Tropictrees.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden464 beoordelingen in totaal

4 sep 2023
Het uitzoeken via foto's in de app ging heel makkelijk en ik kreeg goede adviezen over welke olijfboom het beste in mijn perk van 1 meter breed zou passen. De boom is echt heel mooi en groter en dikker dan ik had gedacht. Ik ben er superblij mee! Er zitten hier en daar olijfjes in. Het vervoer duurde iets langer dan verwacht maar dat is gelukkig allemaal uiteindelijk goed gekomen.

18 jul 2023
Dpd is waardeloos! Zou zaterdag boom krijgen maar ze kwamen niet eens voor de deur! Toen kon ik kiezen voor een afhaalpunt, hebben ze ook daar niet afgezet, zaterdag en maandag ook niet. Nu is dinsdag einde middag nog niets gezien. 5x naar afhaalpunt gegaan zonder resultaat. Jammer dat ze niet aan zijn woorden zich houden!

Beoordelingen voor Tropictrees.nl

Bestelling nog steeds niet aangekregen
17 feb 2024
Uitstekende service en een levering goed opgelost dat deze toch op tijd is geleverd.
JL
jo l.
Meerssen
zeer mooie struik , snel geleverd, goed verpakt, gunstige prijs

Mooie plant die bovendien snel geleverd werd.
Snelle levering.
Goede service
Slechte verzendmethode,duurt meer als 1.5 week voordat het binnen komt. Zou een andere verzender gebruiken.
4 sep 2023

Mooi volle Olijf pon pon

18 jun 2023

Snel en vriendelijk afgehandeld

Dag later kreeg ik al een telefoontje dat ze de palmboom kwamen bezorgen. Tot op de juiste plekje gebracht. Tips meegekregen om goed te verzorgen. Snelle bezorging en vriendelijk personeel
30 jun 2023
snelle levering in een stevige verpakking. Minimale schade aan de plant die er verder heel gezond uit ziet. Bij het verpotten was ook heel duidelijk een goed doorwortelde kluit te zien. Heel blij met mijn aankoop.
Snelle bezorging, goed plantmateriaal, goede verpakking en info.
27 okt 2023
Prachtige druif ontvangen, goed verpakt
Kwaliteit en snelheid levering super

Mooie producten en snelle levering.

De bestelling werd erg snel geleverd en de producten waren mooi. Voldeden aan de verwachting en de afmetingen van de planten waren super. Blij mee!
Prima, product snel in huis.
Mooie plant
30 aug 2023
Snelle levering en zat goed verpakt Ook was de boom mooi van grootte/ kwa prijs !
11 aug 2023
Zeer tevreden.. mooi sinaasappelboompje gekocht en mest ...