Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik ben al sinds jaar en dag fan van Rivièra Maison mijn hele huis is ingericht met jullie meubels ook beddengoed en handdoeken echt alles heb ik ervan
Wat me wel opvalt is dat de collectie de laatste jaren niet meer is van toen t begon de prijzen rijzen ook de pan uit
Recent begrepen dat de filialen die ik bezocht allemaal gesloten zijn
Bijzonder spijtig vind ik dat ik wend me nu tot ketens die ook iets in hun assortiment hebben van jullie
Heel jammer vind ik dat het geeft me een totaal andere beleving
Ik hoop niet dat jullie er helemaal mee gaan stoppen
Hallo,
Kreeg geen bevestigingsmail. Na het bellen bleek ook eens 1 van de producten uitverkocht te zijn. Vervolgens zegt de medewerker als je de overige bestelling niets vind kan je die gratis retouren. Dat zou dan de compensatie moeten zijn. Vind dat super slechte service. Nadat ik dat ook aangaf, zei de medewerker nou weet je ik kan u ook een tegoed mailen met het bedrag van verzendingskosten. Die zou ik dezelfde dag op mn mail ontvangen. Niet gebeurt. Om het nog gekker te maken. Komt eindelijk de overige bestelling binnen en ja hoor, beschadigd. Overal op de riviera maison logo krassen en zie je sommige letters voor de helft....je zou denken dat je kijkt naar het product voor je die inpakt. Heel duidelijk te zien!! Heel jammer dit. Je denkt altijd bij een grote naam als deze dat je dit niet meemaakt!
Ik heb een item besteld voor een trouwerij 14 juni. Via lijstje.nl
Maar er stond niet dat het niet voorradig was.
Na een week heb ik een mail gestuurd, omdat ik het raar vond dat ik het niet had ontvangen.
Ik kreeg wel netjes een mail terug, was niet op voorraad, verwachtte datum, half juni!
Ik uitgelegd, mail terug gestuurd. Kreeg weer netjes een mail terug, kon mijn geld terug krijgen. Maar het ging mij niet zozeer om het geld…. Gaat om de trouwerij!
Het is fijn om er te winkelen, zeker omdat ik door ziekte niet buitenhuis kan gaan.
Het is wel spijtig dat Belgische klanten niet kunnen betalen met Klarna in 3 termijnen.
Beoordeling melden
9 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Fijn dat alles heel is ontvangen.
Beoordeling melden
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn opmerking werd goed ontvangen en hier werd ook meteen wat mee gedaan.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.