Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nl
Beoordelingen:

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.088 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Nikostore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Nikostore.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(7)
(2)
(3)
Resetten
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooi afgewerkt product , alleen jammer van de beschadiging van de grondplaat. Doos was beschadigd en dus jammer genoeg ook de grondplaat.
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
2 apr 2024
Geachte heer D’Herdt, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de grondplaat beschadigd is tijdens het transport, onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij u een email gestuurd, ik verneem graag of u geholpen bent met een nieuwe grondplaat. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alle schakelaars zijn zonder spreidklemmen
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
22 apr 2024
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw review. De schakelaars die wij verkopen zijn geschikt voor de Nederlandse markt, in Nederland zijn geen spreidklemmen (meer) nodig en worden schakelaars met schroefbevestiging vastgemaakt. Ik zie echter dat u in België woonachtig bent, hierdoor heeft u wel spreidklemmen nodig. Dit is echter niet iets wat wij (als Nederlandse) webshop kunnen aanbieden. Dit artikel wordt namelijk alleen aan Belgische firma's verkocht. Uiteraard is het mogelijk om het artikel te retourneren. Met vriendelijke groet, Nikostore.nl
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Toch wel vrij hoge bezorgkosten.
Beoordeling melden
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geef door wanneer er een voorraadsverschil is , en de opgegeven levertijd niet gehaald wordt . Nu heb ik zelf moeten mailen waarom het niet geleverd werd. Dat kan je beter voor zijn door als Nikostore zelf snel te reageren , is wel een stuk klantvriendelijker .
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
2 feb 2024
Geachte heer Geven, bedankt voor uw review. Helaas krijgen wij geen melding bij een voorraadverschil, we proberen de levertijd van alle orders te controleren maar helaas zijn er dan alsnog voorraadverschillen waar wij pas te laat achter komen. We hopen dit in de toekomst automatisch te kunnen ondervangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
HV
Hubert v.
Hilversum
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Valt te verbeteren

Omdat het bestelde product maar niet geleverd werd ben ik bij de klantenservice aan de bel gaan trekken. Deze hield mij wekelijks keurig op de hoogte dat het product nog steeds niet geleverd was door de leverancier. Vervolgens kwam het bericht dat er slechts 3 van de 6 producten leverbaar waren. Deze zijn naar mij verzonden en de rest gecrediteerd. Wie schetst mijn verbazing toen ik op de site van de leverancier zag staan dat er een vervangend product leverbaar was. Toen ik Nikostore daarop wees hebben zij onmiddellijk het boetekleed aangetrokken. Ik heb na bestelling van de overige exemplaren keurig de verzendkosten gecrediteerd gekregen. Maar er valt in het proces best nog het een en ander te verbeteren....
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
23 aug 2023
Beste heer Van Mastrigt, Bedankt voor uw feedback. We zullen hiermee intern aan de slag gaan. Met vriendelijk groet, NIkostore.nl
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte bezorging door Post-NL.

Dit is geen beoordeling voor de artikelen die ik ontvangen heb want die zijn heel goed , maar de bezorging door Post-NL was uitermate slecht. De artikelen zijn niet op het gewenste adres bezorgd maar rechtstreeks naar een Post-Nl service punt gebracht op 5 km afstand. Ik vind dit geen steil hebben want ik ben aangewezen op openbaar vervoer.
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
20 jun 2023
Geachte heer Ton, wat vervelend dat u het pakketje zo ver van uw huis geleverd heeft gekregen. Ik zou u willen adviseren om deze klacht door te geven aan PostNL. Zij kunnen hier een melding van maken en ervoor zorgen dat u gekoppeld wordt aan een punt dichterbij. Helaas kunnen wij dit niet. Het is fijn om te horen dat de bestelling wel naar wens is. Met vriendelijke groet, team Nikostore.nl
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt echt belachelijk lang. Op de site staat een levertermijn van 2 weken vermeld. Reken gemakkelijk 4 weken of langer eer je bestelling toekomt.
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
11 jan 2024
Geachte heer Boven, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling helaas later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Door de feestdagen en extreme drukte in ons magazijn is er een vertraging ontstaan. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog steeds niet toegekomen na 3 weken terwijl materiaal wel op voorraad was...
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
27 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Rymen, bedankt voor uw review. U heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 1-2 weken, uw bestelling is binnen deze verwachte levertijd verstuurd. Volgens de Track & Trace is het pakket op 22 november bij u bezorgd. Wij hebben u zojuist een mail hierover gestuurd, mocht u het pakket niet ontvangen hebben, zou u hier dan op willen reageren? Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
27 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retour

Betalen voor retourzending is niet van deze tijd. 95% van de webwinkels doet dit gratis
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
28 jul 2023
Geachte heer Adjodhia, als u de gehele bestelling terugstuurt ontvangt u ook het gehele orderbedrag (en dus eventueel betaalde verzendkosten) terug. De kosten voor het terugsturen van een retour zijn echter inderdaad voor de klant. 'Gratis' retourzending bestaat namelijk niet, de kosten hiervoor moeten linksom of rechtsom betaald worden. Vaak wordt dit in de verkoopprijs verrekend. Wij hebben ervoor gekozen om dit niet te doen om zo de verkoopprijzen scherp te kunnen houden. Wij hopen dat de producten naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen centrale afdekplaat voor standaard dimmers
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
3 jul 2023
Geachte heer Assen, de dimmerknoppen van Niko zijn inderdaad alleen geschikt voor Niko dimmers. Bij de dimmerknoppen kunt u vinden welke type dimmers hiervoor geschikt zijn. Hopelijk zijn de rest van de bestelde producten naar wens. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Alleen afdekplaat voor eigen dimmers
Beoordeling melden
Antwoord van Nikostore.nl
29 jun 2023
Geachte heer Assen, de dimmerknoppen van Niko zijn inderdaad alleen geschikt voor Niko dimmers. Bij de dimmerknoppen kunt u vinden welke type dimmers hiervoor geschikt zijn. Hopelijk zijn de rest van de bestelde producten naar wens. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden