mr-at.nl- Logo - Beoordelingen

mr-at.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

ongeldig

mr-at.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij mr-at.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Beoordelingen voor mr-at.nl

4 mei 2023

Alles klopt

Snelle bezorging, goed verpakt. Deze Elitebook 850 G2 is een 'B-grade'. Dat was bij de bestelling wel even spannend. Het blijkt toch een fraaie laptop. Een Elitebook waardig. Geen deuken of krassen, slechts slijtplekken rond de USB-poorten en langs de onderrand van het toetsenbord. Kwaliteit/prijs verhouding uitstekend. Een volgende keer ga ik zeker weer voor mr-at.nl
TB
Tom B.
Zoetermeer
1 nov 2023

Een blije klant

Het product en de snelle verzending zijn prima. De bezorgdienst laat echter te wensen over. De bezorging werd eerst verlaat, en om 17u09 was de status dat de bezorging niet gelukt was omdat er niet opengedaan werd. Mijn vrouw stond al die tijd te koken voor het raam naast de voordeur en ik zat in de huiskamer. Typisch geval van geen zin meer van de bezorger. Die kwam de volgende dag wel, alleen een beetje vroeger dan het opgegeven tijdslot. De verpakking was bombestendig, dus alles was gelukkig heel aangekomen. De kwaliteit van de monitor is waanzinnig mooi. Ik denk dat er een nieuw paneel in zit. Hij matcht heel goed met mijn andere scherm. Een blije klant dus.
Antwoord van mr-at.nl
Beste Tom, Hartelijk dank voor jouw feedback. Wij gaan hiermee graag aan de slag richting onze vervoerder. Goed om te lezen dat je blij en tevreden bent over het door jou aangeschafte product. We willen je hartelijk bedanken voor de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Mr.@
27 jul 2023

een goede site met goede producten voor een schappelijke prijs

product snel geleverd, leuke modelen voor een schappelijke prijs. bestelde een https://mr-at.nl/2253525-lenovo-lenovo-thinkstation-c30-xeon-e5-2609-12gb-2tb-hdd-w10p-grade-b.html had zeer veel extras voor die prijs. en de klanten service was ook zeer snell berijkbaar, en heeft mij snel geholpen met de vraagen die ik nog had. kortom een goede site met goede producten
26 nov 2023
Snelle levering, uitstekende hardware, zelfs cosmetisch beoordeelde 'B grade' zag er erg goed uit. Prijzen zijn uiterst aantrekkelijk. Genoeg reden om hier van tijd tot tijd iets aan te schaffen. Ooit een defekte voeding gehad en men ging akkoord met mijn voorgestelde oplossing welke niet allerdaags was. Top zaak.
Goede kwaliteit Dell laptop ontvangen. Alleen de bezorging van UPS was niet zo goed. Ze hadden de laptop op het verkeerde adres afgeleverd op 57 inplaats van huis nummer 67 bij mij in de straat . Maar gelukkig zijn er eerlijke mensen. Dus heb ik mijn laptop toch noch ontvangen.
28 jun 2023

Advies aanschaf laptop

Mijn zoon had een computer voor school nodig voor autocad en 3D tekenen. Op basis van de specificaties die door school werden aangeleverd kregen we snel antwoord met de mogelijke laptops. Laptop is snel geleverd. De A-grade ziet er goed uit en de installatie ging gemakkelijk.
28 jun 2023
Beste Edwin, Dankjewel voor jouw mooie woorden. Fijn om te vernemen dat de laptop bevalt. Geniet van jouw aankoop Mr@
9 aug 2023
Fijne ervaring gehad met mr-at! Pc besteld voor de jongste zoon, kwam zeer goed verpakt en binnen de twee dagen thuis aan. Eens aangesloten, meteen getest en ingesteld. Je zag er niet aan dat het een refurbished is! Een dikke aanrader!
3 okt 2023

Telefoon

De ip telefoon die ik besteld had kwam snel, echter zonder stroomtoevoer. Over gebeld en zou poi moeten zijn maar dat werkte niet. Losse dure adapter moeten bestellen. Verder wel correct, ook aan de telefoon.
3 okt 2023
Beste Jeroen, Dankjewel voor jouw 4 sterren beoordeling. We hopen dat je veel profijt hebt van jouw aanschaf. Met vriendelijke groet, Mr.@
16 aug 2023
Snel antwoorden op mails, toestel aangegeven als A, dan vraag ik me af wat een A+ nog beter zou kunnen zijn. Over de levensduur kan ik nog niets zeggen wegens te vroeg, maar tot hier toe zeer positief.
16 aug 2023
Beste Koen, Dank voor jouw bestelling en positieve terugkoppeling op onze service. Het wordt erg gewaardeerd. Geniet van jouw aanschaf. Met vriendelijke groet, Mr.@
20 jul 2023
Al bijna 20 jaar koop ik artikelen bij mr-at.nl. Computers, laptops, iphone, beeldschermen. Als er iets mee is wordt het altijd top geregeld. Als ik iets nodig heb kijk is altijd eerst bij mr-at.
20 jul 2023
Hi Gezina, Wauw!! dat is een mooie recentie, heel erg dank hiervoor!! Fijn dat wij jou al 20 jaar van dienst kunnen en mogen zijn. Geniet van je laatste aankoop!! Hartelijke groet van Mr.@

Betrouwbare webshop

Snel. Waar voor je geld, dus vriendelijk geprijsd. Vriendelijke mensen (ik heb eerst telefonisch contact gehad). Betrouwbaar, het product was geheel compleet en volgens beschrijving, incl. voeding.
Antwoord van mr-at.nl
Beste Albert, Heel erg bedankt voor jouw 5 sterren-review en positieve terugkoppeling. We hopen dat je veel plezier hebt van het product. Wellicht mogen wij jou n de toekomst vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Mr@
16 okt 2023
Ik heb telefonisch een heel goed advies gekregen over de aanschaf van een nieuwe laptop en de volgende dag had ik hem in huis. Keurig en helemaal nagekeken. Ik ben er erg tevreden over.
17 okt 2023
Beste Gerben, Dank je wel voor jouw 5 sterren review en positieve terugkoppeling. Leuk om te lezen dat je het advies als prettig hebt ervaren en dat je tevreden bent over de geleverde kwaliteit. We hopen dat je veel plezier hebt van jouw aanschaf. Met vriendelijke groet, Mr.@
21 okt 2023

snellee levering zeer goed verpakt

snellee levering , en zeer maar dan ook zeer goed verpakt soms self a beetje te veel beshcerming maar betere teveel dan te weining :P goede service alsje belt met vragen
Antwoord van mr-at.nl
Beste Jean Paul, Wauw!! Dankjewel voor deze mooie woorden en 5 sterren beoordeling. We gaan er vanuit dat je veel kijkplezier hebt met de monitor. Met vriendelijke groet, Mr.@
4 sep 2023
Goed bedrijf! Ik had een laptop gekocht die achteraf toch niet geschikt bleek. Retourproces ging soepel en ik had een dag later al een terugstorting van het geld.
4 sep 2023
Beste Annemiek, Dank voor je 5 sterren! ondanks dat we je niet hebben kunnen helpen aan een geschikt product. We hopen je in de toekomst wel van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Mr.@
KS
Koop S.
Damwald
19 jul 2023
Laptop werd snel bezorgd, maar er bleek iets mis, teruggestuurd en na retour ver- werking snel terug en nu werkt die prima. Alles binnen een week, dus super.
20 jul 2023
Beste Koop, Goed om te vernemen dat het probleem wat je ervaart hebt naar volle tevredenheid is opgelost. Dank voor jouw lovende woorden. Geniet van jouw aankoop!! Mr.@
24 nov 2023

Goede service

BEsteld en netjes afgeleverd maar de voeding bleek defect. Zonder problemen een andere voeding opgestuurd. Goede service dus.
5 okt 2023

Uitstekende Monitor

Mooie werkende monitor voor een klein prijsje. Ik kreeg er zelfs een DisplayPort kabel van uitstekende kwaliteit bij.
RB
Ron B.
Winkel
2 mei 2023
Heb een refurbished laptop gekocht bij mr-at en hij ziet er spiksplinternieuw uit. Heel blij met de aankoop.

Geen probleem!

Had de info niet goed gelezen! Product was anders dan ik had gedacht. Retourzenden was geen enkel probleem.
25 okt 2023
Beste Ulf, Hartelijk dank voor de 5 sterren, jammer dat het product niet voldeed aan jouw eisen. Goed om te lezen dat ook ons retourproces jou goed bevallen is. Wellicht kunnen we je in de toekomst weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Mr. @
2 jul 2023
Klantvriendelijkheid, snelle reactie, snel oplossing aangeven bij defect product. Kortom , Top
6 jul 2023
Beste Wilco, Dank voor jouw feedback. Fijn om te lezen dat we het probleem voor je hebben kunnen oplossen. Geniet van jouw aankoop!! mr@