Horloge-Bandjes.nl

336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.321 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
Horloge-Bandjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vrouw heeft al jaren een horloge waaraan goede herinneringen houden. Die herinneringen zijn waardevoller dan het horloge zelf. Helaas ging het horlogebandje stuk waardoor het horloge in de kast belandde. Zoals het vaak gaat even snel bij BOL een bandje besteld, snel en goedkoop.....maar ook duurkoop dus. het band je ging snel kapot. Dom, had ik kunnen weten. Gezocht naar een bandje dat de look and feel van het origineel had. Dat gevonden in jullie shop. Besteld en geleverd ( levering ging trager dan bij Bol maar dat is geen echt probleem). Bandje gemonteerd en het horloge heeft weer de allure van toen. We zijn er heel blij mee. Jullie site staat inmiddels bij de favorieten.

18 jun 2023
Op 8 juni bestelde ik voor vaderdag een nieuw merkhorlogebandje voor mijn man. Pas op 17 juni werd deze bezorgd. Gelukkig net op tijd. Vandaag het bandje (dat voor dit horloge is gemaakt) aan het horloge proberen te bevestigen. Ondanks dat er op de website staat dat dit bandje van het merk Skagen voor het horloge is (type nummer gecontroleerd), past het bandje niet. De pushpin is te breed. Na veel gepruts uiteindelijk de oude pushpins maar hergebruikt. Beetje jammer wel.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

LT
Liry T.
Mortsel (BE)
Het is (lang) 10 dagen onderweg geweest. (geduld is niet meer van deze tijd)
Goed en netjes geleverd en paste perfect
Goed en snel geregeld
13 okt 2023
Mooie vervangende schakel horlogeband. Origineel merk van het horloge. In ongeveer een week geleverd. Past uitstekend. De meegeleverde tool om de oude band te demonteren werkt wel , maar kan wel enige instructie gebruiken hoe je deze handig er af krijgt. Dit heeft me nog wel wat tijd gekost, maar als je het eenmaal weet is het zo gebeurd.
Ruime keuze aan horlogebandjes, ook originele merkbandjes. Ze worden goed verpakt op de post gedaan. Enige jammere is dat het lang duurt voor je je bandje hebt. Ik had hem 23 mei besteld en het bandje werd pas 2 juni op de post gedaan. Vervolgens deed PostNL er tot 10 juni over om het bandje te bezorgen.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw review wauw 4 sterren daar worden we blij van. Zoals aangegeven op moment van bestellen konden wij deze Skagen horlogeband versturen binnen 5-10 werkdagen De 7de werkdag is deze inderdaad verzonden. Wens u weer veel draagplezier toe met uw nieuwe horlogeband Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
20 aug 2023

Positieve eerste ervaring

Positief: 1) Goede prijs/kwaliteit 2) Duidelijke en gemakkelijke website 3) Heel groot aanbod Aandachtspunten: 1) Hele lang wachttijd (voor product arriveerde) 2) Verpakking van product kan beter (= veiliger) 3) Product (bandje) kwam met een kleine beschadiging (één van de gaatjes was gescheurd)
26 mei 2023

bericht van niet meer leverbaar

Mijn eerste bestelling bleek geannuleerd te zijn, zonder dat ik daarvan wist. Een berichtje sturen naar de besteller dat het bestelde niet meer leverbaar is, moet toch niet te moeilijk zijn. Overigens bleek het geld al wel keurig teruggestort.
29 jun 2023
Vanaf jullie kant is alles goed gegaan Alleen heeft postnl er een zootje van gemaakt en is het bestelde product nooit aangekomen en postnl er geen moeite wil doen om te onderzoeken waar het pakketje is gebleven
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie Vervelend te vernemen dat de levering niet is aangekomen. Er zijn veel vertragingen en problemen bij PostNL Ik stuur u een persoonlijke email zodat we voor de juiste oplossing kunnen zorgen. Met vriendelijke groet, Antonie Slegers
8 sep 2023

Prima plek om je (speciale) bandjes te bestellen.

Omschrijving op website maakt het eenvoudig om het juiste bandje te vinden en de juiste tools en push pins erbij te leveren. De vermelde levertijd werd niet gehaald.

Heel erg tevreden!

Ik ben heel erg tevreden met mijn horlogebandje! 1 klein minpuntje is dat ik er lang op moest wachten…. Het bandje was niet op voorraad. Uiteindelijk toch gekregen😊
11 sep 2023
Product zelf is goed, maar de levering was heel langzaam. Ze hielden me wel goed op de hoogte hoe lang het zou duren(ongeveer 2 weken)
1 aug 2023

Keurig afgeleverd met pin om e…

Keurig afgeleverd met pin om om te kunnen verwijderen van oude band. Helaas duurt het wel lang voordat het afgeleverd is.
25 jul 2023

Horlogebandje niet op voorraad, wel goed opgelost.

Het horlogebandje die ik wilde bleek achteraf niet op voorraad. Wel goede alternatieven geboden maar toch is het jammer.
15 okt 2023
Heb een 30 mm rvs horlogeband besteld. Prima bandje. Ben tevreden. Alleen duurde het wat lang voor het kwam.
10 jun 2023

Goede productbeschrijvingen

Goede beschrijving van de producten op de website waardoor ik het juiste bandje voor mijn horloge kon vinden
27 okt 2023
Kwaliteit van horlogebandje is uitstekenden mooie blauwe kleur . moest er wel lang op wachten
18 mei 2023
Gered de laatste bandjes gekocht en laten monteren door juwelier 🤣

Goede en originele producten

Ze doen wat ze beloven maar de levering duurt soms wel wat lang.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Bedankt voor uw reactie Ik zie inderdaad dat de betreffende horlogeband ERG lang onderweg is geweest Excuus daarvoor. Met Vriendelijke groet Antonie Slegers
21 aug 2023
Gemakkelijke website. Geen bevestiging van versturen is 'n manco