Horloge-Bandjes.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
Horloge-Bandjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vrouw heeft al jaren een horloge waaraan goede herinneringen houden. Die herinneringen zijn waardevoller dan het horloge zelf. Helaas ging het horlogebandje stuk waardoor het horloge in de kast belandde. Zoals het vaak gaat even snel bij BOL een bandje besteld, snel en goedkoop.....maar ook duurkoop dus. het band je ging snel kapot. Dom, had ik kunnen weten. Gezocht naar een bandje dat de look and feel van het origineel had. Dat gevonden in jullie shop. Besteld en geleverd ( levering ging trager dan bij Bol maar dat is geen echt probleem). Bandje gemonteerd en het horloge heeft weer de allure van toen. We zijn er heel blij mee. Jullie site staat inmiddels bij de favorieten.

18 jun 2023
Op 8 juni bestelde ik voor vaderdag een nieuw merkhorlogebandje voor mijn man. Pas op 17 juni werd deze bezorgd. Gelukkig net op tijd. Vandaag het bandje (dat voor dit horloge is gemaakt) aan het horloge proberen te bevestigen. Ondanks dat er op de website staat dat dit bandje van het merk Skagen voor het horloge is (type nummer gecontroleerd), past het bandje niet. De pushpin is te breed. Na veel gepruts uiteindelijk de oude pushpins maar hergebruikt. Beetje jammer wel.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

bestelling in 2 delen opgestuurd, zonder enige feedback
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemorgen Het is inderdaad deel levering geweest i.v.m. interne overweging Excuus dat u het in 2 leveringen heeft ontvangen Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
Snelle levering maar bij het bevestigen van het bandje brak een schroefje. Ik had gelukkig nog reserve schroefjes van oude bandjes.
Bandja was omschreven as een stoffen bandje, maar is gewoon nylon, helaas (stugger)
6 jan 2024
Sneller geld terug betalen
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Terug betaling is niet aangevraagd u heeft ons verzocht de JR1471 Om te ruilen tegen 24mm AM3695 die is onderweg vanuit Fossil naar ons echter door de feestdagen ca. 10 werkdagen levertijd, wordt elk moment bij ons verwacht Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
18 jun 2023

Bandje pas eigenlijk niet.

Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback Er zijn inderdaad vertragingen opgelopen vanaf 08 Juni m.b.t. de afleveringen via PostNL Ze krijgen het niet verwerkt en momenteel hanteren ze 5-7 werkdagen. Gelukkig dat het alsnog voor Vaderdag werd afgeleverd! De band heeft Quick release en wat ik hier nog voorradig heb zijn wel allen met 22mm. Wens weer veel draagplezier toe met de Horlogeband Skagen SKW6086 Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
17 jun 2023
Bandje past perfect en was makkelijk zelf te vervangen. 5 wrken na de bestelling en beraling heb ik zelf maar even contact gezocht waarom ok hey bandje nog niet ontvangen had. Ik kreeg als antwoord dat hij misschien bij de zending van dd volgende dag binnen zou komen of ik moest nog 2 weken wachten op de backorder. Of ik kon mijn geld terug krijgen. Beetje vreemde gang van zaken. Beter op tijd efn berichtje sturen dat er langere levertijd op zit.
23 jun 2023

Zeer slechte kwaliteit

Bandje is veel te kort. Mijn pols omvang is niet bijzonder dik. Heb eenzelfde type bandje op de markt gekocht. Was zeker 5 cm langer. Verder is kwaliteit gesp slecht. Lijkt wel blik. Hierdoor is het horloge al meerdere keren afgevallen. Kortom waardeloos.
26 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie, u mag uw bestelling binnen 30dgn retourneren zodat we het aankoopbedrag aan u terug betalen. Excuus dat het reeds ontvangen Perlon horlogebandje niet aan uw verwachtingen voldoet in deze. Met vriendelijke Groet, Antonie Slegers
29 jun 2023

Onbruikbaar onhorlogebandje

Het bestelde horlogebandje had een te kleine gesp, waardoor het einde van het bandje niet door de gesp kon, en was dus onbruikbaar. We hebben het teruggestuurd enkele dagen geleden, en wachten nu op de terugbetaling ervan.
29 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie, Vervelend te vernemen dat de gesp te klein zou zijn! We wachten uw retour even af en zullen u dan uiteraard op uw verzoek terug betalen. Mocht u alsnog iets anders gewenst hebben dan verneem ik het graag via email van u Excuus in ieder geval voor dit foutief in deze! Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
21 aug 2023

vakantie

Jammer dat in de vakantie de hele (web)winkel gesloten. De banner met vakantieperiode is duidelijk maar maak het mogelijk om wel bestellingen te plaatsen die dan na de vakantie worden uitgeleverd. Verder prima tevreden.
24 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie Gelukkig was het gewoon mogelijk om te bestellen en konden we na onze vakantie direct starten met alle orders te verpakken. U bestelde 07 augustus en we verstuurde het zelfs al 11 augustus, ondanks er was aangegeven bij de door u bestelde horlogeband verzending binnen 5-10 werkdagen. Veel draagplezier toegewenst Mvg Antonie Slegers
16 mei 2023
26 april een bestelling geplaatst en nog steeds niet geleverd. Wel aangemeld bij Duitse post en dan verder niks te traceren. Telefonisch niet bereikbaar en via mail vernomen dat we geduld moeten hebben
16 mei 2023
Goedemiddag, Postpakjes naar België die zijn overgedragen op 01 Mei jl. zijn helaas vertraagd bij Deutsche Post Dag van de Arbeid in Duitsland en enorme toename van aantallen heeft hiertoe geleid. Inmiddels is uw pakje met de volgende scans in behandeling en ga ik ervan uit u deze spoedig zult ontvangen. Onze excuses voor de vertraging in deze. Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
8 jul 2023
Bandjes gaan snel kapot. retourkosten voor jezelf. Staat een telefoonnummer, maar is nooit bereikbaar. 40 euro voor een Tommy Hilfiger bandje wat na een maand alweer kapot is, is het niet waard
6 jul 2023
Het bandje is helaas nog steeds niet binnen. Kan ook aan PostNL liggen, maar ik vraag me af het nog binnen gaat komen. Al bijna 2 weken geleden besteld.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie en onze excuses voor de vertraging Er zijn momenteel ontzettend veel vertragingen en achterstanden in het sorteercentrum van PostNL Ze doen hun best alles tijdig af te leveren maar helaas merken wij dat dit blijkbaar niet altijd haalbaar is. Gelukkig komt alles wel uiteindelijk op de eind bestemming aan. Uitgaande ook uw zending snel bij u zal zijn wil ik u alvast veel draagplezier toewensen. Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
25 mei 2023
Bandjes zijn van slechte kwaliteit. Gaan snel kapot. Geven wel netjes geld terug, maar die retourkosten zijn wel voor eigen rekening.
26 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Het klopt dat de gesp zijde van bepaalde Tommy Hilfiger horlogebanden niet naar behoren zijn verlijmd geweest. Inmiddels is het opgelost en zal dit in de toekomst niet meer mogen gebeuren. Vervelend dat de retour kosten niet zijn verrekend ik stuur u een persoonlijke email met verdere afspraken. Met vriendelijke groet, Antonie Slegers
27 jul 2023
Bandje van zeer slechte kwaliteit, was niet eens verstelbaar geen mogelijkheid om links eruit te halen. Service wel goed!!
27 jul 2023
Goedemorgen Bedankt voor uw reactie de metaal band YF07 is doormiddel van de schakels eruit te halen korter te maken en doormiddel van de sluiting te verstellen. zie dat u het heeft retour gemeld en zullen de terug betaling verwerken zodra het bij ons binnen is. Met Vriendelijke Groet Antonie Slegers
5 mei 2023
Pakket na 13 dagen nog steeds niet ontvangen ! Geen reactie van klanten dienst ! T&T werkt niet !
5 mei 2023
Goedendag en bedankt voor uw reactie We hebben vertragingen sinds 26 April door koningsdag in Nederland en dag van de Arbeid in Duitsland daardoor zijn er geen pakjes gescand geweest en vertraagd in Frankfurt. Ik zie dat uw post item vandaag is gescand en zal binnen enkele dagen bij u worden afgeleverd. Excuus voor de vertraging in deze Met Vriendelijke groet Antonie Slegers
Niet de kwaliteit die ik verwacht, merk. Staat er wel op maar het haalt het niet bij origineel
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemorgen bedankt voor uw feedback Het geleverde Diesel Horlogebandje is Origineel Mocht het niet zijn wat u verwacht had mag u het ongedragen binnen 30dgn aan ons retourneren met bijgesloten pakbon. Vervolgens zullen wij het reeds betaald bedrag aan u terug betalen. Met vriendelijke Groet, Antonie Slegers
Ik krijg de vraag om feedback te geven, maar ik heb mijn bestelling helemaal niet ontvangen!!
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, momenteel is de verwerkingstijd iets wat langer door de drukte bij de post diensten Uw zending naar belgië is inmiddels of zal in korte tijd worden afgeleverd op uw adres. Mocht dat niet zo zijn wil ik u verzoeken ons een email te doen toekomen. Fijne dagen toegewenst Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
7 jul 2023

Lange levertijd

Twee weken wachten op een bestelling vind ik persoonlijk veeeeeeel te lang.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, Vervelend te vernemen, is het na twee weken pas afgeleverd of bedoeld u dat het pas is verzonden na 2 weken dat u betaald - besteld had? Verneem het graag want momenteel zijn er zoveeeeel klachten met PostNL ik stuur u even een persoonlijke email zodat we even kunnen uitzoeken hoe uw bestelling is verlopen. Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
1 okt 2023
Lange levertermijn bijna 1 maand. Wat er geleverd werdt is wel in orde
10 okt 2023
Goedemiddag, Excuus voor de langere overeenkomstduur Ik zie dat uw levering stond op verzending binnen 10-15 werkdagen. We verstuurde het de 13de werkdag waarna het eerst naar Deutsche Post in Frankfurt gaat en vervolgens naar België....Helaas gaat het niet sneller dan op deze manier. Wil u veel draagplezier toewensen met uw Festina horlogeband Met vriendelijke groet Antonie Slegers
19 mei 2023
Bandje (Skagen) van goede kwaliteit, alleen lastig te plaatsen.