Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nl

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.031 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2019
Nikostore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jul 2023
Prima en goede spullen. Wel kan de uitleg en hulp m.b.t. de diverse componenten die je nodig hebt bij bv netwerk onderdelen beter. Het blijkt namelijk dat in tegenstelling tot bij een WCD niet 1 afdekraam onderdeel nodig hebt, maar 2 onderdelen en dat word nergens duidelijk vermeld. Moest daardoor 2 bestellingen doen.

21 aug 2023
Omdat het bestelde product maar niet geleverd werd ben ik bij de klantenservice aan de bel gaan trekken. Deze hield mij wekelijks keurig op de hoogte dat het product nog steeds niet geleverd was door de leverancier. Vervolgens kwam het bericht dat er slechts 3 van de 6 producten leverbaar waren. Deze zijn naar mij verzonden en de rest gecrediteerd. Wie schetst mijn verbazing toen ik op de site van de leverancier zag staan dat er een vervangend product leverbaar was. Toen ik Nikostore daarop wees hebben zij onmiddellijk het boetekleed aangetrokken. Ik heb na bestelling van de overige exemplaren keurig de verzendkosten gecrediteerd gekregen. Maar er valt in het proces best nog het een en ander te verbeteren....
HV
Hubert v.
Hilversum

Beoordelingen voor Nikostore.nl

Snel geleverd. Meeste dingen waren niet allemaal in voorraad maar ze hebben alles samen gestuurd wat heel fijn was. Dank u wel.
Top
Blijkbaar had ik verkeerd huisnummer opgegeven. Pakje werd opnieuw opgestuurd zonder problemen. Prima service.
18 jan 2024
Fijne samenwerking - eerlijke producten. Wel een lange wachttijd- maar dat wordt vooraf aangegeven.
Keurige geholpen door de klantenservice, daarna een snelle levering van de producten

Super snel, wel stevige prijzen

Super snel! Helaas niet de goedkoopste…
De snelle levering en goede prijs
Heldere website, snelle levering.
10 feb 2024
Alles verlopen zoals het moet
27 jan 2024
Snelle en correcte levering.
21 jan 2024
Snel besteld, snel geleverd