Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
Nikostore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Nikostore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor Nikostore.nl

162 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 jun. 2022
Fast delivery, great price, accurate order fulfilment. My one criticism is of the delivery firm. I live down a 50m drive, and there is currently building work being done. Both times your parcels arrived the delivery person left in on a pile of rubble rather than walk the extra 10m to the house entrance. Lucky a builder spotted them or they would have been thrown away with the building waste.

8 apr. 2022
Een normale webshop, niets bijzonders om aan klantenbinding te doen. Overdoos in in een grotere doos ingepakt en de deksel eraf gescheurd. Geen super klantbeleveing terwijl mijn verwachting toch was dat ik iets moois aan het kopen was om mijn huis aan te kleden. Toch een tweede keer besteld omdat als je met een serie begonnen bent dit af wilt maken. Terwijl ik de uitnodiging krijg om een review te schrijven zit ik teleurgesteld op een derde zending te wachten die zonder berichtgeving niet verzonden wordt (want geen track&trace nog ontvangen). Op het moment van bestellen waren alle producten op voorraad en nu staan ze op rood. Zijn mijn producten aan een belangrijkere klant verstuurd en moet ik nu wachten terwijl de elektricien nu bij mij in huis aan het installeren is? Helaas ook geen snelle afhandeling van mijn mail met de vraag mij een update te geven. Ik begrijp dat mijn review gekleurd is, ben ook zeer tevreden over het product zelf, maar de logistieke afhandeling is zeker ook belangrijk en een 24 uurs levering helemaal niet nodig maar verwachtingen na komen wel!

Beoordelingen voor Nikostore.nl

7 nov. 2022
Ruim assortiment van producten. Verzenden duurt wat langer dan we tegenwoordig gewend zijn.
Groot assortiment, goede beschrijving en snel geleverd
4 nov. 2022
top , binnen de 2 dagen ontvangen
10 nov. 2022
Lekker snel en paste ook nog
precies zoals afgesproken
van Nic R.
Snelle adequate levering
12 nov. 2022
6 nov. 2022
5 nov. 2022
31 okt. 2022
9 nov. 2022
Bestelling al 2 keer de levering uitgesteld.
Antwoord van Nikostore.nl
9 nov. 2022
Geachte heer Bombeeck, de order die u geplaatst heeft hebben wij de volgende dag verstuurd. Helaas zien wij dat PostNL de bezorging al twee keer niet gehaald heeft. Zou u contact met de klantenservice op kunnen nemen? Dan kan er een onderzoek gestart worden, en gaan wij het voor u oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Nikostore.nl
17 okt. 2022
Degelijke en duidelijke webshop! Snelle afhandeling en correcte levering.
19 okt. 2022
Ruime keuze, vlotte en snelle verzending.
23 okt. 2022
Snelle levering goed verpakt.
6 okt. 2022
Snel en simpel te bestellen.
24 okt. 2022
21 okt. 2022