Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29-10-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
Nikostore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Nikostore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-10-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor Nikostore.nl

172 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Fast delivery, great price, accurate order fulfilment. My one criticism is of the delivery firm. I live down a 50m drive, and there is currently building work being done. Both times your parcels arrived the delivery person left in on a pile of rubble rather than walk the extra 10m to the house entrance. Lucky a builder spotted them or they would have been thrown away with the building waste.

Een normale webshop, niets bijzonders om aan klantenbinding te doen. Overdoos in in een grotere doos ingepakt en de deksel eraf gescheurd. Geen super klantbeleveing terwijl mijn verwachting toch was dat ik iets moois aan het kopen was om mijn huis aan te kleden. Toch een tweede keer besteld omdat als je met een serie begonnen bent dit af wilt maken. Terwijl ik de uitnodiging krijg om een review te schrijven zit ik teleurgesteld op een derde zending te wachten die zonder berichtgeving niet verzonden wordt (want geen track&trace nog ontvangen). Op het moment van bestellen waren alle producten op voorraad en nu staan ze op rood. Zijn mijn producten aan een belangrijkere klant verstuurd en moet ik nu wachten terwijl de elektricien nu bij mij in huis aan het installeren is? Helaas ook geen snelle afhandeling van mijn mail met de vraag mij een update te geven. Ik begrijp dat mijn review gekleurd is, ben ook zeer tevreden over het product zelf, maar de logistieke afhandeling is zeker ook belangrijk en een 24 uurs levering helemaal niet nodig maar verwachtingen na komen wel!

Beoordelingen voor Nikostore.nl

Goede telefonische ondersteuning en snelle levering. Zocht een oplossing voor onder de tuinoverkapping, Hydro mooi en flexibel product.
Bijzonder snelle en correcte levering
Goede service en snelle levering 👍
Kwaliteit en snelle behandeling.
Top product, snelle levering!
snelle levering
Vlotte levering
Fijne service
Artikel beschrijving is niet voldoende. Mijn verlichting voldeed compleet binnen de specs van de dimmer, echter blijkt de dimmer toch niet geschikt. Daardoor dubbel werk en moet ik retour kosten betalen, dit omdat de website niet voldoende informatie omtrent de dimmer beschrijft.
Antwoord van Nikostore.nl
Geachte heer Willeboordse, Vervelend dat u de informatie niet voldoende vindt. Een dimmer is een lastig product. Ook al valt de verlichting binnen de product verificaties, kan het nog voorkomen dat de dimmer geen match is met de verlichting. De hoeveelheid lampen kan bijvoorbeeld meewerken, of het dim-profiel van de verlichting. Hierdoor raden wij eigenlijk altijd de "luxere" dimmer aan. Deze heeft meer opties, en werkt beter in combinatie met veel lampen. Mocht u hier meer informatie over willen, zodat iemand mee kan kijken, kunt u altijd contact met de klantenservice opnemen. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
Vlotte bestelling en levering sneller dan verwacht
Fijn om een bestelling geplaatst te hebben
Overzichtelijke site en top producten.
Snelle levering en top aftersales
Alles professioneel afgehandeld.