Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.147 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Nikostore.nl

Duidelijke site en leveren correct. Alleen dat oog dat je aankijkt op de home pagina krijgt 1 ster, de rest van de site en afwikkeling van orders een dikke 5 sterren.
29 jun 2024
Mooie prijs. Veel op voorraad. Spijtig dat ik wel eventjes heb moeten wachten doordat er 1 stukje niet voorradig was.
11 jul 2024
correcte behandeling en uitleg hoe product gemonteerd moest worden en aangesloten .
Snel geleverd en de producten voldoen geheel aan de verwachting.
Snelle levering goed product
8 jul 2024
Correcte en snelle levering .
11 jul 2024
Mooie spullen snel geleverd.
2 jul 2024
A. D.
Schijndel
3 jul 2024
28 jun 2024

Prijzen zijn prima, verzending minder

Prijzen zijn prima, ze ogen wel authentiek. Zijn allemaal los in een grote doos gegooid zonder verpakkingen of enig beschermend materiaal. Zonder documentatie was het ook even puzzelen hoe het hydro stopcontact in elkaar vastgezet moet worden, blijkbaar een klik systeem zonder schroeven.
Antwoord van Nikostore.nl
Beste heer De Zeeuw, Wat vervelend om te horen dat de verpakking niet voldeed aan de verwachting en dat de onderdelen los in de doos lagen. Dit is zeker niet de standaard die wij nastreven. Mochten er artikelen beschadigd bij u binnen zijn gekomen, zou u dan zo vriendelijk willen zijn dit bij ons te melden? Uiteraard zullen wij dit netjes voor u oplossen. De beschikbare documentatie van de Hydro serie staat op de website. Fijn om te horen dat de installatie inmiddels gelukt is. Mocht u vragen hebben over een artikel of de installatie hiervan kunt u uiteraard bij ons terecht. Met vriendelijke groet, team Nikostore.nl