Tropictrees.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
Tropictrees.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Tropictrees.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor Tropictrees.nl

46 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 jul. 2022
Wij zijn zeer tevreden van de het geleverde prachtexemplaar xxl pon pon olijfboom! De hele regeling is correct afgehandeld van aankoop tot en met de levering in België, dank aan de vriendelijke bekwame transporteur! Supertevreden!!

17 jun. 2022
alhoewel dit niet aan topictrees ligt duurt de verzending vrij lang bijna 5 werkdagen hetgeen vrij lang is voor een levende plant

Beoordelingen voor Tropictrees.nl

16 aug. 2022
Heel mooie plant voor een super prijs en daarnaast erg zorgvuldig geleverd. Ben zeer tevreden over jullie dienstverlening.
10 aug. 2022
1e keer online een plant besteld, netjes verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd. Super. Plant ziet er goed uit.
15 aug. 2022
van ROB Z.
Nog moeier als op de foto en goed verpakt.
9 aug. 2022
16 aug. 2022
15 aug. 2022
8 aug. 2022
11 apr. 2022
We hebben voor onze mediterrane tuin hier wat bomen en een palm aangeschaft. Keurig op afroep bezorgd. Alleen het transportbedrijf stuurde iemand met een vrachtwagen zonder laadklep en heftruck, slim he! Gelukkig een aardige medewerker van VERGLASCO in Winterswijk die voor ons even de pallet uit de vrachtwagen heeft gehaald. De service en kennis van Tropictrees is zeer goed. We zijn heel goed geïnformeerd en er werd alle tijd genomen zodat wij rustig onze keuzes konden maken. Een ding is zeker, we hebben nog zeker wat nodig en dat gaan we ook zeker bij Tropictrees halen.
1 mei 2022
Ben ondertussen een aantal keren bij Tropic Trees geweest. De 1e keer als oriëntatie en deskundige informatie inwinnenbij Hugo en Niels. Daarna (in 3 keer) mooie verschillende grote en kleine palm(bomen), italiaanse totem-cipressen, toscaanse klimjasmijn en de lagerstroemia indico struiken aangeschaft. Wat niet in de auto past word op afspraak netjes op de afgesproken plek neergezet. Ik zal er regelmatig een kijkje blijven nemen en mischien zijn er dan wel weer andere soorten te bewonderen of te verkrijgen.
9 mei 2022
Op bevrijdingsdag verveelde ik mij en dus op zoek gegaan naar een blijmakertje, die vind ik altijd wel bij tropic trees, mijn schoondochter en kleinzoons gingen even relaxen in de hangmatten, moe als zij waren van het festival waar ze net vandaan kwamen. Uiteindelijk ben ik geslaagd met een granaatappelboom en nog een plant, mijn tuin begint er op te lijken, nog lang niet uitgekocht met zoveel keuze. O ja, heel vriendelijk en behulpzame medewerkers die alle tijd voor je nemen, was een mooi uitje.
9 apr. 2022
Palmboom Bismarckia-Nobilis Altijd weer een uitdaging blauwkleurig blad te vinden. Bij Tropictrees in Hengelo was het raak. Een prachtige Palmboom Bismarckia-Nobilis gekocht met korting. Mooi terrein om tussen tropische planten te dwalen. Personeel is vriendelijk, vrolijk en grappig. Moest de Palm nog wel even binnen zetten i.v.m. -5 graden vorige week maar nu staat hij op z’n plek. Foto’s te zien op Google revisie. AtlaAndFriends
12 apr. 2022
mooie planten geleverd. enige verwarring omtrent bezorging ( ik had gebeld en gevraagd voor latere levering en men zou mij op de hoogte houden) week later : opeens gaat de bel .... de planten !! N.B.: aandachtspuntje tbc Tropictrees chauffeur had er duidelijk geen zin om klantvriendelijk gericht te zijn tijdens het lossen; na wat aandringen werd de pallet van 100kg!! toch op de oprit gezet hetgeen ook heel goed mogelijk was
18 jul. 2022
8 feb. 2022
Wie had dat jaren geleden gedacht: een boom via online bestellen. Je hebt nu geen grote auto meer nodig om het te vervoeren. De olijfboom werd in een doos bezorgd. Netjes ingepakt (in plastic, karton en met een bamboe stok om de boom goed recht te houden) om beschadigingen te voorkomen. De boom ziet er erg mooi uit en komt helemaal overeen met de foto van de website. Erg blij mee!
12 jun. 2022
Bestellen was heel simpel en direct na de bestelling ontving ik een order bevestiging gevolgd door een berichtje met de melding dat de bestelling klaar stond voor verzending. Twee dagen later volgde bericht dat de bestelling onderweg was! De boom zag er bij levering top uit en dankzij de tips op de site gaat het met de verzorging ook zeker lukken
20 apr. 2022
Een minpuntje: je kunt geen account aanmaken waardoor je geen historiek van uw aankopen hebt. En dat is jammer, zeker als je geregeld aankopen wilt doen. Ben ervan overtuigd dat daardoor het sommige mensen weerhoudt om bij jullie te bestellen. Het is goed dat ik van iemand anders, die net bij jullie had besteld, wist dat het goed was.
20 apr. 2022
Mooie bomen! Bezorgd op de dag dat we graag wilden, daar was speciaal door Ron opgelet. De bezorger was zo lief om mij even te helpen de bomen in de achtertuin te krijgen. Later was het nog wel een uitdaging om de hoogste van 2,5 meter te plaatsen, maar het is gelukt en het staat er prachtig bij. Dank jullie wel!
8 feb. 2022
Ik was op zoek naar een wat grotere sinaasappelboom en citroen. Qua citroenbomen waren de grote uitverkocht. Dat was jammer. Wel een mooi kleiner exemplaar gekocht. Had na levering nog een aantal vragen over de bomen en die werden vervolgens snel opgepakt en opgelost.