nailbar.nl- Logo - Beoordelingen

nailbar.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden359 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2021
nailbar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Ruime keuze, goede prijzen met een deftige uitleg. Bestelling was snel geplaatst. Via Whatsapp nog een kleine wijziging aan gevraagd, allemaal geen probleem. Pakket was dezelfde dag nog verzonden en de dag nadien geleverd. Heel snelle levering dus, alle top. Volgende Gelish bestelling plaats ik hier terug!

Mijn bestelling is niet volledig. Ik kreeg mail maar de vervanging zat er niet in. Zie mail hier onder Bedankt voor je bestelling. De Abstract buffer 100/180 grit is helaas niet op voorraad. Ons excuses hiervoor. Wij zullen een vergelijkbare buffer leveren van een ander merk, zodat toch je bestelling vandaag de deur uit kan. Groetjes, Sanne (stagiaire) van Nailbar De rest is okay .

Beoordelingen voor nailbar.nl

19 mrt 2024
Fijne shop. Snelle levering en goede producten. De site is op de mobiel kan prettiger qua zoeken maar dit zegt verder niks over de producten en service.

Top!

Tot nu toe altijd tevreden qua assortiment, gebruiksgemak van de website en de snelle levering.
9 mrt 2024
Het feit dat ik vragen kon stellen en onmiddellijk antwoord kreeg, vond ik heel fijn!
Daar doen wij het voor! Fijn! Groetjes, team Nailbar
Geweldige producten, supersnelle levering, goede communicatie en oplossingsgericht!
Super, hier worden wij blij van! Bedankt voor je review! Groetjes, team Nailbar
Antwoord van nailbar.nl
Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet compleet is. Ons excuses hiervoor. Wij nemen contact met je op, om dit op te lossen. Groetjes, team Nailbar

So far so good

Beetje snelle (of misschien slimme ;)) verzending van een reviewmail. Ik heb de producten nog niet eens binnen.
Duidelijke site en snelle levering. Boek van Doug Schoon besteld een must voor elke nagelstylist!
Wat fijn om te horen, lief! Bedankt voor je review. Groetjes, team Nailbar
Heel goede service, aanpassingen en een kleine missing meteen opgelost.
10 feb 2024

Super goed advies

Vriendelijk, en goed deskundig advies,en super producten.
Wat fijn om te horen! Bedankt voor je review. Groetjes, team Nailbar
Duidelijke informatie en snelle levering
3 feb 2024
11 feb 2024
bestelling wordt laat geleverd…
Antwoord van nailbar.nl
Wat vervelend dat je bestelling laat is geleverd. Wij zien dat je op zaterdag 9 maart je bestelling hebt geplaatst. Wij zijn gesloten in het weekend. Maandag 11 maart is je bestelling direct opgepakt door ons en verstuurd. Volgens onze gegevens heeft GLS de volgende werkdag 12 maart geleverd. Groetjes, team Nailbar
7 jan 2024
Antwoorden direct op mail/app. Goede hulp, vriendelijk. Erg klant- en servicegericht.
Lief, super om te horen! Groetjes, team Nailbar
Amazing service and products!
Thank you very much! Greetz, team Nailbar
27 jan 2024