Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nl

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.081 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2019
Nikostore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Nikostore.nl

Levering duurt echt belachelijk lang. Op de site staat een levertermijn van 2 weken vermeld. Reken gemakkelijk 4 weken of langer eer je bestelling toekomt.
Antwoord van Nikostore.nl
Geachte heer Boven, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling helaas later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Door de feestdagen en extreme drukte in ons magazijn is er een vertraging ontstaan. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
Nette en correcte levering, volgens opgegeven levertijd. Goed verpakt en voldoet aan de verwachting wat betreft het product.
Goed spul en snel geregeld en geleverd
Krijgt wat men besteld en binnen redelijke termijn. Prijs/kwaliteit oké
goeie website snelle levering
1 jan 2024
26 dec 2023
Duidelijke website met precies dat benodigde onderdeel!
SG
Sylvia G.
Ingelmunster
alles zoals beschreven. Snelle levering hoewel in het weekend besteld, maandag reeds geleverd
Snelle en goede levering.
3 dec 2023

Top

Snelle service en super blij met mijn nieuwe zwarte afdekraampjes
Snelle levering. Spullen zoals beloofd.
Snel advies per mail en snelle levering
25 nov 2023
25 nov 2023
Bestelling is nog steeds niet toegekomen na 3 weken terwijl materiaal wel op voorraad was...
Antwoord van Nikostore.nl
Geachte heer/mevrouw Rymen, bedankt voor uw review. U heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 1-2 weken, uw bestelling is binnen deze verwachte levertijd verstuurd. Volgens de Track & Trace is het pakket op 22 november bij u bezorgd. Wij hebben u zojuist een mail hierover gestuurd, mocht u het pakket niet ontvangen hebben, zou u hier dan op willen reageren? Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
ET
Erik T.