kaarsen besteld, nog steeds NIET ontvangen
Beoordeling melden
7 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet volledig bezorgd
nl
Beoordeling melden
18 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik kon geen account aanmaken.
Heb de klantenservice gebeld daar werd ik heel vriendelijk geholpen.
Het artikel heb ik geretourneerd maar nog geen geld teruggestort gekregen.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Kapotte fitting na indraaien
Beoordeling melden
6 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Mooie producten en wordt netjes verpakt en verzonden
Beoordeling melden
2 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
De kaarsenhouder is echt mooi
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet compleet er is ook geen mail verkeer
en dat is niet netjes
Beoordeling melden
2 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen.
Beoordeling melden
28 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Rattan planter en paasornamenten besteld.
De rattan handgemaakte producten zijn schots en scheef, ook al bestel je meerdere item dan is het verschil heel groot ook qua kleur. De afwerking is heel slecht, afgeknapte rattan aan de voorzijde producten. Als je mail stuurt dan mag je het retour sturen maar geen idee wat je dan weer ontvangt als je het product graag wilt en weer zou bestellen. Erg jammer!
Beoordeling melden
25 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Had twee een persoons dekbedovertrek besteld online. Stuurde een mail na een week met de vraag dat ik nog niks had ontvangen. Krijg doodleuk een mail dat het juni wordt waarschijnlijk terwijl het op voorraad was. Vandaar niet tevreden.
Beoordeling melden
23 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik vind dat het retour wat ik gedaan heb slecht geregeld is.
Heb 4x het retour aangemeld en dat lukte nog steeds niet, gisteren gebeld, en toen werd er gezegd dat klopt vandaag mijn retour op de post gedaan.
Beoordeling melden
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Het artikel viel tegen maar de service was goed ,moest wel een belletje plegen ivm retour. Zouden een mail krijgen maar die kwam niet. Afwachten wanneer de terugbetaling komt
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.