Tropictrees.nl

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden443 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2022
Tropictrees.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Het uitzoeken via foto's in de app ging heel makkelijk en ik kreeg goede adviezen over welke olijfboom het beste in mijn perk van 1 meter breed zou passen. De boom is echt heel mooi en groter en dikker dan ik had gedacht. Ik ben er superblij mee! Er zitten hier en daar olijfjes in. Het vervoer duurde iets langer dan verwacht maar dat is gelukkig allemaal uiteindelijk goed gekomen.

8 jun 2023
Laat ik allereerst zeggen dat de boom die ik binnen heb gekregen supervet is, en ik er echt heel blij mee ben!!! Echter heb ik ook een paar minpuntjes. De boom is heel aangekomen, maar de manier waarop de boom verpakt is is erg karig. De takken zijn echt in de doos gefrot, waardoor een hoop bladeren en een paar uiteindes afgebroken waren, wat schorst eraf is gekomen, en het lijkt ook wel alsof de bovenste takken afgesnoeid zijn om hem toch in de doos te krijgen. Daarnaast had ik ook een zak grond erbij besteld die tegen de stam van de boom aan rustte. Heb de boom inmiddels bijgesnoeid, en hij ziet er nu echt top uit, maar het verpakken mag echt beter.

Beoordelingen voor Tropictrees.nl

Top zaak!

In de afgelopen jaren een aantal keer besteld bij tropic trees en tevreden. Nu wederom en is goed bevallen. Ook in het verleden bij vragen heel persoonlijk geholpen.

Aanrader

Snelle levering, goed verpakt, eerlijke prijs en bomen naar wens.
goede service , doe wel ze beloven , prachtige palm
Planten zijn goed aamgekomen. Geen gebroken takken
23 mrt 2024
Goede snelle levering. Netjes ingepakt
de kwaliteit, de prijs en de levering
30 mrt 2024
Prima product en keurig verpakt
Snelle levering goed verpakt
JL
jo l.
Meerssen
zeer mooie struik , snel geleverd, goed verpakt, gunstige prijs

Mooie plant die bovendien snel geleverd werd.
Snelle levering.
Goede service
17 feb 2024
Uitstekende service en een levering goed opgelost dat deze toch op tijd is geleverd.

frisse planten

snelle levering. frisse planten en al heel groot
Alles snel en goed verzorgd aangekomen
Prima, product snel in huis.
4 sep 2023

Mooi volle Olijf pon pon