Tropictrees.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden464 beoordelingen in totaal

4 sep 2023
Het uitzoeken via foto's in de app ging heel makkelijk en ik kreeg goede adviezen over welke olijfboom het beste in mijn perk van 1 meter breed zou passen. De boom is echt heel mooi en groter en dikker dan ik had gedacht. Ik ben er superblij mee! Er zitten hier en daar olijfjes in. Het vervoer duurde iets langer dan verwacht maar dat is gelukkig allemaal uiteindelijk goed gekomen.

1 jun 2024
Tot op heden mijn bestelling niet ontvangen en bij navraag ook geen reactie wanneer ik de levering kan ontvangen.

Beoordelingen voor Tropictrees.nl

17 apr 2024
Planten zijn goed aamgekomen. Geen gebroken takken
23 mrt 2024
Goede snelle levering. Netjes ingepakt
27 mrt 2024
de kwaliteit, de prijs en de levering
30 mrt 2024
Prima product en keurig verpakt
12 apr 2024
Snelle levering goed verpakt
28 mrt 2024
JL
jo l.
Meerssen
13 mrt 2024
zeer mooie struik , snel geleverd, goed verpakt, gunstige prijs
5 mrt 2024

Mooie plant die bovendien snel geleverd werd.
5 mrt 2024
22 mrt 2024
4 sep 2023

Mooi volle Olijf pon pon

7 sep 2023
Mooie plant maar de bladeren zijn een beetje stoffig en geel . Leek een beetje op een oude plant . Maar perfecte verpakking En verder goed verzorgd. Dus zal het met de plant ook wel goed komen
14 aug 2023
Bomen zien er gezond uit. Wel nog wat klei aangetroffen tussen de wortels. Wel jammer, maar niet aan jullie te verwijten: de bezorger heeft op mijn verzoek de dozen bij de voordeur gezet, maar twee schuin omhoog en twee op zijn kant. Gelukkig was ik niet veel later zelf thuis om de bomen weer rechtop te zetten.
30 jun 2023
snelle levering in een stevige verpakking. Minimale schade aan de plant die er verder heel gezond uit ziet. Bij het verpotten was ook heel duidelijk een goed doorwortelde kluit te zien. Heel blij met mijn aankoop.
29 nov 2023
Snelle bezorging, goed plantmateriaal, goede verpakking en info.
27 okt 2023
Prachtige druif ontvangen, goed verpakt
3 nov 2023
Kwaliteit en snelheid levering super
17 jul 2023

Mooie producten en snelle levering.

De bestelling werd erg snel geleverd en de producten waren mooi. Voldeden aan de verwachting en de afmetingen van de planten waren super. Blij mee!