golfdriver.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden885 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2021
golfdriver.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Snelle levering, duideljke website. Eigenlijk was alles goed. Enige tip die ik jullie kan geven is zorg voor een strakkere website, want de service en kwaliteit is zeer uitnodigend, maar de website vond ik persoonlijk nog wat rommelig ogen.

30 apr 2024
Slechte communicatie bij niet voorraad zijn van product. Snap niet dat een product te bestellen is en tegelijk niet op voorraad. Dat is kopersbedrog.

Beoordelingen voor golfdriver.nl

Was weer top, zoals altijd! Goede prijs en snelle verzending!
20 jan 2024

Alles klopte

Site klopte. Bestelling klopte. Levering super snel
Prima geregeld, van aanvraag tot ontvangst.
Goed product, snelle levering.
Goed en snel
17 feb 2024
RD
28 jan 2024
27 jan 2024
30 dec 2023

Snelle levering en ook de prijs was netjes!

Na eerder al eens wat een artikel persoonlijk had opgehaald kreeg ik toen al een goede indruk van het bedrijf en medewerkers. Dus nu een driver besteld voor een prijs waar ik deze nergens anders kon kopen en ook supersnel geleverd.
13 sep 2023
Binnen een uur antwoord op een email. dat vind ik heel goed. Daarna verontschuldigingen dat het niet met de bezorger mee kon, omdat ik gewoon te laat met bestellen was. Ik vind het super geregeld
Duidelijke site met goede info. Bestelling keurig op tijd geleverd. Drijfer zat goed verpakt in plastic lucht kussentje en een stevige kartonnen doos. Prima geregeld allemaal!
Bestelling ging vlot. De bestelling is goed te volgen. Betaling probleemloos. Ik ben tevreden over mijn bestelling. Niets te klagen.
23 sep 2023
Correcte levering helemaal volgens planning. Linkshandige dames PW moest apart besteld worden maar was geen probleem. Snelle levering
3 aug 2023

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Onlangs mooie rode Caloway golfhandschoenen gezien en besteld. Werden binnen enkele dagen geleverd en bevallen uitstekend.
1 jun 2023

goede kundige en uitgebreide telefonische info

De uitgebreide telefonische info door Wilco was vriendelijk, kundig en heel plezierig . De levering door hen was heel snel.
3 okt 2023

Alles toppie!!

Persoonlijk contact was erg goed, de snelle levering en de producten vervolgens ook dus al met al heel erg tevreden!
19 mei 2023
Groot assortiment en concurrerende prijzen, wat wil je nog meer. Daarnaast heldere communicatie en snelle verzending.
4 sep 2023
Zeer scherp in prijs en top service en snelle levering. Helaas doen ze geen fittingen. Voor de rest top!