Tropictrees.nl

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden443 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2022
Tropictrees.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Het uitzoeken via foto's in de app ging heel makkelijk en ik kreeg goede adviezen over welke olijfboom het beste in mijn perk van 1 meter breed zou passen. De boom is echt heel mooi en groter en dikker dan ik had gedacht. Ik ben er superblij mee! Er zitten hier en daar olijfjes in. Het vervoer duurde iets langer dan verwacht maar dat is gelukkig allemaal uiteindelijk goed gekomen.

8 jun 2023
Laat ik allereerst zeggen dat de boom die ik binnen heb gekregen supervet is, en ik er echt heel blij mee ben!!! Echter heb ik ook een paar minpuntjes. De boom is heel aangekomen, maar de manier waarop de boom verpakt is is erg karig. De takken zijn echt in de doos gefrot, waardoor een hoop bladeren en een paar uiteindes afgebroken waren, wat schorst eraf is gekomen, en het lijkt ook wel alsof de bovenste takken afgesnoeid zijn om hem toch in de doos te krijgen. Daarnaast had ik ook een zak grond erbij besteld die tegen de stam van de boom aan rustte. Heb de boom inmiddels bijgesnoeid, en hij ziet er nu echt top uit, maar het verpakken mag echt beter.

Beoordelingen voor Tropictrees.nl

24 apr 2023
24 apr 2023
18 apr 2023
8 jun 2023

Megacoole boom, maar nog wel wat verbeterpuntjes

18 jul 2023
Dpd is waardeloos! Zou zaterdag boom krijgen maar ze kwamen niet eens voor de deur! Toen kon ik kiezen voor een afhaalpunt, hebben ze ook daar niet afgezet, zaterdag en maandag ook niet. Nu is dinsdag einde middag nog niets gezien. 5x naar afhaalpunt gegaan zonder resultaat. Jammer dat ze niet aan zijn woorden zich houden!
1 mei 2023

Eerst in model gesnoeid.

Ondanks de pijlen op de doos was wel duidelijk dat de boom op zijn kop had gestaan. Daarbij was de boom niet bijzonder mooi dus heb ik 'm eerst wat gesnoeid om er een beetje model in te brengen.
28 jun 2023
Hoi vond de plan een beetje oud jammet
17 mei 2023
12mei verzonden, nog steeds niets ontvangen..