moderndutchart.com- Logo - Beoordelingen

moderndutchart.com

16 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 sep 2023
moderndutchart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor moderndutchart.com

Professionele aankoopbegeleiding

De flexibiliteit, deskundigheid, meedenken en zeker niet opdringerig. Beloftes worden waargemaakt. Gewoon een heel prettige sfeer om een schilderij te kopen. Vanaf het eerste contact
Professionele aanpak op een prettige manier. Ook hulp bij ophangen werd door ons zeer gewaardeerd.
6 sep 2023
Op Facebook kwamen wij via de site van Modern Dutch Art het kunstwerk tegen genaamd Code Red van kunstenaar Theo Schouten. Via de site konden we in contact komen met Theo en hebben een afspraak gemaakt in zijn atelier in Hindeloopen. Het liefst hadden we alles meegenomen, wat een prachtige werken maakt die man, die ons op bijzonder sympathieke wijze heeft ontvangen. We hebben gekozen voor Code Red. Het mooiste is is dat Theo Schouten het zelf is komen ophangen bij ons thuis. Zonder enige verplichting, als het tegenviel kwam hij het weer ophalen. Natuurlijk niet nodig, we zijn er enorm blij mee. Zo zijn wij via de site van Modern Dutch Art gelukkige eigenaren geworden van dit prachtwijk. Ik raad iedereen aan om een kijkje te nemen op deze site!
6 sep 2023

Modern Dutch Art bied veel mooie kunst én mooie ervaringen.

De online galerie Modern Dutch Art biedt een grote sortering moderne kunst aan, meest schilderijen. De service is zeer goed: je kunt thuis een proefopstelling krijgen. Op de website vindt je werken van de Cobra groep (Appel, Corneille) en daarnaast vele moderne kunstenaars. Ik heb bij Modern Dutch Art een fantastisch mooi werk van Atmani gevonden, 'Flag' ter gelegenheid van mijn pensioen. Een bijzonder leuk accent is dat de kunstenaar, Atmani, en de eigenaar van MDA, Stefan Koopman, het werk bij mij thuis kwamen bezorgen. Zo bijzonder om kennis te maken met Atmani en meer te leren over zijn werk en leven. Daarom kijk ik met nog meer plezier naar 'Flag'.
10 sep 2023
Ada super bedankt voor je feedback en beoordeling. Het was ook super leuk om bij jullie thuis het schilderij te komen brengen en het enthousiasme voor kunst en cultuur dat jullie hebben te ervaren! Geniet ook van de muziek die ATMANI maakt. Regelmatig treed hij op dus wellicht een mooie kans om hem weer eens te ontmoeten.

Fantastisch eindresultaat bij een prettige begeleiding!

In het bezit van een aantal Karel Appel's. Ook de 7 dagen van 'Appel' met gedichten van Hugo Klaus op de achterkant. Hierdoor was er wel een probleem bij het her-inlijsten van deze bijzondere werken, hoe maak je de achterkant zichtbaar waardoor je niet alleen van de voorkant, maar ook van de achterkant kunt genieten. Om deze werken te conserveren en te behouden voor de toekomst opzoek gegaan naar
25 sep 2023

Modern Duch Art is aanrader!

Prima en overzichtelijke website met relevante en correte informatie. Besteld en betaald na goed telefonisch conract met ter zake kundig advies. Lijst naar keuze. Persoonlijk afgeleverd met factuur en certificaat van echtheid. Super! Ga zo door Modern Dutch Art!
6 sep 2023
Goede aanbod van betaalbare kunst. De kunstenaar kwam het schilderij zelf brengen: erg leuk!
10 sep 2023
Jeroen super bedankt voor deze 5 sterren! Het schilderij van Ivo Oranje hangt prachtig bij jullie. Geniet ervan en ook succes met de kunstwerken die je zelf maakt.
26 dec 2023
goede service, persoonlijk contact. Bezorging op het afgesproken moment, in korte tijd.
6 sep 2023
Communicatie met ons is heel soepel gegaan Opties goed besproken. Ga zo door!!
10 sep 2023
Beste Constantijn, dank jullie wel voor deze 5 sterren beoordeling. Het schilderij van Peter van der Werff heeft een prachtige plek gekregen. Hoop dat jullie er nog lang van genieten.🤩
TM
T M.
Metz
26 dec 2023
Très bonne communication, vendeur sérieux et très compétent.
6 sep 2023
Goede service verhaal en aardige partij
10 sep 2023
Hoi Paul, dank voor je prachtige beoordeling! Hoop dat dit trouw cadeau voor je dochter een blijvende herinnering zal zijn aan deze prachtige dag.
6 sep 2023
Prachtige plaat, persoonlijke service.
10 sep 2023
Dank je Niels voor deze 5 sterren beoordeling. Geniet van je prachtige Karel Appel!
27 sep 2023
de persoonlijke benadering
29 sep 2023
x
25 okt 2023
9 sep 2023
10 sep 2023
Dank Lisette! Hopelijk geniet je nog steeds van de prachtige lithografie van Anton Rooskens. 😃